Na fotce je Sakura.
Jen tak jsme tam seděli. A usmívali se.
Sakura do mě najednou šťouchla.
,,Blue chci se ti z něčím svěřit."
Usmála jsem se.
,,Líbí se mi Erikův kamarád."
,,Jak se jmenuje?"
,,Hiro!" Stčervenala.Když jsme šli kní domů potkali jsme Erika. Sakura se červenalaa takže jsem usoudila že ten druhý musel být Hiro.
,,Ahoj Blue!" Zamával mi Erik a pospíchal za mnou.
,,Ahoj." Usmála jsem se.
,,Ahoj! Eriku a H-hiro!" Sakura začala být tak červená že jsem se bála jestli mi tu neskolabuje.
,,Ahoj."Usmál se na ní Hiro.Pozvali nás do parku a my jsme nebyli proti. Když jsme si našli lavičku tak jsme si dali závod kdo u ní bude dřív. Byla jsem druhá :'(. Erik byl první a Sakura poslední. Aspoň že jsem byla rychlejší než Hiro.
Na lavičce jsme se vidýchali.
Hiro vzal Sakuru na zmrzku a nás tu nechali sami.
,,Máš hezké vlasy!"
,,D-děkuju!"
Oba dva jsme byli červení jak rajče.
,,Už jsou!" Vyskočila jsem z lavičky a chvíli se mi zdálo že Erik byl sklamanej.Sakura je pozvala k sobě. Šla jsem neochotně s nimi. Moc se mi nechtělo ale co jsem mohla dělat. Sakura má obří byt! Dvě koupelny a tři záchody. Její pokoj byl utulní.
,,Vezli by se ti tu osm postel!" Všichni jsme se začali smát.Sakura nás tu donutila přespat. Budeme prý na zahradě stanovat. Dokonce jsme i grilovaly. Když jsme spali ve velkém stanu něco jsem zaslechla.
,,To nic. To byl brácha. Vždy se plíží takhle z venku domů." Za šeptala na mi Sakura. Přikývla jsem a zase usla. Když jsem se vzbudila byla jsem ve stanu sama. Když jsem vikoukla vrazila jsem málem do Erika.,,Promiň!"
Začal se smát. ,,Neva."
Zase jsme se za dívali do očí a oba jsme s červenali.Konec 2 kapitoli. Doufám že se líbila.
ČTEŠ
Modrovlasá dívka
RomansaAhoj jmenuji se Blue. Je mi 18let. Mám modré vlasy a aji oči. Proto mi dali aji jméno Blue.