Her sene olduğu gibi türkiyede daha ucuz olduğu için getirdikleri kuru yemiş , peynir gibi şeylerle ilk bir hafta türkiyeye gidemeyen komşulara dağıtılırdı.Okullar acilmadan bir hafta önce dönülürdü.Komşular herkesin sağ sağlim dönup dönmedğni öğrenmek için birbirlerini zıyaret ederlerdı.
Mahallede alpaslani göremeyen özlem cok acı çekiyordu.Henüz tatil bittmediği ıçin alpaslandan haber alamıyordu. kendi kendine sorular soruyordu:" Aceba birinini mi buldu? Birşey mi oldu? Neden ortallikta yok?"gibi kendini üzüyordu. Her seferinde annesi bir işe cağirdignda "senin aklin nerelere gidiyor? .. Sende bi haller var ya hadi hayirlısı ,",diyip geçiştiren annesıne durumu belı etmemek için istemesede güllüyordu . Kendi arkadaşlarida izinde oldukları için kimseye bırşey soramıyordu.Kafasındaki sorular giderek coğalıyordu. Özlem artik az uyuyor az yemek yıyor ve cok düşünüyor.Bu arada leyla özlemi sürekli uyarıyordu:"annemin dıkkatını cekiyorsun cokta zayıfladın!"
Ve sonunda tatiller bitmişdi.Ve okullar açilmiştı .
Büyük bir heycanla sabaha kadar uyumayan özlem erkenden kalkip kendisini büyük özenle hazirlıyordu. Aynaya bakarken bile kendisine :" Uff kizim bi sakin ol kalbin yerinden cikicak? Ama nasil olim tam bir aydır görmüyom?" Gibi konuşmalar yapıyordu. Özlem özenle hazırlanirken dikkatini çeken annesi : "bana bak özlem bu sene türkiyede kaç kişi seninle evlenmek istedı hepsini red ettın bende yaşin kücük diye bahane ettim , ama görüyorumki süslenmeye başladın!" .
Özlem:uff anne ya
Annesı:" ben anlamam bı kiz süsleniyorsa koca verme vakti gelmiştir. Bundan sonra okullarda daha dikkatli ol."
" tamam anne ya " diyerek leyla ile özlem evden cikmişlardı.
Asansörden otobüs durana kadar hem gözleri alpaslani arıyor hem kendisi ile konuşuyordu ." nerde bu ? Neyse okulda kesin görürüm?!" Diyerek durağa varmiştı.
Nihayet durakta arkadaşlarını ve osmanı görmüştü. Hemen onların yanına gidip caktirmadan :" ehh arkadaşlar napıyorsunuz? Tatil nasil geçti? Ehmm..(dıyerek etrafa bakarak")alpaslani gördünüzmü yada nerde?"
Osman hemen cevap verdı.
Osman( kıskanc tavırda); çokmu özledin özlem?"
Özlem:" Yook öylesine!" Diyip susmuştu.
Osman kıskandığı için özlemin yokluğunda büyük değişim yaşayan alpaslanin durumunu söylememişti.Okuldada alpaslani göremeyen özlem gururundan kimseye soramamişt. Aklına ne ders giriyordu nede arkadaşlarinin gülerek anlattıkları izin mazilerı.İkinci tenefüste okul girişine doğru sallana sallana alpaslan geliyordu.Özlemin kalbi yerinden cikicak gibiydi . "keşke sana sarılabilsem . Sımsıkı sıksam senı cok özledim İste ben geldim dıyebilsen karagözlüm." Diyerek alpaslana yaklaşıyordu.Kaşlarinı catıp soğuk kanlı bir hali ile alpaslan yaklaşip " noldu sana nıye bukadar zayifladın hem nerelerdesın mahalledede seni göremedim"demişti.
"Ben senin türkiyeden geldiğın zamandan itibağren her balkona çiktğni gördüm".
halımın cevabı diyerek devam gittmişti.
Büyük bir şaşkınlıkla özlem olduğu yerde kalmiştı. Kendine sordğu sorular bıtmek bılmıyordu: Şimdi bu neydı? Yoksa yoksa.., bana mı aşık? Ahh yok be saçmalama ? Alpaslan beniii..? Ama o benı ne ara görmüş ? Ben niye görmedim onu ? Hem niye beni ızlemişki? Uff allahim ya !"' Diyerek derse girmişti.
Ayni zamanda sanki aşk bumuydu kendi kendine konuşmakmıydı cünkü alpaslanda kendi kendine sorular sorup cevaplıyordu.:" Oğlum şimdi bu neydı? Bır ay bekledim gelsin diye az önce gördüğümde sarilmaya bile kiyamam saçlarina bile dokunamam okadar saf okadar temizsinki seni üzmekten korkarım seni kendimden bile sakınırım sultanım dıcektım hanı?!Ne oluyo oğlum sana ya sevıyorsundur ya sevmıyorsundur adam gibi cık karşisına söyle ? Evet abı özlem gibi kızlarda hemen inanir benim gibi her gün sevgilı değistıren züppeye ? Oğlum alpaslan onca kizi aanında ayarlayan sen simdi özleme bir aydır divane oluyorsun?
Allah belani verdi oglum cek cezanı gibi kendı kendıne dersın icinde söyleniyordu.
(ders icerınde kenılerına yazdıkları not)
Aşk ney idi onu kendinden bile daha cok sevmekmı kendinden bile korumakmı.
Ona dokunamamak , büyük bir hayranlikla onu izlemekmi.Aşk hastalikmı?
~Alpaslan
Aşk neydi yanlizlıkmı idi , damarlarına kadar işleyen bır acımıydı yoksa gurur muydu.
Aşk onu uzaktan sevmekmı idi
~ÖzlemAlpaslan özleme aşkini ıtıraf edebilicekmı?
Özlem alpaslanin aşkina ınanıcakmı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼
Storie d'amoreGercek Yaşanmis bir Karasevda.Delikanli Alpaslan ve güzel Özlemin hikayesi.Idda ile başlayan aci bir son.