Özlem dört kizkardeşi olan Türkiyeden yeni gelmiş bir Türk Ailenin Kizi idi.Daha okulun ilk gününde gördüğü Alpaslana aşik olmuştu.Artik özlem için hayatimda tek bir anlam vardi oda ilk aşkı ilk heycani idi.Alpaslan ise rahat ve acik bir ailenin Yakişikli Oğlu idi.Okulda kizlarin ilgisini ceken bir delikanliydi .O sıralar özlem uzaktan gizli sevmekle yetiniyordu.Özlemin farkinda bile degildi.Bir kac kiz Alpaslani beğenirdi.
Ayni mahallede oturduklari icin ortak bi sorunlari var idi o günlerde mahallede yaşayan italyanlara karşi gruplaşip kavga ediyolar idi.Okul cikişindan haric sadece Özlem oturduğu yüksek katinda balkonundan gizli gizli izliyordu.Alpaslan mahallede bile sevilen cevresi geniş ,seside güzel bir delikanli olduğu icin yükseklere kadar sesi duyulabiliyordu türkü söylediği zamanlar .
Özlemin babasi Özlemin balkona cıkmasini istemezdı, cünkü mahallenın dellikankiları beraber olduklari kizlar ile balkondan işaretleşirlerdı ve oturduklari mahlleden dedikodu dan korkardi.Kendinden kücük kizkardeşi leyla odaya cekip "bügünlerde sana birşey oluyo" diye ona yaklasmişti.Kücük bir odada iki tane ranzasi olan bir yatak odalari vardi.Özlem Ranzanin alt katina leylaya "tamam sesiz ol"gözleri dolu bir sekilde alpaslana karşi olan duygularini anlatmişti. "Sen bu aşktan hemen vazgec alpaslan sana karşilik göstermez,göstersede anam gebertir seni"diyerek leyla konuyu kapatmişti.Ertesi gün mahallenin kenarindaki topsahasinin yakininda italyan kiz gruplarina yakalanan leyla cok kötü sıkısmısti onu gören alpaslan islik ile özleme işaret etmişti. özlem ekmek alma bahanesi ile aşşaya inerek en yakin arkadaşlarini da yanina alarak leylaya desdek olmaya gelmişti .o sirada italyan erkeklerinde yaklaştiğini gören alpaslan topsahasina koşup özleme yaklaşan italyana kafa atmişti. Ortalik bianda cok fena karişmişti mahallenin türkleri ile italyan gencleri resmen tekme tokat kavga ediyorlardi .kavga icerisinde bile babasi aklina gelen özlem işaret cekmişti "acil eve gitmemiz gerek babam fark etmeden .top sahasinin anahtari genelde alpaslanda olduğu icin işaretimle "dişari cikin" demisti . Isligi duyan tüm türk gencleri dişari cikmişti alpaslan italyanlari oraya kitlemişti.Her birinde ufak defek cizikler ve kizlardada saclari darma duman hale gelmişlerdi."O halde eve nasil gıdecegiz" diyen leyla "tamam gel asansörde toparlariz kendimizi annem birşey anlamaz". Asansöre onlarla birlikte giren alpaslan özleme makas atarak :" o değilde dikkat ettim senden korkulurmus kizim:) fena yumrukların var , hadı görüşürüz yarin" dıyerek asansörden cikmiştı. Bu sözlere sevinmesimi yada üzülmesimi gerektığni anlayamayan özlem yinede cok hoşuna gitmişdı.Alpaslan birşey hissetiyi icinmi yardima koşmuştu ?Özlemin Babasi gec kaldiklarini anlicakmi?Italyanlar topsahasindan nasil cikiyorlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼
RomanceGercek Yaşanmis bir Karasevda.Delikanli Alpaslan ve güzel Özlemin hikayesi.Idda ile başlayan aci bir son.