Μάκον, Τζόρτζιας 12-12-2012
Η ημερομηνία που γεννήθηκα. Η ημερομηνία που η μοίρα μου κέντησε με χρυσά γράμματα την πορεία μου και με άφησε ξυπόλητη να την γευτώ. Τι να είχα κάνει άραγε στην προηγούμενη μου ζωή για να το άξιζα αυτό; Θα μάθαινα άραγε ποτέ;
Μάκον, Τζόρτζιας 12-12-2017
Ηημέρα που η ζωή μου άρχισε να χαράζει τον δικό της μονοπάτι. Η εναρκτήριος ημέρα για όλα όσα θα έμελε να ζήσω. Η ημέρα που με ξεχώρισαν εκείνοι και με πήραν κοντά τους.
Γονείς δεν γνώρισα ποτέ μου. Η μοναδική αγκαλιά που γεύτηκα ποτέ ήταν εκείνης της Ταμπηθά.
Πάντα ξεχώριζα από όλα μου τα 'Αδέλφια' μέσα στο ορφανοτροφείο όπου μεγάλωνα. Ορφανή όπως και όλα τα άλλα 'Αδέλφια' μου προσπαθούσα να προσαρμοστώ με χίλιους τρόπους - αλλά όπως έλεγε και η Ταμπηθά– ήμουν πάντα ένα ασυμβίβαστο κορίτσι που δεν θα κατάφερνα ποτέ να μπω σε καλούπια.
Ανεξάρτητη, αδέσποτη, αγοροκόριτσο, αεικίνητη στον άνεμο που με μαστίγωνε καθώς τα γυμνά μου πόδια έτρεχαν μέσα στα χόρτα και σκαρφάλωναν πάνω στα δέντρα με τόση ευκολία. Αδιόρατη με μεγάλη ευκινησία και διορατικότητα. Ποτέ κανείς δεν κατάφερνε να με πιάσει, πάντα ήξερα να ξεφεύγω από τους κίνδυνους και πάντα πρώτη ήμουν εγώ αυτή που κατάφερνε να ρίξει κάτω όλους τους αντιπάλους αν και μόλις πέντε χρόνων.
Όλοι με φοβόντουσαν. Η ματιά μου – λέγανε – τους έκανε να θέλουν να τρέξουν μακριά μου. Γιατί όμως ήμουν τόσο απρόσιτη σε εκείνους; Εγώ ποτέ δεν ήθελα το κακό τους ίσα, ίσα ήμουν πάντα ευγνώμον για ότι μου πρόσφεραν.
12-12-2017
Η ημέρα που με ξεχώρισαν εκείνοι, οι 'θετοί μου γονείς'. Όταν με κοίταξε η γυναίκα κόλλησε τα μάτια της απάνω μου, με έδειξε με το δάχτυλο της και ψιθύρισε στον άντρα που ήταν δίπλα της.
«Αυτήν» με επιτακτικό τόνο αλλά ο άντρας κούνησε το κεφάλι του κατηγορηματικά 'όχι'.
«Είναι κορίτσι, γυναικά, μην ξεχνάς ότι ψάχνουμε για αγόρι» δήλωσε αυστηρά, θα μπορούσες να πεις και κουρασμένα.
«Μπορεί να είναι κορίτσι αλλά – Αυτή – μπορεί να βάλει κάτω οποιοδήποτε αγόρι. Κοίτα τα μάτια της» εκείνη απάντησε αλλά τότε δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί αυτό ήταν τόσο σημαντικό για εκείνους ή τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό για μένα... Μέχρι που ο άντρας συμφώνησε και με πήρανε μαζί τους.
KAMU SEDANG MEMBACA
Τα παιχνίδια των θεών: Νόρνες
FantasiΤα παιχνίδια των θεών: «Νόρνες» Γεννημένη την λάθος μέρα, την λάθος ώρα, την λάθος στιγμή παίρνει στα χέρια της μια μοίρα που δεν ήταν γραμμένη για εκείνη. σ.σ. "Νόρνες" σημαίνει... Νορν (αντίστοιχες με τις ελληνικές Μοίρες), οι οποίες αντιπροσ...