4.kapitola

222 26 1
                                    

Na obrázku je brácha Blue.

,,Proklínám tě Lukasi!"
Sakura a Lukas (brácha) se začali smát. Musela jsem ho odvést do školy a potom ho vyzvednout!

,,Ségra, zapomněl jsem si svačinu!" Koukl na mě provokativně.
Já jsem se usmála.
,,Neboj na to jsem taky myslela!" Zarazil se a já ze svojí tašky vyhrabala chleba s rybou. Brácha se znechuceně zatvářil ale vzal si ho.

,,Jste si na sebe moc podobní!" Sakura začala mít záchvat smíchu.
,,Nejsme!" Řekli jsme jednohlasně.
,,Dálší důkaz!" Sakura začala mít záchvat smíchu. Museli jsme se začít smát taky.

,,Čau!" Rozcuchala jsem mu vlasy.
,,Nech toho! Čau!" Utekl abych mu je nemohla ještě více roztřapatit.
Sakura se držela za pusu aby se nesmála.
,,Jdeme?"
Přikývla a hned jsme si dali závod do školy.

,,Vyhrála jsem!" Začala jsem se smát. Sakura se snažila chytit dech.
,,Nemáme doufám dnes tělocvik že ne!?"
Chytla jsem jí zarameno. Koukla se na mně a já udělala smutný pohled.
,,Bohužel ano." Sakura se začala smát. Pomohla jsem jí na nohy a společně jsme vešli do třídy.

,,Tvůj brácha je fajn."
,,To říkáš ty!" Dala jsem ruky na horu a zavrtěla hlavou. Sakura se usmála.

,,Zítra prý příjde nový žák!" Vyhrkla Emily (spolužačka).
,,Fakt!" Sakura se nadšeně stoupla až převrhla židly.
Někdo ji chytil za hlavu.
,,Sakuro?!"
Sakura se otočila.
,,Haha! promiň Hiro!"
Její židle mu spadla na nohu! Začala jsem se smát.
Hiro se na mě naštvaně koukl a já dělala neviňátko. Začal mě honit po třídě a já jsem omylem vrazila do Erika.

,,Promiň!"
,,Neva." Usmál se.
,,Máte na sebe nějaké štěstí." Zamrkal Hiro na Erika. Oba jsme sčervenali.
,,Já už půjdu za Sakurou a Emily!" Otočila jsem se a pospíchala k nim.

Pořád na sobě cítím Erikovi oči. Kouknu se za sebe a on se na mě stále dívá. Sčervenám a radši se otočím.

Konečně zazvonilo na přestávku a já se mohla že Sakurou schovat na záchod.
,,Sakuro! Nevím co mám dělat! Pořád se na mě dívá a já nevím co stím!"
Sakura se zasmála.
,,Tobě se líbí!" sčervenala jsem.
,,Asi ... já nevím!" Sklopila jsem hlavu. Sakura se usmála.

,,Hiro mě pozval na ples!"
,,Fakt!?"
Sakura sčervenala a přikývla.
Chytla jsem jí za ruce a usmívali se od ucha k uchu. Obejmula jsem jí.
,,Dnes máš s ním rande! Takže ti pomužu vybrat něco na sebe." Usmála se a přikývla.
,,Ale nejdříve jdeme pro bráchu." Dali jsme se do běhu a přitom jsme se smáli.

Já se toho nemůžu nabažit! :D ;)

Modrovlasá dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat