Κάνοντας πρώτα μια παράκαμψη για να βρω το τόξο μου, οδήγησα το άλογο μου προς ένα μέρος κοντά στον ποταμό αρκετά μακριά από το πεδίο της μάχης. Βρίσκοντας ένα σημείο όπου είχε αρκετά από εκείνα τα βότανα που είχαν βοηθήσει την πληγή του Χέβενλη, σταμάτησα το άλογο μου και βοήθησα και τον πληγωμένο στρατιώτη να κατέβει. Αναγκάζοντας πρώτα τον Χέβενλη να κάτσει κάτω ώστε να μην τον πονέσω περισσότερο, τον κατέβασα από το άλογο και αφήνοντας τον για λίγο μόνο του, πήγα να μαζέψω τα βότανα για να του περιποιηθώ την πληγή.
«Είσαι πολύ γενναία αλλά και πολύ ανόητη» τον άκουσα να μου λέει και τον κοίταξα ξαφνιασμένη. «Ξέρεις ότι δεν θα την βγάλεις καθαρή μετά από αυτό» μου τόνισε με ένα βαθύ πόνο να παραμορφώνει όλα του τα χαρακτηριστικά. Η πληγή του θα πρέπει να ήταν πολύ βαθειά.
«Θα προτιμούσες να σε είχα παρατήσει;» τον ρώτησα δύσπιστα. Αμέσως εκείνος μου το αρνήθηκε κουνώντας αρνητικά το κεφάλι του.
«Όχι» παραδέχτηκε αγκομαχώντας.
«Τότε άσε με να βρω αυτό που ψάχνω και σταμάτα να μου αποσπάς την προσοχή» σχεδόν του φώναξα αγανακτισμένα. Εκείνος το σεβάστηκε και παρέμεινε σιωπηλός.
«Αυτά τα βρήκα» του είπα γυρίζοντας ξανά κοντά του ενώ του έδειχνα τα βότανα που κρατούσα στο χέρι. «Όμως το άλλο που προσθέτουν όταν τα λιώνουν δεν ξέρω καν πως είναι, μπορείς να με βοηθήσεις;»
«Το Καρδαμίλαιο λες;» αγκομάχησε και πήρε με δυσκολία μια ανάσα.
«Ναι, ναι έτσι το έλεγαν, το ξέρεις;» ρώτησα με περισσότερη ελπίδα τώρα και κούνησε το κεφάλι του θετικά ενώ έπαιρνε άλλη μια ανάσα πριν ανοίξει τα μάτια του για να κοιτάξει γύρω του.
«Είναι εκείνο εκεί» μου έδειξε με την ματιά του. «Εκείνο το περίεργο λουλούδι που είναι κοντά στο νερό αλλά πάρε μόνο τους σπόρους του» με συμβούλευσε και αφού άφησα δίπλα του τα βότανα που κρατούσα σηκώθηκα και πήγα για να μαζέψω και λίγους σπόρους.
Ακόμα δεν είχα δει την πληγή του και δεν ήξερα πόσο μεγάλη θα μπορούσε να ήταν αλλά με το αίμα που είχε ξεχειλίσει έξω από την πανοπλία του και το βαθούλωμα που υπήρχε εκεί κάτι μου έλεγε ότι όσα είχα μαζέψει μάλλον δεν θα ήταν αρκετά.
«Είσαι καινούργια» δήλωσε παρά ρώτησε την στιγμή που γύρισα ξανά κοντά του και κατένευσα θετικά.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τα παιχνίδια των θεών: Νόρνες
FantastikΤα παιχνίδια των θεών: «Νόρνες» Γεννημένη την λάθος μέρα, την λάθος ώρα, την λάθος στιγμή παίρνει στα χέρια της μια μοίρα που δεν ήταν γραμμένη για εκείνη. σ.σ. "Νόρνες" σημαίνει... Νορν (αντίστοιχες με τις ελληνικές Μοίρες), οι οποίες αντιπροσ...