9.kalitola

155 24 0
                                    

,,Co se děje!?"
Zavedl mě pod nějaký strom a dal mi do uší sluchátka. Co se to tu právě děje? Ale ta hudba byla uklidňující. Zavřel svoje překrásné oči a já jsem sčervenala když jsem si všimla jaký kousek jsme od sebe. Stačil by malý pohyb a mohla bych ho políbit. Ale on byl rychlejší.
Naše rty se spojili. Cítila jsem jak se mu zrychlil dech. Vlastně to samé i ten můj.
Přestal a Koukl se mi do očí. Uplně jsem se v nich ztratila. Viděla jsem v nich smutek, radost, důvěru a lásku. Obejmula jsem ho a rozbrečela se.
,,Miluji tě!"
,,Taky tě miluji Blue!"

Spirál mě pozval na rande ale já jsem ho odmítla. Nevadilo mu to. Chápal mé city k Erikovi. Tatsumimu jsem všechno vysvětlila. Pár dní prý nevystrčil nohu z pokoje ale teď má prý novou holku. A já jsem chodila s Erikem. Erikem! Ním Erikem!

,,Blue? Vážně to chceš?"
,,Ano!"
Usmál se a naše těla se spojili.
Erika miluji a on mě. Tohle bylo jeho poprvé. Moje zase druhé. Usmála jsem se a on taky. Všechny jeho pohyby jsem si užívala a on zase ty moje.

,,Takže zítra." Dal mi pusu.
,,Ano zítra." Oplatila jsem mu ji.
,,Tam ahoj." Dal mi ještě jednu.
,,Tak ahoj." Usmála jsem se a dala mu taky ještě jednu. Jen tak jsme tam stáli a dívaly se na sebe.
,,Tak už jdi!" Začala jsem se smát a postrčila ho.
,,Ahoj!" Rozběhl se domů a taky se smál.
,,Ach!" Vzdychla jsem si.
,,Chováme se jak mimina." Rozesmála jsem se a šla do svého pokoje. Lehla jsem si a hned usla. Přece jen máme spolu zítra ráno první rande. A já jsem nechtěla být unavená.

Předposlední kapitola :). Možná je tenhle příběh krátký ale mě už nic nezapadá. :D

Modrovlasá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat