Hore Sakurin bratr Tatsumi! :p
,,Rande dopadlo skvěle!" Sakura mi do telefonu vyprávěla co spolu dělali a že jí dokonce v kině políbil.
,,Haha! To jsem moc ráda!" Začala jsem se smát. Byla jsem za ní moc šťastná.
,,A jo! Ohledně toho stanování!"
,,Hmm. Co?"
,,Pozvala jsem Hira a aji ... Erika!
,,C-co!?"
,,A můj brácha se také nabídl."
,,Můj život je v hájí!"
,,Jo zítra ten nový prý nepříjde až o týden později!"
,,Aha."Šla jsem do pokoje a jen tak ležela. Já sté Sakuri snad chytnu infarkt! Převrátila jsem se na bok a přemíšlela o Erikovy. Když jsem si vzpomněla na jeho modré oči sčervenali jsem jak rajče.
,,Ach! Já vážně chytnu ze Sakuri infarkt!" Za půl hodiny jsem konečně usnula.,,Ach jo!" K Sakure jsem šla hned po škole.
,,Promiň! Jen jsem myslela že jste s Erikem fajn kámoši."
,,Neva. Jen že ... Prostě k němu něco cítím ale nevím co."
Sakura se usmála.
,,Já vím." Objala mě a já jsem byla šťastná že jsem se konečně někomu svěřila.,,Ahoj!" Sakura se rozběhla a vlepila pusu Hirovi.
,,Ahoj zlato."
,,Ahoj Blue."
,,A-ahoj Eriku!"
,,Ahoj Blue!" Lekla jsem se a nad skočila.
,,Lukasi, Mňau,Hiko,Miko! Ahoj!"Začali jsme grilovat. Sakura mě poslala pro maso a já jsem poslušně pro něj šla.
,,Blbe! Proč musíš být takový kterén!" Nějaká holka vlepila facku Tatsumimu.
,,Prostě se mi líbí někdo jiný." Řekl s ledovým výrazem. Ta dívka utekla a on se zasmál.
,,Baví tě šmírovat Blue?"
,,N-ne! Já jen, já ... no ... ehm!"
Přišel ke mně a přitiskl ke zdi.
,,C-co?!"Přibližoval se blíž a blíž.
,,Hej!" Tatsumi se zarazil.
,,E-Eriku!" Chytl mě za ruku a objal.
,,Nech jí bejt!"
Sakura a ostatní vběhli do kuchyně a jen pozorovali.
Tatsumi se jenom usmála.
,,Jednou bude jenom a jenom moje. To ti slibují." Tatsumi se na mě koukl.
,,Jsi tak roztomilá." Otočil se a odešel.
,,Ve stanu bude spát s námi. Máma mě přinutila." Sakura se provinilé koukla na mně a pak na Erika.
Pořád mě měl v náruči.
Když si to uvědomil tak sčervenal a pustil mě.
,,P-promiň!"
,,N-neva!"
Vzala jsem maso a šli jsme dál grilovat.Krátké kapitoli vím. Dělám to tak aby to bylo k těm obrázkům.
ČTEŠ
Modrovlasá dívka
RomanceAhoj jmenuji se Blue. Je mi 18let. Mám modré vlasy a aji oči. Proto mi dali aji jméno Blue.