12

3.5K 112 2
                                    

***********Chloe pozicija**********

Kol vaikinai sėdėjo prie kompiuterio ir kažką darė aš išėjau į lauką.Prieki namo apkarpiau gėles ir palaisčiau kurias saulė buvo jau išdžiovinus.Apėjau aplink namą su šypsena ir surinkau Alisios žaislus ,kurie buvo išmėtyti po visa vidinį kiemą.Grįžus atgal prieki namo pamačiau ,kaip Elijus stovi ant gatvės ir kažką pado su pagaliu ir juokiasi.Pradėjau lėtai eit artyn ir tada jau pamačiau ,kad ten guli katinas ,o jis jį judina ir juokiasi.
-Hey negražu taip daryt.-Perspėjau jį eidama artyn.
-Jis vis vien tuoj nudvės.-Nusijuokė jis ,kai katinas negalėjo atsistot ,nes buvo supančiotas į kažkokį maišą.
-Jei jam padėtum jis galėtų atsistot.-Paaiškinau jam.
-Jam lempa mirt.-Vėl nusijuokė jis.
-Keliauk namo.-Paliepiau rodydama ranka.
-Neaiškink.-Atsikirto jis ,kai pritūpiau prie didelio šviesiai rudo ,o gal ryžo katino labai sunku atspėt spalvą ,kai jis toks murzinas nuo gatvės dulkių.Jo kojos buvo surištos ir pasirodo kažkas specialiai jį čia išmetė.
-Tuoj aš tau neaiškinsiu žinok geriau neerzink manęs ,nes aš baisiau už mano vyrą.-Perspėjau jį ir ji nusijuokė.
-Aš jūsų nebijau.
-Varyk iš čia ,nes naktį kai tu miegosi sudeginsiu tavo namą supratai?Ir net negalvok skųstis kam nors nes tada jau tikrai sudeginsiu.-Perspėjau pakeldama katiną nuo asvalto.
-Mama...-Jis greit nubėgo namo ,o aš parsinešiau katiną pas save į namus.
-Chloe kas per velnias?.-Zayn paklausė pamatęs katiną ant mano rankų.
-Radau jį gatvėj ir priglaudžiau jis sužeistas bent aš taip manau kažkas jį išmetė.
-Na ir kas me ne gyvūnėlių prieglauda Chloe nešk jis gali būt sergantis.-Paliepė Zayn.
-Ne jis lieka čia aš jį išmaudysiu ir pamaitinsiu nagi Zayn.-Atsukau katino veidą į jį ir jis rodė liūdnas akutes kartu su manim.
-Ne Chloe jeigu mums reikės gyvūno mes jį įsigysim ,o ne pasiimsim iš gatvės.
-Aš noriu šito katinėlio juk negaliu išmest jo į gatve tu tik pažiūrėk jis murkia.-Prisiglaudus arčiau glosčiau katinėlį.
-Chloe.-Rimtai įspėjo mane Zayn.
-Zayn.-Specialiai taip pat atkartojau ir jis atsiduso.
-Hey mažyli tu lieki.-Priėmus tai kaip sutikimą apsidžiaugiau.
-Chloe aš nes...-Nutraukiau jį eidama laiptais į viršų kur vonia.
-Zayn Malik jis lieka čia arba abudu galit eit miegot medžio namelyje.-Surėkiau užlipus laiptais ir išgirdau Niall juoka.Ieškojau belekokio šampūno su kuriuo būtų galima išmaudyt jį ,bent dabar kol įsigysim tokį tačiau jokio paprasto neturim nebent tik Alicios kur negriaužia akių arba Zayn ir mano.
-Okey pirmiausia pažiūrėkim ar tu berniukas ar mergaitė.-Įdėjus jį į vonia jis net nesipriešino ir atsigulė ant šono.Pakėliau koją ir buvo aišku ,kad jis berniukas ir kažkas jį iškastravo.
-Vargšiukas atėmė iš tavęs vyriškumą.-Nuliūdus pažiūrėjau jam į akis ir jis sumiauksėjo lyg suprasdamas.Su šiltu vandeniu išmaudžiau ir kadangi berniukas naudojau Zayn dušo žele ,kuri nuostabiai kvepia.Suvyniojau jį į baltą rankšluostį ir apsikabinus atsinešiau atgal apačia kur sėdėjo Zayn su Niall.
-Taigi pasiliksit jį?.-Paklausė Niall ,kai atsisėdau ant kitos kėdės prie jų.
-Žinomą mes neturim jokio augintinio ir jis neturi namų.Manau reikėtų nuvežt jį pas veterinarus nes jis šlubuoja viena koja.-Paglosčiau vargšiuką.
