Na obrázku Hiko a Miko.
,,Tak povídej jaký se ti líbí?" Obě se ke mně naklonily a já věděla že nemá cenu utíkat hlavně proto že nebylo kam.
,,Já nevím." Erik nebo Tatsumi vážně nevím. Byla jsem zoufalá. Jak dlouho mě tu budou ještě mučit!
,,Ale no tak Blue!" Miko si nedá pokoj!
,,Nám se můžeš svěřit!" Hiko je ještě při ní!
Koukla jsem se do země.
,,Vážně nevím." Už jsem byla zoufalá. Koukla jsem se na ně.
,,Nemůžeme jít spát? Cítím se unaveně." Jen se na sebe koukli a smutně kývli na souhlas.
Usmála jsem se a skočila si do postele.
,,V pondělí má přijít ten nový žák a abych nezapomněla Blue. Zítra jdeš na návštěvu. Bude to překvápko." Otočila jsem se na ně. Teď jsem se opravdu bála. Co mají za plán?,,Tak jde se!" Hiko mě popadla za ruku a táhla ke dveřím. Miko se jen chechtala pod vousy. I když žádné samozřejmě nemá.
,,A kam vůbec jdeme?" Jen se na sebe koukli a na mojí otázku neodpověděli. Jak můžou být tak tajemné?!,,Jednu věc ti řeknem!" Začala Hiko a Miko to za ní dořekla.
,,Ta osoba to taky neví!" Obě se rozhihňali. Nasucho jsem polkla.
Bojím se!Miko zazvonila na zvonek. Než jsem se nadála obě byli pryč!
,,Kam zmizeli?"
Náhle se Pohla klika. Už se otvírají!
,,Eriku?!"
,,Blue? Co tu děláš?"
,,Na mě se nedívej to Miko a Hiko!" Zvedla jsem ruky obraně.
,,Tak pojď dál." Začal se smát.
Zrudla jsem a jen jsem vešla. Miko a Hiko se zahihňali. Oni byli za stromem!Erik se mi zdálo nesvůj když mě vedl do svého pokoje.
Otevřel dveře a já se zarazila.Zajímá mě kdo bude ten novéj žák. :D ;D
ČTEŠ
Modrovlasá dívka
RomanceAhoj jmenuji se Blue. Je mi 18let. Mám modré vlasy a aji oči. Proto mi dali aji jméno Blue.