Na fotce je Blue.
Ahoj jmenuji se Blue. Je mi 18 let. Mám modré vlasy a aji oči. Proto mi také daly jméno Blue. :D
Už uběhlo pár týdnů od doby co jsme se nastěhovali a já musím do školy. Proč ten svět je tak krutý?
V stala jsem z postele a udělala si potřebnou hygienu.
Když jsem vyšla ven svítilo krásné sluníčko.
Lístky začali kolem mě padat a já jsem se musela otočit. Usmála jsem se na strom. Krásnější strom jsem životě neviděla.Když jsem vyšla do třídy všichni upřeli zrak na mně.
,,A-ahoj j-jmenuji se Blue."
Co teď?
,,Děkuji ti Blue. Posaď se k Sakure. Provede tě po škole aby jsi se nám neztratila."
Sakura vypadala v pohodě. Takže mi to nebude vadit. Usmála jsem se na Sakuru a sedla si vedle ní.O přestávce mi všechno ukázala.
,,Máš moc hezké vlasy."
,,Dík." Usmály jsme se na sebe a šli pomalu do třídy. Hned jsme byli ty nejlepší kamarádky.Po škole jsme se ze Sakurou rozloučila a rychle utíkala domů.
Zastavila jsem se ještě na zákusek :D. Měla jsem kolem něj cestu tak co.
V tu dobu tam vešli dvě holky. Byli roztomilé.,,Je tu volno?"zeptala se jedna z nich.
,,Ano." Usmála jsem se.
,,Já jsem Blue."
,,Já jsem Miko a ona je Hiko." Byli to dvojčata ale každá šla rozeznat podle barvy vlasů. A ještě podle toho že Miko měla brýle. Byli roztomilé.,,Máš moc hezké modré vlasy." Hiko mi vzala do rukou jeden pramínek.
Usmála jsem se. ,,Díky :D"
Už jsem měla další kamarádky. Prý se některý den ke mně staví.Koukla jsem se na hodiny a málem vyprskla kafe.
,,Sakra!" Zvedla jsem se a ještě se rozloučila. Utíkala jsem rychle domů.Když jsem došla k uličce do někoho jsem vrazila.
A to bude v příští kapitole. Je krátká vím :D.
Doufám že se vám první kapitola líbila.
:D 318 slov :D
ČTEŠ
Modrovlasá dívka
RomanceAhoj jmenuji se Blue. Je mi 18let. Mám modré vlasy a aji oči. Proto mi dali aji jméno Blue.