Alpaslan aşkini fark edicekmi?

108 10 0
                                    

Akşama doğru alpaslan kapici cemal amcanin yanina giderek :"cemal abi italyan civcivleri paketledim şu anahtari al paketden cikar onlari.
bizim peder(baba) gelmeden bende eve kacim"diyerek anahatari kapiciya vermişti."Alpaslan oğlum sen hic akillanmicakmisin?diyerek cemal abi arkasindan bağirmişti . Alpaslani evde sinirli bi şekilde bekleyen babasi kapidan girer girmez :"eşekoğlueşek sen bi işe yaramazmisin kardeşlerine böylemi örnek olcaksin işin gücün serserilik ."diye alpaslana doğru geliyordu ve vurucakti. O arada alpaslanin abisi yilmaz:"yav baba genclik birak cocuğu ."aman bey alpaslanim yapmaz öyle seyler annesi diyerek ,alpaslani herzamanki gibi o durmdan kurtarmişlardi.
Babasi :"bir daha sokakta italyanlarla yada onun bunu kiziyla serserlik ettini duyarsam atarim kapinin önüne!" diyerek noktayi koymuştu.Kücük kardeşi selcuğun yanağina makas (cimcik)atarak "off yine ucuz atlatdik demi lan, ama sen abine benzeme kocum "diye onu öperek odasina cekilmişti.Hemen arkasindan odasina genc kiz kardeşi Macide girerek :"abi neden sen hep babami üzüyon?" Diye sitem etmişti."sen böyle şeylere kafana takma derslerine bak hadi yaylan"diyerek macideyi basindan yollamişti.
Özlem ile leyla eve geldiğinde Babalari uyuyordu.
Özlemin büyük ablasi Hacer onlara kizmişti ,ama kimseye birşey dememisti.
Ertesi gün Özlem türkçe dersindeki katildi volklör(halay) grubunda olduğu icin Öğretmen ile birkac tane grubdaki kizlar ve leyla ile başka bir okula gösteri yapmaya gidiyorlardi. Ali hoca (türkoğretmeni) alpaslan ve en iyi arkadaşi osman onlarida gösteri icin eşyalari taşimalari icin beraberinde ile götürmüştü.
Gösteriye bir saat kala özlemin arkadaşlari kabinde makyajlarini yaparken ,özlemin makyaj yapmadini gören Osman kendi kendine söyleniyordu:"Senin makyaja hic ihdiyacin yok saaten .Sana olan aşkimi bir fark etsen yeter."O sirada onun sözlerini duyan özlemin küçük kardeşi leylayi hic fark etmemişti.
Buna cok saşıran leyla hicbirşey dememişti özleme.Cünkü osman alpaslanin aynizamanda kuzeni idi.Özlemde alpaslani seviyordu.
Ali hoca:"Hadi kizlar gösteri sirasi sizde!"Özlem sanki hic kimse yokda sadece alpaslan onu izlicek miş gibi heycanlaniyordu. Ama oyun sirasinda herzamanki gibi alpaslanin kolunda bir başka kiz vardi.Bu duruma cok üzülen özlem fark etdirmden hatasiz bir şekilde gösteriyi bitirmisti.
Ağirbaşliği ve saygili tavrindan onu cok seven ali hoca özlemin halini fark etmişti :"Benim kizimi kim üzmüş bakim?"diye ona yaklaşmişti.
Özlem:"Aman hocam size öyle gelmiştir!" diye hocasina belli etmemeye calişiyordu.
Ali hoca:"Hadi hadi ona nasil bakdiğni gördüm!Eğer yanilmiyorsam alpaslan icin değmez üzülme!"diye onu uyarmişti.
Otobüsde özlemin karşisina oturan alpaslan "Kiz çirkin nebu suratin.Küsmüyüz yoksa ?"diye ona takilmisti.Özlemin alpaslana tutgusundan dolayi alpaslana hic kizamiyordu .
"yok be ne küscez"diye Sohbet ederek mahalleye varmişlardi.Mahallede durak dan sonra gelen fırıncı ,market ve kiosk hep tanidik olduğu icin tüm türk kizlari ordan itibağren hic bir erkekle konusmazlardi ,laf cikmasin diye.Özlem okuldan sonra evdede annesine evişlerinde sürekli yardim etmesi gerekiyordu.Eve geldiğinde cok misafir vardi .Özlemin annesi mahallenin kadinlari ve camini hocasi ile cok yakindi.Babasi sürekli calişdiği icin özleminde abisi olmadiği icin kizlari ,kadinlari sürekli evde dini sohbet icin toplanirlardi.
Akşam özlemin yattagina gelen
leyla :"sana birşey demem lazim"diye yanina sokulmuştu.
Özlem :nediceksen de hic keyfim yok saaten "
Leyla: sen bügün kabinde iken osman abiyi yakaladim.
Özlem:Nasil?
Leyla:sana bakarak aşkimi fark etsen diye söyleniyordu.

Buna cok şaşiran özlemin aklina' belki osmana yaklaşirsam alpaslanin dikkatini cekerim' diye düşünüyordu.
Leyla büyük ablasinin bu düşüncesine çok kizmişti.
Leyla:sacmalama osman abi cok iyi biri ona boş yere umut verme tamami ?"

Özlemin kafasi cok karişmişti bütün gece alpaslani düsünmüstü .Alpaslana osmanin sayesinde yaklaşabilir diye aklina hayaler kurmuştu.
Sabah Okulda Osmanin yanina giden özlem,beraber takilmişlardi.Her grubun farkli köselerde takildigi icin hemen bunu fark eden alpalsan daha sonra osmanin yanina gelip konuşmuşlardi.
Alpaslan:"hey kuzen ne iş ,özlemle bu yakinlik ne?yoksa benim bilmedim birsey mi var.Hadi oğlum söylesene ?
Osman cekingen ve utangac biri olduğu icin özlemi sevdiğini cok zor itiraf etmişti.
Alayli gülüşleriyle alpaslan :"oğlum nebicim adamsin ben olsaydim iki dakkika da ayarlardim "diye osmani kizdirmişti.
Osman:gercekten seversen o iş okadar kolay olmuyor aslanim.
Alpaslan:"birak oğlum gercek sevgiyi cik karşisina adam gibi söyle.
Osman:"Okadar kolaysa sen söylede görim.özlem senin keyf cattiğin kizlara benzemez.Tokati yersin suratina."
Oan alpaslan cok sacma bir ıddaya teşvik etmişsti osmani ."isbat ederim oğlum ,ama sonra bana kizmak yok"
Özlemin alpaslana olan sevgisini bilmeyen osman bu iddayi kabul etmişti cünkü özlem hic bir erkekle beraber olmazdi.

Alpaslan özleme nasil yaklasicaktir?
Özlemin buna tepkisi nasil olcakti?

𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin