12. února, pátek
Ahoj, jmenuji se Lili, je mi 15 let, mám hnědé oči a tmavé hnědé vlasy.
Crrrrr! Zazvonil mi mobil. "Né, zas ta škola," zabručela jsem a převalila se v posteli. Ale škola není zase tak špatná, protože do ní jezdím s nejlepším klukem na světě. Je vysokej, má delší tmavší vlasy a je naprosto sladkej (i když je trochu inuendář). Je sedm, vycházím z domu a pospíchám na zastávku. Jo, už to přijíždí!
Bojím se že tam nebude, protože potom bych si neměla s kým popovídat. Taky bych si neměla z koho dělat legraci :-P
Jo, je tady! Ach jo, cítím jak se červenám. Je to tak vždy když se k němu přiblížím. "Ahoj Bene," pozdravila jsem ho. "Čau Lili," odpověděl mi. (...)
Dojeli jsme na konečnou a šli jsme si vzít Metro jako každý den. "Je u tebe něco nového?" zeptala jsem se. Tázavě se na mě podíval, jako bych byla nějakej totální magor. "Ne," řekl."Co jsi čekala že ti odpovím?" zeptal se mě, jako kdybych se ptala na něco osobního. "Já nevím," odpověděla jsem mu. Nastoupili jsme do šaliny a jeli směr škola. Tam jsme se už spolu moc nebavili."Ahoj Betty!" pozdravila jsem svou nejlepší kamarádku, když jsme přišli před školu. Škola je tak nudná a mám pocit, že jediné co mi jde je výtvarka a ta dnes bohužel není. Většinou mám plnou hlavu Bena, takže se nedokážu moc soustředit.
Crrrrr! Skončila nám matematika, takže teď budeme psát tu strašnou španělštinu. "Umíš to?" zeptala se mě Bethany. "Né, vůbec. Umím jen čísla, barvy a zvířata." nikdy to nenapíšu na jedničku. Když nám rozdala test, letmo jsem si přečetla pár věcí a zjistila jsem, že tomu skoro vůbec nerozumím. (...)
Crrrrr! Né, už končí hodina a já to nemám hotový. Po škole Bethany, Luke, Betty, Leo a já jdeme do Candy Store a pak půjdu k Vendy na návštěvu. "Co si koupíte?" zeptala jsem se Betty a Vendy. "Asi jelly beans" odpověděli obě naráz. "Já asi taky," řekla jsem a doufala že je tam budou mít dobrý. Tady je to tak strašně drahý. Teď nevím, jestli si vůbec něco koupím. Nakonec jsme si každá koupila 100 g jelly beans . "Ahoj" rozloučily jsem se s Betty. " Ahoj" odpověděla a šla na zastávku. Už se k Bethany těším. "Co budeme dělat?" zeptala se mě Bethany. "Já nevím. Cokoliv." odpověděla jsem jí. "Už jsme tady," řekla, když jsme přišli před jejich dům. Už jsem tu sice jednou byla, ale moc si to tady nepamatuju. "Pojď, půjdeme nahoru." pobízí mě Vendy. "Pustíme si video?" zeptala se mě hned. "Tak jo, proč ne," odpověděla jsem jí a lehli jsme si na postel."Jejda! Už je tři čtvrtě na šest." lekla jsem se, když jsem se koukla na hodinky. "Ty už fakt musíš jít?" "Jo musím. Nechce se mi, ale fakt už musím domů, jinak by mě mamka vynadala." odpověděla jsem a posmutněla.
Jak jsem přišla domů, tak jsem se najedla, umyla, vyčistila zuby a padla do postele, jako mrtvola.Moje naprosto první kapitola (asi 100x přepisovaná) :-)
Tak doufám, že se aspoň trochu líbíLili85Forever
ČTEŠ
Tajná Láska
RomanceKniha je o 15-ti leté Lili, které se stane něco, co by nikdo z nás nechtěl. Kluk, který se jí líbí začne chodit s jinou holkou. Tu holku začne z celého srdce nenávidět...