Aradan haftalar gecmesine rağmen Alpaslan gün geçtikçe nefes almaz hic bir yerde duramaz hale gelmişti.Kendisinde olan bu degisiklik bir türlü sevda oldugunu kabullenemiyordu.Özlemde gün geçtikçe hem sevdasına hem gururuna söz geçirmekte zorlanıyordu.Artık her göz göze gelmelerinde itiraf cesaretini toparlayıp iste simdi zamanı diyecek bir hallerdelerdi.ama özlem bunu asla yapamıacakti çünkü alpaslanin sevdasına inanamazdı ve daha önce gururunu kirdigi icin hala kizgindi. Ve aradan yine haftalar sonra karlı bir gündü.
Yine okul birinci teneffüste.
Alpaslanın yine sabaha kadar uyumadigi bir gündü. Özlemin gün geçtikçe güzellestigini fark eden tabiki sadece Alpaslan degildi. Ayni sınıfta olan frank( alman) özleme aşık oldugunu itiraf etmişti o gün. Teneffüste...
özlemin yanliz olduğu anda ona yaklaşıp onu çok beğendiğini onla beraber olmak istediğini söylemişti. O sirada aniden Alpaslan araya girip franki yakasından tutup yere atmıştı.(almanca) " sen kimsin lan seni gebertirim onu kimse sevemez o benim" gibi sözler ile bağırıyordu.sinirden bütün damarlari gözüken alpaslani geri çekmeye bile korkan arkadaşlar müdahale edemiyordu. Ancak özleme dokunamicagina bildiği icin onları ayırmaya calisan özlem." Alpaslan napıyorsun çabuk bırak onu sanane kocammisin sevgilimmisin?" Diye bagirdi. Türk öğretmenin bile araya girip Alpaslan bırak sözleri duymayan Alpaslan tutamıyordu. Takı özlemin "sanane teklifini kabul ederim etmem" sözlerini duyana kadar. Aniden özlemin elinden tutup okul meydaninia kadar hizla özlemi oraya kadar götürüp kolundan sıkı sıkı ayni zamanda hem sinirli hemde gözleri dolmuş. Bir halde " sen benimsin kimse eline dokunamaz tüm
Okul bilsinki seni seviyorum " diye bağıran alpaslanin özlemde herkes gibi merakla dinliyordu. " ben bikere sana sevdaliyim seni seviyorum dediysem başkası bunu yaparsa ancak ölür '.Okulda Alpaslana hayranlik duyan kizlar sag sola saskinlika kiskanclik bakislari ile izliyorlardi.Özlem ise her nekadar sevinse bile bu büyük itiraf Alparslan'ın aşkına inanasi gelmiyordu ve ona olan kirginligini aff edemiyordu. Ve o sebepten alpaslanin askini kabul etimcekti." Senin aşkına kimse inanmaz ayrica beni severse sever sen karissmasin " diye kaçarak arkasını dönerek giderken Alpaslan bakarak " bu kizi sevmişim herkes bilsin bana yanlış yapana aff etmem diye tehditler savuruyordu. Okuldaki tüm erkekler bir adim geri basmisti.Alpaslan"özlen askimi kabul edene kadar birakmicagim peşini" .özlem eve dönerken cevresine çok kizlar vardi birden çok tutulan kiz olmustuncünkü onu seven okullun en yakiliklisi Alpaslandi ve böyle bir itiraf görünmemişti. Ama özlem hicbirini duymuyordu ve umursamıyordu hala çok saskindi .karisik duygular icerindeydi. Alpaslan süründürmeye kararlanmisti. Ayni zamanda aski dahada büyüyordu.Alpaslan ise icindeki duygularını söylediği icin çok rahatlatmıştı.artık emindiki özleme olan duygusu asktan öteydi.Ama özlemin diyer kizlar gibi kolay olmadığıni biliyordu . Onu cok zor ikna edecekti .Tek güvendiği özleme olan büyük tutkusuydu. O aksamdan sonra mahallede alpaslanin sesli dinlediği müzikleri hic bitmiyordu. Özlemi balkona cekmeye taktiklerini uyguluyordu artık. Neredeyse tüm mahalle alpaslandaki bu mutlula saskindi. Bagzi geceler karşı bınanin balkonlarina arkadaslari ile cikip canli konser verirdi:) Özlemin babasi bile ben balkona cikip bu it kime aniriyor her aksam biltirdi" derdi. Herseferinde leyla ve özlemin bakislari görmezdi. Artik Alpaslan ölzlemin ciktigi saatlerde cikmam icin erken. Kalkardi otobüste yanina kinse yanina oturmasin diye herkesi tehtitlerine ragmen ayni otobüste bulunurdu. Yine karli bi günde " özlem yetmedimi hala inamiyormusum sanane ne yapmalıyım bana inanman icin. Lan sen iste su beyaz kara adini yazayim kalbimde yazili olduguna inanmiyorsun saaten oda olmassa kanimi akitayim."özlemi hosuna gitmesine rağmen " ya alpaslan bi git surdan " diye laflar eserdi. Alpaslan tüm okullun ortsinda üzerindeki t-shirti cikarip " duydunuzmu lan bu kiz aşkıma inanmiyor. O inandim diyene kadar bu karin üstünde yaticagim"diyerek gercektende dedigin yapmisti.ali hoca(ögretmen)" alpaslan kalk ordan oglum kafayi mi yedin hasta olucakdin ".bagzi kizlar" ya alpaslan abartiyorsun böyle ask itrafimi olur " .Sözleri alpasliani ordan kaldirmaya fayda etmezdi.tüm arkadaslari : yürrrüüü alpaslan kim tutar seni kocum benim arkandayiz sen kalmasan biz yattariz oglum " gibi destekleri ortamı filim görüntüsüne getirmişti.Artik ali hoca özlemi ikna etmeye calisiiyordu "kizim bu salaga inan yoksa topu hastanelik olucak akşama ".Özlem artik daha fazla dayanamıyordu alpaslanin tshirtunu alip ona yaklasip göügsüne vurarak " tamam kalk allahın belasi tamam".Alpaslan" tamam ney sende beni sevdiğini söyle"" tamam seviyorum kalk atrik rezil olduk" demesinden sonra arkadaslari ile beraber aya kalkarak üzerleri yari ciplak halay cekerek " seviyorum dedi oglum duydunuz" cosuyorlardi.Özlem sevinc göz yaslari doküyordu .Alpaslan artik giyip özlemin arnindan öpmusütü ve ona yemin etmisti " seni asla birakmicam sana alpaslanin askini ispat edicegim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼
RomanceGercek Yaşanmis bir Karasevda.Delikanli Alpaslan ve güzel Özlemin hikayesi.Idda ile başlayan aci bir son.