alpaslanin aşka itirafi

45 5 0
                                    

Yaztatilinde mahalleninin birçok türkleri türkiyeye gitmek icin büyük arabalar alinirdi.Türkiyedeki akrablara hediylerer alinirdi.
Mahallenin ortasinda ayni zamanda heycanla yüklenen arabalar yüksek binalarda oturulduğu  icin asansörler bile hic boş kalmazdi.Cocuklar bile evden arabaya yük taşirlardi. Bu senede özlem gil türkiyeye gitmek icin büyük bir heycanla arabaya yüklüyorlardi. 
O sene beşinci kardeşi 1 yaşina girmişti ve annesi yine hamileydi . beşinci kardeşi erkekti.Özlemin dedesi hep bir erkek torunu istiyordu. ilk defa onunla beraber köye gitticektiler.Özlemin annesi arabada hep kiz olduğu icin minubüsun camlarina perde dikerdi.Gümrüklerde bulgar askeleri kizlarina pis pis bakmasinlar diye ;). Ama bunu mahallede bir cok anne yapardi;). Alpaslan özlem gilin arabsini yüklendiğni gördüğünde nedense  kendini  kötü hissedmişti.Özlemi bir ay boyunca göremiceğini  düşündükce hem üzülüyor hemde kendini anliyamiyordu.yinede özlemin büyük abisi olmadiği icin babasinin yanina gittip alpaslan :" Murat amca yardim edicek birşey varmi? "diye sormuştu. özlemin babasi :"Ha gel oğlum arabanin son krontrollerini yapiyorum.Sende yardim et." O sirada özlem kardeşi ömer ile arabaya geldi.Bi anda murat amcaya  yardim eden alpaslan sürekli özleme bakarken dalmiş özlmin kardeşiyle nekadar  büyük sevgiyle ilgilendiğini kendi ailesinde ki eksikleri ve beraber olduğu kizlarla ile karşilaştiriyordu. Oarada  özlemin ablasi diğer kizkardeşi arabada büyük bir heycanla arabayi yüklüyorlardi. Sevinc ile birbiri ile kaynaşan bir aile alpaslana cok uzakti. Bi an özlem ve alpaslan birbirilerine bakarak dalmişlardiki ,Özlem büyük  sevgi ile  alpaslanin babasi ile anlaşmasina  bakarak hayalere dalmişti.Fakat ona olan kirginliğindan belli etmiyorduki  annesinin dürtmesi ile annesi": kiz nereye bakiyon sen beni duymuyonmu cocuk kucağinda üyümuş kalmiş  yatir onu  arka koltuğa ." O aani gören alpaslan gülmsiyerek :"murat amca yapicak başka birşey varmi ? Yolculuk saat kacta?"sorarak kendince zaman kazanmaya calişiyordu.Baba:"bir saate inşallah yemekden sonra yolla cikariz.Hakkini helal et diye vedalaşirken o sirada yola cikacak diger komşular özlemin babasinin yanina gelmişti .Diğer komşularla konuşurken alpaslan geriye cekilip kendi kendine kalbinin acidini sanki kendinden bir parca uzaklara gideceni düşünüp oradan hizla aci cekerek uzaklaşmişti.Birtürlü kendinin hisslerini kabul etmek istemiyordu ama yinede yapmak istedigi şeyi yapti.Binanin merdivenline gitip parmani kesip bir kağida kani ile 'seni seviyorum'yazmişti.bir saat boyunca heycan ile binanin önunde özlemgilin yola cikmasini beklemişti.özlem alpaslanin oynadiği oyundan sonra ona inanmicani bildi icin vücudundan akan kan ile belki inandiracani düşünmüştü. Ve sonunda özlem gil asansörden görünmüşlerdi. Alpaslan bir firsati bulup vermeli idi. Herkez arabya binmek üzereydi  ve alpaslan gec kaliyordu.Ve hala nasil vericeni bilemiyordu ki o anda özlemin erkek kardeşi  yola kacmaya başlamişti o ani firsat bilip kücük ömeri yakalayip özlemin eline vericekti ve gercekten özlem ömeri alpaslanin kucağindan almaya yanina yaklaşmişti. Işte o an hizli bir şekilde ömeri özlemin kucağina verirken özlemin  kağiti elline verip kacmişti.  Özlem büyük bir merakla arabaya oturmuştu .Babasi gil arabaya oturmadan bakamazdi, görürler diye.Leyla ile ömerle arabanin arka koltuklarina oturmuştu. Orta kolltuklara ablasi ve diğer kardeşleri bindiyğinde babasi diğer komşularla konvoy halinde  :" Haydi bakalim bismillah deyip yolla cikalim" demesi ile özlemin akli alpalsanda idi ve cok üzgündü cünkü onu bir ay boyunca göremicekti.Arabalar mahalleden cikarken son kez alpalsani ariyordu gözleri.Hemen kağiti acmişti . Büyük bir şaşkinlikla  alpaslanin kani ile yazdiygi " seni seviyorum" yazisini okurken bir de özlemin gözyaşi damlamisti kanin üzerine. Hemen leyla ile paylaşmişti. Leyla:" inanmiyorum alpaslan abi seni gercekten seviyor galiba. Özlem nekadar sevinsede  gururundan  "buda onun bir  oyunudur" diye yinede o kağiti cantasini  saklamişti. Son bir kez  maddi durumu olmayan ve türkiyeye gidemeğen yola cikan arabalain arkasinda su döken komşularina korna işaretiyle mahalleden ayrilmişlardi.

Özlem  onu affedicekmiydi?
Alpaslanda ne gibi değişiklikler olucakti ve aşkini nasil isbat edicekti?

𝙰𝙻𝙿𝙰𝚂𝙻𝙰𝙽 & 𝙾̈𝚉𝙻𝙴𝙼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin