Wuahhh

16 2 0
                                    

EEEEEEEKKK ITS THE END OF THE SEMESTER NAO!!
At least my grades are better than last year kyeheh. I BETTER KEEP AIMING FOR THESE A'S AND B'S OR ELSE IMMA GET A WHOOPIN FROM ME MOMMY!!! Midterms almost killed me fr tho.

I got a haircut yesterday SO NAO I LOOK KINDA LIKE FUTABA FROM AO HARU RIDE (*'∀'*) ^^^ in da media above.
But they cut my hair shorter than expected...GRAWWWWWW WHATEVER.

Hmph. Another thing that happened was one of my "guy friends" decided TO TAKE SOME INTERESTING PANTY SHOTS FROM UNDERNEATH MY SKIRT. WELP I DIDN'T KNOW HE WAS SUCH A PERVERTTTT. Let's just call him Hentai-Kami KYAHA!!
OOO BUT HE BOUTTA GET IN TROUBLEEEE ヾ('▽`;)ゝ

Ehhh but Valentine's day is coming soon. I probably won't be giving any PERVERTS chocolate this year BESIDES BOOBEAR THE MAJOR PERV and my other mains
Idk about Cupcake-senpai tho, I MEAN YEAH SURE I LIKE HIM AND HE'S CUTE AN- I MEAN "NO JIMMY PROTESTED!"
...HE JUST LOOKS LIKE AN UNGRATEFUL SON OF A BITCH SO HMPH NO CHOCO FOR HIM
(づ ̄ ³ ̄)づ
I WANT CHOCOLATE AND CANDY RN!! GIMME GIMME GIMME
OMNOMNOMNOMNOM
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

I wish White Day was a thing here in America GODDAM I SHOULD'VE JUST STAYED IN JAPAN AND LIVED AS THE WEIRD, SHORT, TAN, NOT-SO CHINKY, FOREIGN GIRL WHO LOOKS AND ACTS 5 BUT SOMEHOW MADE IT TO MIDDLE SCHOOL...and is also an idiot/weeb... BUT RLY GUYS NEEDA APPRECIATE US HOES.
TSK I STILL HATE ALL THE GUYS AT SCHOOL BUT YET IM STILL AN ATTENTION WHORE SO WHAT ELSE IS NEW. SO CONFUZZLED!! GRAWWW WHAT AM I TALKING ABOUT! I DONT NEED THEM. I still need love and affection from you know who ;3

MY MOM!!!

Fuwa Fuwa~ Well dat was all the thoughts i've been having in my head for the past week.

Memoirs of a FABULOUS IDIOT!!Where stories live. Discover now