10.kapitola

198 27 7
                                    

Děkuji že tenhle příběch vůbec někdo čte. Jednou napíšu lepší příběch. Zatím jsem začatečník ale už pracují na počítači na dalších dvou. Budu se snažit zlepšit takže neuškodí nápomocné komentáře.

A těď si užijte poslední kapitolu! :D

,,Ale ne! Mami kde mám to tričko!?"
,,Dívala ses už pod postel!?"
,,A jo! Díky!" Proč vždy skončí pod postelí? Erik má zachvilku přít a já ani nemám svoje oblečení.
Rychle jsem se oblékla. Akorát včas jsem se obula. Erik už zvonil. Otevřela jsem dveře a popadla ho za ruku.
,,Tak jdeme!"

Byli jsme v kině. Na mimoňe. Bezva film. Moje krátké modré vlasy vlály ve větru.
,,Kam půjdeme teď?"
,,Co třeba do kavárny."
,,Jop!" Usmála jsem se.
Erik se uchechtl.
,,Ale až mi dáš pusu!" Vyplázl jazyk.
,,Já stím problém nemám!" Usmála jsem se na něj a dala mu pusu.

Lehla jsem si do postele.
Nejlepší rande v mým životě. Pomyslela jsem si. A zítra škola.
,,Ach jo."
Usnula jsem rychle klidním a příjemným spánkem.

Sedla jsem si do lavice. Políbila Erika a nachystala si věci.
Škola rychle utekla a já se rozloučila že Sakurou.
Erikem jsme se zastavili na zmrzku a pak u toho krásného stromu. Lístky zase padaly.
Erik se usmál a já taky.

,,Miluji tě."
,,Milují tě."
Obejmul mě a já jeho taky. A políbil mě tím nejkrásnějším polibkem jaký kdy mohl existovat.
Usmála jsem se na něj a on mi ten úsměv opětoval. Chytl mě za ruku a šli jsme dál svou společnou cestou.

Tak to je konec příběhu Modrovlasá dívka. Dálší bude cesta za láskou. Děkuji všem kteří to dočetli do konce. :D

Modrovlasá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat