Özlem ve alpaslanin yasadiği mahallede bayramlar tipki türkiyedeki gibi gecerdi.Sabah erkekler namaza, anne ve kizlarda erkenden kahvalti hazirliğına başlarlardi.her evde güzel bir telaş olurdu özlemin küçük kardeşleri her bayramda olduğu gibi akşamdan annelerinin ellerine yaktiği kina hangisini elline daha iyi girmiş iddiasi yaparlardi. Özlemde büyük ablasiyla kahvalti hazirliğna başlardi.Babalari namazdan geri döndüğünde büyükden kücük kadar siraya dururlardi el öpmek icin. Bayramlari çok severlerdi büyük kücük mahallede kapi kapi el öpmek icin gezerlerdi. Bir tek özlemin kücük kardeşi leyla sevmezdi. Et sevmediği icin babasi kaynamiş etin suyumu icmesinde zorlardi:).'Eti yemiyorsun barim suyunu icde kemiklerin sağlam olsun'.Akşama doğru alpaslan osman ve bir kac mahallenin gencleri bayramlasmak icin özlem gile gelmişti.Mahallede özlemin babasi cok sayilir ve sevilen bir insan olduğu icin genc yaşli onu severlerdi. Özlemin annesi herkeze oldu gibi alpaslan ve diğer genclere ettli dürüm ikram ederdı .tabi özlem heycandan arka arkaya sakarliklari tutardi .
Alpaslan osmanla girdiği iddi ayi mutlaka kazanmak istiyordu ama kimseye itraf etmesede özlemin aile hayati ve terbiyesi hoşuna gidiyordu aslinda.Ve yinede özlemi tavlamak icin cok ettkileyice bir bakiş bakti.tabi özlem bunu hemen fark
etmişti .Neden yada niye öyle bakti'söylenip durdu.Kalbi derinden yanmişti.şaskinliktan kalbi aciyordu.Kendine umut etmişti.' O ne bakiş karagözlüm.Yanmak icin mi yakmak icinmi bakarsin
karagözlüm .' Icinden söyleniyordu. Akşama doğru özlem kardeşiyle bir saat karşidaki yaşli nineye gitmeleri icin izin almişti.Karşi dairenin merdivenlerde italyan gencleri ile karşilaşmişti. Kücük kardeşi leyla ile yanliz olduğu icin hemen merdivenlerden dişari koşmaya başladilar.yakalansalar cok ağir dayak yicekleri kesindi cünkü dört kişilerdi . Dişariya adimlari atar atmaz parkta duran arkadaşlari onlara yardim ettmeye koştu.ortalik yine karişmişti.tabi mahallenin ortasi olduğu icin kizlar kenara cekilirken erkekler devreye girceklerdi. italyanlarinda erkekleri yardima koşmustu. Balkondan babasi baktiğini gören özlem leylanin elini tutarak 'cabuk eve diye' telaşli bir şekilde kalabaliğin arasina girer girmez suratin bir yumruk yemişti.Gözlerini acdiğinda o yumruk kendi okul arkadaşi metindendi tabiki görunmez bi kazaydi .Alpaslan hastane arabasi diye itfaye arabisi diye carmişti. Onlar gelene kadar hergün rasladiklari sarhoş dede özleme dudaktan nefes vermişti.:) leyla özlemin bu sarhoşun yapti yardimi yüzünden bir kac gün yemek yemiceğini düşünsede ortamin gerginliğinden engel olmamişti sarhoş dedeye.:) Alpaslan 'oglum bu kiz bu alkohol kokusuyla uyaninca varsada uyanmaz cekil şurdan 'diye göndermişti . Osman metinin üzerine gitmişti.o arada özlemin babasi gelip onu kucağina alip onu eve götürmüştü cünkü özlem ufak bir stressde bile bayiliyordu .Biraz dinlenince kendine geliceni biliyordu babasi. Tabi kimse polislik bir olay olmasini istemedi icin itfaye yada polis geldiğinde hic kimse italyanlar bile kavga dan bahsetmezlerdi. Işte bu italyanlarla ettikleri son kavgaydi, cünkü mahalleye iki tarafini sevmeyen bi düşman gelmişti(Ozamanlar dedikleri insanlar:Nazi).Nazilere karşi italyanlarla dostlukmu basliyor?
Alpaslan özleme yalan aşkiyla yaklaşabilicekmi yoksa kandiracakmiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼
RomanceGercek Yaşanmis bir Karasevda.Delikanli Alpaslan ve güzel Özlemin hikayesi.Idda ile başlayan aci bir son.