-Jis?Turi omeny čia berniukas?.-Paklausė Niall.
-Aha iškastruotas berniukas ir jis tikrai augo namuose nes nebijo dušo.-Pakštelėjau katino viršugalvį.
-Chloe nustok bučiuot tą padarą ,gal jis turi kokių blusų.-Perspėjo Zayn.
-Jis neturi tokiu Zayn ,o be to prie jo radau pavadėlį.-Ištraukiau iš kišenės nes kažkas pamiršo nuimti jį ir čia užrašytas vardas Zoro ir telefono numeris iš kitos pusės.
-Ačiū dievui tiesiog paskambinsim ir gražinsim jį mylintiems šeimininkams.-Jis čiupo pavadėlį man iš rankų ,kai aš atsitūpiau su katinu ant grindų ir paleidau jį ,kad greičiau išdžiūtų.
-Sveiki mer radom jūsų katiną Zoro.-Zayn pasakė į telefoną.
-Kaip tais nereikia taigi čia jūsų katinas.-Piktai išrėžė jis.
-Man irgi jo nereikia...aš jo nepasiliksiu...pasiimkit jį...aš sakau arba bloguoju arba geruoju nenorėkit kad aš jį atvežčiau.-Perspėjo juos Zayn ir čiupus jo telefoną iš rankų išjungiau pokalbį ,nes noriu pasilikti Zoro.Mes neturim jokio gyvūno ,o jis atrodo mielas ir geras katinėlis.
-Chloe kokio velnio.
-Mes pasiliksim jį jei niekas nenori nagi Zayn tu tik pažiūrėk koks jis mielas.-Jam nespėjus sureaguot padaviau jam jį į rankas ir teko laikyt ,kad neišmestų.Katinukas pradėjo glaustytis ir murkt.
-Man jis įtartinas.-Suburbėjo jis.
-Zayn kaip katinas gali būt įtartinas?Jis ką pagrobs kažką arba atneš bomba?Tu visai išprotėjai čia tik katinas.-Jis nuleidęs galvą pažiūrėjo į katiną ir katinus vėl pradėjo glaustytis arčiau jo veido ir Zayn pagaliau nusišypsojo.
-Okey vien tik dėl to ,kad jis taip glaustosi.-Nusijuokė jis ir pagaliau paglostė jį.
-Jeigu aš glaustysiu mane irgi pasiliksit?.-Paklausė Niall su šypsena.
-Ne Niall tu turi savo namus.-Nusijuokiau ir jis kartu su manim.
-Mama,tėti??.-Išgirdau Alicios balsą ir pamačiau ją prie virtuvės durų.
-Kodėl tu ne mokykloj?.-Paklausė Zayn ir tada pamatėm ,kad ji su suplėšytu ir murzinu sijonu.
-Berniukai iš manęs pasityčiojo.-Nulenkė galvą ji.
-Woah kas tokie?.-Paklausė Zayn.
-Nežinau tiesiog iš mokyklos koks skirtumas.-Ji numojo ranka ir pasiėmė obuolį nuo stalo.
-Kas čia?Mes turėsim kačiuką?.-Ji atėmė Zoro iš Zayn rankų ir pradėjo niūrkit.
-Atsargiai Alicia jis su sužeista koja.-Padėjau jį ant grindų ir Zayn ištraukęs iš šaldytuvo padėjo jam ant lėkštutės šalios mėsos.Katinukas buvo labai alkanas ,o Alicia tiesiog sėdėjo šalia jo ir glostė kol jis valgė.Aš maniau Zayn sutvarkė patyčias mokykloj ,bet pasirodo ne.
-Aš nežinau ką daryt ,kad nuo jos atsikabintu vaikinai su patyčiom.-Atsidusus tyliau pasakiau priėjus prie Zayn.
-Na aš jų sumušt negaliu jie vaikai Chloe.-Nusijuokė Zayn.
-Žinau.
-Išmokykit ją apsigint aš išmokinęs to Theo tai niekas nekiša nagų prie jo.-Pakišo mintį Niall ir pažiūrėjau į Zayn.
-Nežiūrėk į mane tu jos mama.-Nusijuokė jis.
-Nu ir kas ,bet aš išmokau iš tavęs ir ji turi išmokt irgi iš tavęs aš nemoku mokint kitų.
-Gerai jau gerai ,bet būtų lengviau jei Theo eitų į tą pačia mokyklą.-Atsiduso jis ir atsisukau į Niall.
-Nežiūrėkit į mane aš tik jo krikšto tėtis negaliu rodyt į kurią mokyklą jam eit ,o Greg mano arčiau namų geriau.-Nieko neatsakiau nes ir taip aišku juk tėvai nori ,kas jų vaikui geriausia.Atsisukus nemačiau nei Alicios nei katino tik išgirdau dūžtančių šukių garsą salione.
-Alicia?.-Atbėgau pažiūrėt ar ji nesusižeidė ir nuo židinio ant žemės gulėjo numest mūsų vestuvių nuotrauka.
-Mažute atsargesnė būk.-Perspėjau ją pakeldama nuotrauka.
-Žinau mama atsiprašau.-Ji nuleido galvą ir pakštelėjau jai į viršugalvį lyg atleisdama ir pasakydama kad nieko tokio.Surinkau šukes ir Zoro atsigulė ant sofos kartu su Alicia.
-Ar žiūrėsit šią laidą ar kažką įjungt?.-Pasiūliau.
-Mama ar mes dar turim filmuką ratai?.-Paklausė ji ir prisiminiau kad tai jos mėgstamiausias.
-Aišku kad turim.-Nusijuokiau įdėdama diską ir paspausdama play.
-Žiūrėsi su manim?.-Paklausė ji savo rudom spindinčiom akutėm.Negalėjau pasakyt ne ,o be to vis vien neturiu ką veikt su vaikinais todėl atsisėdau šalia jos.Pasiėmė Zoro ir pasidėjom į tarpelį tarp mūsų kojų ir Aliciai prisiglaudė arčiau manęs.Maždaug vidurį multiko ji prabilo.
-Berniukai mokykloj sako ,kad aš negraži.-Tyliai prabilo ji ir pakėliau akis į ja.
-Neklausyk jie tiesiog pavydi.
-Bet jie visada lenda prie manęs ir šiandien sugadino mano penalą.-Atsiduso ji.
-Kuris čia toks drąsus?.-Paklausiau.Ji greit pakilo nuo sofos ir užbėgo į viršų bet po kelių minučių grįžo su klasės nuotrauką.
-Va šitas.-Parodė į berniuką su ryžais plaukais ir aukštą bei strazdanotą.
-Tai jis taip daro nes tau pavydi pažiūrėk koks jis negražus.Kitą kartą ,kai prilįs sakyk atstok ryžas.-Nusijuokiau ir ji su manim.
-Gerai ,o šita mergaitė Samanta sakė ,kad aš įvaikinta.-Parodė į mergaite ,kurios veide parašyta turtingi tėvai ir tipo galiu daryt ką noriu.
-Tai kai kitą kartą taip pasakys pasakyk ,kad turbūt ji irgi įvaikinta ,kad sako ant tavęs taip.-Ji linktelėjo ir pasakojo apie kitus vaikus kurie jau gražiai elgiasi.Prasėdėjom kalbėdamos kelias valandas kol katinukas užmigo ir Zayn galiausiai atėjo prisijungt prie mūsų.
-Woah kas čia šitas ryžas?Jo plaukai tiesiog apakino mane.-Nusijuokė Zayn pažiūrėjęs į klasės nuotrauką.
-Tėti čia Max mama sakė jis tikrai ryžas.-Nusijuokė Alicia.
-Taip ir tavo mama labai negera ,bet aš ją nubausiu vėliau ,o dabar keliaujam į lovą.-Jis paėmė ją ant rankų ir pradėjo nešt į viršų.
-O kaip tu ją nubausi?.-Paklausė ji ,kai jis lipo su ja laiptais.
-Parklubdysiu į kampą gerai?.-Paklausė jis.
-Ne tėti mama verks ,kaip aš verkiau.-Ji prieštaravo.
-Ne mama neverkt čia jau ne pirmas kartas bus.-Nusijuokė jis ir toliau nieko negirdėjau.
-Gerai keliauju namo ,nes dar turėsiu Harry iš klubo girtą paimt.-Nusijuokė atėjęs Niall.
-Ačiū ,kad atėini pas mus ir padeda ,bei už gerą įdėję išmokint Alicia apsigint.-Nusišypsojau Niall.
-Aš tiesiog pasiūliau tai kas padėjo Theo.Prie jo irgi kabinėjosi visi ir galiausiai dabar jo visi vengia ,nes vienam berniukui per kūno kultūra sulaužė nosį.-Nusijuokė jis.
-O dieve tai baisu.-Tai tikrai žiauru juk jam dar tik septyni metai.
-Jis to nusipelnė ,o be to reikėjo sumokėt tik už jos gydymą tai Gregui daviau pinigus juk mano kaltė buvo.-Nusijuokė jis.
-Aišku.
-Gerai lekiu pasimatysim dar.-Apsikabinau jį ,kaip ir visada atsisveikindama ir jis išėjo pro duris.Išjungiau visas šviesas apačioj ir užlipau laiptais ,kur girdėjau Zayn kalbant su Alicia jos kambaryje.Nuėjau į mūsų kambarį ir paskui pamačiau ,kad visą laiką ėjo katinukas.
-Hey mažyli nenori vienas būt?.-Paklausiau ir jis sumiauksėjo prisiekiu jis tikrai supranta mane.Nusirengiau ir padėjau rūbus ant kėdės ir jis atsigulė ant jų.Nuėjau į dušą ir išsimaudžiau po karštu vandenių.Susitvarkiau ir persirengus apatinius ,bei užsidėjus Zayn marškinėlius išėjus kambaryje radau Zayn.
-Tas katinas visur mus seka.-Parodė į Zoro ant kėdės ir kaip jis mus stebi.
-Oh nenumirk vargšiuk.-Nusijuokiau ateidama į lovą.Palindau po antklode ir užlipau ant Zayn apžergdama kojomis jo liemenį.
-Mmmhhh kažkas nenori miegot?.-Suurzgė Zayn.
-Tavęs nebuvo ši tiek laiko ir manai eisim miegot?.-Paklausiau kikendama ir jis pakišo savo rankas man po marškinėliais pasiekdamas krūtinę.
-Man tinka ,nes aš nenoriu miegot.-Sušnabždėjo jis ir pasilenkus suliečiau mūsų lūpas.Su jo pagalbą atsikratėm marškinėlių nuo mano kūno ir likau tik su juodais apatiniais.Zayn rankos perbraukė per mano šonus sukeldamas širpulius ir atsegė liemenuką numesdamas toliau.Jis prisitraukė mane arčiau ir pabučiavo mano krūtinę ,kol aš laikiau aimanas savyje.Įvėliau savo pirštus į jo plaukus ir jis akimirksniu apvertė mus ,kad būčiau po juo ir bučiniais keliavo mano kaklu žemyn.Užmerkus akis mėgaujausi jo bučiniais per mano kūną kol jis vėl sujungė mūsų lūpas.Jo pirštai nelaukę užkabino mano apatinių juostelę ir nusmaukė žemyn ,ką aš padariau su jo trumpikėm irgi.Abudu likom visiškai nuogi ir prisitraukiau jš arčiau apsikabindama kojomis aplink jo tarpkojį.Jis pasidavė mano valiai ir lėtai įėjo į mane ,kad sukeltume mažiau triukšmo su dejonėm.-Apsikabinau per kaklą jį kuo stipriau ir sukandus jo petį laikiau dejonės ,kai jis pajudėjo manyje.Malonumas sukilo per visą kūną ir laikyti dejones tapo vis sunkiau.
-Mažute atsipalaiduok ,nes pasmaugsi mane.-Sušnabždėjo Zayn ir atleidau truputį jo kaklą.
-Atleisk.
-Mmmhh viskas gerai.-Sušnabždėjo jis pabučiuodama kaklą ir vėl pajudėdamas.Dejonės vis greitėjo ir garsėjo ,kaip ir jo judesiai tapo gilesni ir greitesni.Sujungiau mūsų lūpas ,kad nors tiek padėtų man laikytis tačiau nieko nesigavo.Garsiai sudejavau kelis kartus jo vardą ir jis tiesiogine to žodžio prasme įkando man į kaklą ,kas kažkodėl sukėlė malonumo šiurpulius visam kūne.Malonumo viršūnė buvo visai arti ir Zayn sujungė mūsų lūpas paskutinį kartą įeidamas į mane ,kai abiejų kūnai atsipalaidavo.Abudu kvėpavom ,kaip po maratono ir kūnai lipo nuo prakaito ,kuris išpylė mus abudu.
-Mmm tu skaniai kvepi.-Sušnabždėjo jis prie ausies pauostęs mano kaklo.
-Tau patinka?.-Paklausiau ir jis lėtai palinksėjo.
-Tai nauja dušo žele.-Pasigyriau ir jis pabučiavo mano kaklą.
-Pasiilgau tavęs per šias kelias dienas.-Atsiduso jis ir perbraukiau ranka per jo plaukus.
-Aš irgi tavęs pasiilgau.-Pabučiavau jo petį ir nustūmus jį nuo savęs priverčiau jį atsigult šalia manęs.Neilgam trukus persikėliau ant jo kūno ir įsitaisiau ,kaip anksčiau padėdama galvą ten kur plaka jo širdis.


Find someone else to play 3 (LT fanfiction)Where stories live. Discover now