A/N:Uključite pesmu na delu gde napišem :D Uživajte ;)
-Baš me zanima šta planiraš...-Džoni je promrmljao.
-Bolje da ne znaš.-odgovorio sam mu zamišljeno jer sam analizirao svaki detalj svog genijalnog plana.
Bože,ili će da me ubije,ili će da me obožava zbog ovoga,ne postoji treće.Nadam se samo da je ovo drugo,jer sam ja ipak još premlad da me.žena ubije.Ali,kad bolje razmislim,zašto bi htela da me ubije?Ovo ipak treba da bude memorijalno putovanje,kako ga je ona nazvala,mada meni više zvuči kao da smo došli na nečiju sahranu,ali ipak mene niko ne pita.Znači,podsetiću je na jedan veoma lep dan iz naše prošlosti i oliko će da se oduševi da će ne samo zaboraviti da je ljuta na mene,nego će i još više da me zavoli,ako je to uopšte moguće...Priznajem,ja sam genije.Ma ne,mnogo sam ja skroman,više sam Ajnštajn!
-Onda mi bar možeš reći zašto trčiš u mestu?-ponovo je pitao taj dosadnjaković od mog sina.
-Zagrevanje.-kratko sam odgovorio ni ne pogledavši ga.
-Ali za šta?!-i njemu je strpljenje slabo kao i meni.
Tatin sin,nema šta.I liči na mene,i ima isti karakter,sve mislim da sam trebao da ga nazovem Danijel Junior...Ne,ne,ja sam jedan i jedini Danijel,ne treba mi moja kopija!
-Pravimo iznenađenje za mamu.-rešio sam na kraju da mu odgovorim.
-Aham,i zato se zagrevaš...-klimnuo je glavom-Pa šta ćeš da radiš,da trčiš za nju?!
-Može se reći.-zastao sam da udahnem vazduh i nasmešio se zlobno.
-Ti nisi normalan.-uhvatio se za glavu i uzdahnuo beznadežno.
-Znam,ne moraš i ti to da mi pričaš.
-Kako god,zašto je onaj profesor onako burno reagovao kad si mu rekao kako se zoveš?-rešio je da promeni temu.
-Bolje ni to ne pitaj.
-Daj,zašto nećeš ništa da mi kažeš?!-viknuo je iznervirano i blago se namrštio.
-Tako,jer mi se može.-pogledao sam ga u onom ,,fuck of" stilu.
-Ozbiljno si idiot!
-Znam i to.-bacio sam se na pod i počeo da radim sklekove.
-Wow,bravo,Tajsone,kakav si sad odjednom sportista!-sarkastično je prokomentarisao-Ovamo ne možeš da odeš ni do prodavnice,a sad glumiš nekog Ramba.
-Ponovo ti kažem,može mi se.-i meni polako nestaje strpljenje-Ipak je ovo važnije nego neka tamo prodavnica!
-Pa naravno da je važnije da ti mama da da uđeš u kuću nego da ideš do prodavnice!
-Bravo,imaš malo mozga!-sarkastično sam rekao-Nadam se da ga imaš dovoljno da mi ne upropastiš sve.
-Ne brini,ovo je nešto što ne želim da propustim.-nasmešio se gledajući me maltene podrugljivo.
Sin mi je idiot...
***
Chesca's pov-Mislila sam da će do sad da se izvini.-tužno sam rekla Lori i oborila pogled.
-Ko?!-zapanjeno je pitala-Danijel?!Curo,ne nadaj se baš da će on skoro d ti se izvini,sve jedno je kreten.
-Ne pričaj tako o njemu!-zarežala sam i prostrelila je besnim pogledom-Ipak mi je još uvek muž i još uvek ga volim!
-Izvini,dušo,ali ne možemo da poreknemo činjenicu da se sad ponaša kao školski primer kretena!-podigla je ruke u znak predaje.
-Možda sad,ali ovako...-uzdahnula sam-Ovako je divna osoba,samo ponekad zna da pretera,kao što su on i Čejs uradili.Ali ipak znam da je dobar.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kako biti izbačen iz škole 2
HumorKo god kaže da su legende prazne priče, grdno se vara. U nekoliko lakih koraka sa Danijelom i Českom Voker otkrijte kako je to ponovo postati legenda srednje škole.