7.kapitola

159 27 0
                                    

Na obrázku je Lucie.

U prostřed pokoje seděla krásná mladá dívka. Ucítěla jsem divný pocit na srdci.
,,Ahoj." Usmála se dívka trošku smutně.
,,A-ahoj."
,,Tohle je Lucie. Doučuje mě matiku."
,,A-aha."
,,Lucie tohle je Blue."

Jen tak jsem tam seděla a pozorovala jak si skvěle rozumí. Co je to za zvláštní pocit. Lucie se na mě koukla a náhle jsem zahlédla jak se usmívá. Byl to spíš takový ten úsměv který říká je můj a vždy bude! Náhle vzala Erikovu ruku a objala jí. V tu dobu se na mě zase koukla s tím otravným úsměvem ale to co udělal Erik mě zarazilo.

,,Ehm! Lucie měla bys už jít!''
Lucie naštvaně odešla a nechala nás tam o samotě. Erik se náhle prudce zvedl a chytil mě za ruku. Postavil mě na nohy a políbil. Když se odpojil byla jsem rudá jak rajče a on taky.
,,Miluji tě!" Koukl se mi do očí a znovu mě políbil.

Rozloučili jsme se a já pospíchala rychle domů. Lehla jsem si na postel a dala přes obličej polštář. Byla jsem šťastná ale zárověň i smutná. Nevím proč měla jsem prostě smíšené pocity. Dala jsem si rychlou sprchu a šla si zpátky lehnout. Proč já? Ta dívka byla hezčí? Ne? Hlavou mi letělo tolik otázek na které jsem neznala odpověď. Nakonec jsem usnula neklidným spánkem.

,,Zase škola!" Lukas si začal po cestě stěžovat jako vždy. A mi ho jako vždy museli odvést do školy. ,,Tak ahoj Lukasi!" Sakura mu zamávala a chytla mi ruku.
,,Dnes příjde ten novej! Pojď!" Rozběhli jsme se.
,,Prý je to ten největší krasavec který tu je!" Sakura se asi hodně těší.

Vrazili jsme do třídy a sedly si na místo. Až teď jsem si všimla že Lucie s námi chodí do třídy. Vypadala že se na něco těší ale zárověň i byla naštvaná. Asi na mě kvůli včerejšku. Ten jeho polibek. Zatřepala jsem hlavou. Blue přestaň nebo roztaješ!

Učitelka vešla do třídy a pání hezký kluk. Ale je mi povědomí.
,,Ahoj jsem Spiral."
,,Ty?!" To je ten kluk! Potkala jsem ho v lese!
,,Blue!?"

Spirál no není to dobré jméno? :D Konečně je tu ten nového žák! :D

Modrovlasá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat