2.kapitola

331 30 1
                                    

Nová postava Erik. Na obrázku.

,,Omlouvá se!"
,,Nevadí." Začal se smát nějaký kluk. Koukla jsem se a jeho oči se střetli s těmi mými. Musela jsem být červená jak rajče. Usmál se na mně a podal mi ruku. Když jsem se jí dotkla cítila jsem příjemné teplo.

,,Tak ahoj." Rozběhla jsem se domů.
Když jsem spadla na postel slyšela jsem svoje srdce. Buší jak o závod. Myslela jsem že mám jediná modré vlasy ale asi jsem se spletla. A ty jeho modré oči.
,,ach!"

Náhle prasklý dveře a ve vnitř můj brácha.
,,Co chceš?!"
,,Ve škole je jedna holka! A nenechá mě na pokoji! Utíkala aji za mnou po škole!"
Začala jsem se smát.
,,To není vtipné!"
,,Promiň."

Lukasovi jsem dala radu ať se s ní zkusí zkamarádit. I když chvíli protestoval nakonec to prý zkusí.

Po cestě do školy jsem musela myslet na toho kluka. Sakura už na mě čekala.
,,Ahoj!"
,,Ahoj!" proč je dnes taková zvláštní.
,,Co se děje?"
,,Ty ho vlastně ještě neznáš."
Koukla jsem se na ní. ,,Koho?"
,,Erika! Včera nebyl ve škole ale dnes nám v hudební výchově zazpívá!" Začala poskakovat na místě.
,,Jeho hlas je krásný!"

Když jsme vešly do třídy byl tam ten kluk. Dělala jsem že ho nevidím ale on si mě bohužel všiml.
,,Ahoj!"
,,A-ahoj!" Usmíval se na mně. Sakura k nám přišla a dívala se střídavě na mně a potom na něho.

,,Ty ho znáš?!"
,,J-jo. Čera jsem do něho omilem vrazila."
,,Láska na první pohled!"
,,Co!?" Stoupla jsem si.
,,Nemysli si že jsem neviděla jak se na sebe koukáte. Nikdy se na nikoho tak nedíval."

Učitelka přišla do třídi a my jsme okamžitě stichli. Dělala si Sakura srandu že jo?

Když jsme šli na hudební výchovu Erik mi dal sluchátka na hlavu. Lekla jsem se ale ta hudba byla uklidňující. Vydělal jak jsem červená? Asi jo. Protože to chvíli vypadalo jako kdyby mě chtěl políbit.

Lekli jsme se když zazvonilo na hodinu. Vzal si kytaru a vběhl do třídy. Když jsem šla kolem něho vrátila jsem mu sluchátka. Usmál se na mně! Učitelka ho potom zavolala k tabuli. On si vzal kytaru a začal zpívat.
Díval se na mě a já musela být celá červená.

Když skončila hodina a mohli jsme jít domů Sakuru napadlo že si půjdeme do lesíka.
Když jsme tam došly tak jsme si sedli do listí.
Sakura byla roztomilá. Musela jsem si jí vyfotit.

Pokračování příště. :D

Modrovlasá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat