Kiskanilan sevdalari

27 3 0
                                    

O günden sonra okul ask yuvasiydi onlar icin. Cünkü okul haric görüsemiyorlardi . Özlem ilk zamanlarda cok cekingen ve saade güzelligile alpaslani dahada kendine bagliyordu. Sinifda ,otobüsde ,Tenefüste ve okul sonrasi nehir kenarlarina giderlerdi artik herseyi beraber yaprlardi . Hem cok iyi bir arkadas hem cok iyi sevgililerdi. Adeta cok kiskanilan bir ciftlerdi onlar..
Leyla onlarin o Hallerineden cok gurur duyardi ve uzaktan izleyicidi.
Bazi günler tanimadigi insanlar otobüste onlarin askindan bahsederken duyardi .
Alpaslan özlemi okadar seviyorduki tüm aliskanliklarindan vazgecmisdi . Hatta derslerde bile cok basarili olmaya baslamisdi.
Her saati özleme hasretle gecerdi ve o yüzden haftasonularini hic sevmezlerdi. Bazi geceler karsi Binadan Ferdi tayfur gibi sarkilar söylerdi ve tüm mahalle hayranlikla onun sesini dinlerdi. Birtek Özlem biliyordu o sarki sözleri kime oldugunu. Artik mahalleden bile cikmiyordu gezmek icin , özlem görsün diye Haftasonular topsahasinda vakit gecirirdi..
O günlerde okulfestival hazirliklari vardi okulda.
Özlem ve alpaslan son seneleri oldugu icin cogu görevler onlarin ve arkadaslarindi.
Artik özlem ve arkadaslari alpslanin sevgisine alismisdi ve tüm güzelligile ve zorluguyla hepsi bir grup olmusdu . Isin en zor kismi alpslanin kiskancligi idi.
Yinede Alpaslanin kiskanmassi okadar hosuna gidiyorduki özlem onu her firsatta kizdirmaya severdi.
Ama dayanamayip hemen ellini kalbine koyarak ve onun ellinide kendi kalbine yerlestirerek ask-isareti halline gelen hareketlerini yaparak sakinlestirirdi.
Alpaslan „yaramazlik yapiyorsun sen „diye yanagina makas atardi ve sarilirlardi.
Festival tüm neseli Haliyle devam ederken özlemin babasinin onlari alicagi saati bekliyorlardi ki baska bir okuldan gelen bir gurup ,belali genceler ,fetivale katilmislardi . Ilk andan itibaren özlemi gözüne kestiren gurubun önünden gelen genc cogunun asilmasini fark eden alpaslan hayirdir birader ne baktin? Demesiyle ...
Iste orda ilk acilarla karsilasmilardi belkide...

... demesiyle bir yumruk yemesi bir olmusdu .
Tabikide alpaslan karsiliksiz birakmadi ve kafa atmisdi .leyla ve diger kizlar geriden izlerken birden tabanca sesi patlamisdi .
Ögretmenleri cagiran özlem dahi herkez tabanca sesine kosmuslardi.
Leyla belkide o an gördüklerini hic bir zaman unutmicakti.
Alpaslana sıkılan bir gastabancasiydi öylesine aci cekiyorduki dizinin üzerine cökerek gömlegini yirtmisdi.Bagirarak nehir kenarina kacmisdi..

Leyla
Leylada oldugu icin cok aci cekiyordu ortamda büyük bir gerginlik hissediliyordu ve hastanearabalari cagrilmisdi.
Ögretmenler gasdan etkilenen ögrencilerle yani leyla ve diger arkadasiyla ilgileniyorlardi . Hastane arabasinda yatirilan leyla konusmakda zorlaniyordu önden özlemin ve ardindan babasinin geldigini gördgünde özleme hemen yanima gel isareti cekmisdi.
„ babam gelmeden beni iyi dinle alpaslan senin icin kavga etti o cocuklar silahi alpaslan abiye sıkdılar acilar icinde nehire kacti beni düsünme onun yanina git"
Babasinin "Bu neriye gidiyor ?", demesiyle leyla" baba sen benim yanimda kal ben korkuyorum" diyerek babasini oyalamisidi.

O sırada cok Büyük endiseyle nehire dogru kosan özlem herzamanki yerlerinde alpslani kanlar icinde bulmusdu . Özlemin belkide ilk defa bukadar cani yaniyordu sevdiginden akan kan sanki kendi akan kaniymis gibi idi.
Özlemin öyle görmesinden cekinen alpaslan yüzüne bile bakamiyordu . Titreyen elleriyle Özlem alpaslanin yüzüne kendine dogru döndürerek "utanman degil gurur duyman gerekiyor. Sen beni herseye ragmen koricani herkeze birkez daha gösterdin alpaslan, Simdi kalk kendini toparla ve yapcagini. Biliyorsun bu yapilanlarin hesabini sorucaksin hem gururunu hem kardesimin cektigi aciyi yanlarina birakma . " demisti.
"Kursunda yesem senin sevdanla ölmüs olurdum simdi senin karsinda böyle durmak kursundan beter gülüm." yere bakarak alpaslan.
Mahalle olarakda önemli bir durumdu bu .
Mahalleden kimse disardan gelen birisinden ezilemezdi. Ozamanlar herkez bizim mahlleye girer istedigini ezer düsüncesiyle bu saldiri sadece ve alpaslana ve özleme bakilmazdi. Tum mahalleye yapilmis sayilirdi.
Alpaslanin bir kac arkadasi özlemi Mahalleye birakip mahallede ne kadar genc varsa arabalarla toplanip önce hastaneye leylanin yaninda olan annesinin yanina gittmislerdi.hersey yolundami leyla nasil sorusuna özlemin annesi bunu yapanlarin hesabini sormadan mahalleye bile gelmeyin demisdii.
O gece mahallede hic ses yoktu bu sessizlik özlemi cok korkutmusdu kardesi leyla ve annesi hastanede alpaslan ve arkadaslari ortada yoktu . Elli kolu bagli evde beklemek özlemi cok korkuttuyordu ve huzursuz ediyordu tabikide.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin