23. února, úterý
Už uběhl týden od mé smrti = Ben začal chodit s Ellen. Od té doby se ve mně mísí hromada pocitů. Nesnáším Ellen, miluju Bena, aaaaa to se nedá vydržet. Uvažuji, že skočím z mostu.
A dnešek nebude 100% moc dobrej - cítím to v kostech :(. A navíc nám zrušili výtvarku, kterou naprosto zbožňuji.
Navíc jsem moc nespala, protože jsem musela myslet na ty dva. Včera zase přišla Ellen za Benem a pořád se objímali. Proč aspoň nejde Ben za Ellen, jako správný gentleman! Proč musí chodit do naší třídy! Proč nejdou aspoň na tu pitomou chodbu! Štvou mě a ani neví jak!"Lili, pohni. To se nedokážeš vypravit sama?" zavolala na mě mamka z kuchyně. "Vždyť už jdu. A zřejmě se vyptavit sama nedokážu!" zavolala jsem zpět a práskla dveřmi.
Ještě než přijel výtah, mamka otevřela dveře a spustila: "Tak takhle se mnou jednat nebudeš! Je ti to jasný?!" řekla zvýšeným hlasem, až skoro křičela. "Jó, tak sorry. Ujelo mi to. Moc jsem se nevyspala a potom jsem protivná. To přece víš" řekla jsem jí a jemně protočila oči. "Ale ty jsi protivná poslední dobou pořád" řekla a přimhouřila oči. "Jak to můžeš vědět? Vždyť jsem od taťky přišla teprve předevčírem večer" zeptala jsem se jí. "Prostě to vím. A byla jsi protivná už před tím, než jste odešli k taťkovi" řekla a lehce se šibalsky usmála. "Ok no. Ale i tak to nemůžeš vědět. A navíc musím jet, takže čau" řekla jsem jí a koutky mi trošku cukly do úsměvu. "Tak ahoj ty neplecho" rozloučila se se mnou. Nad tím oslovením jsem musela protočit oči.
Běžela jsem, jak jsem mohla, ale autobus mi stejně ujel. To je tím, jak jsme se s mamkou dohadovaly. Takže super. Přijedu do školy tak tak.
A doopravdy. Když jsem přišla do školy, tak zazvonilo na hodinu. Utíkala jsem ke skříňkám a rychle ze sebe shodila bundu a vyzula boty. Vyběhla jsem do druhého patra a vrazila do třídy. Uf, učitelka tu ještě není. Šla jsem si sednout za Betty. Hned, jak jsem dosedla, přišla do třídy učitelka. "Tak tohle bylo o fous" řekla jsem si potichu.O velké přestávce jsem si potřebovala skočit do třídy pro češtinu. Došla jsem až do druhého patra a tam byli Ben a Ellen. A...oni...se...líbali!!! Vhrkly mi do očí slzy a měla jsem pocit, že se rozpadnu na milióny malinkých kousíčků. Rozběhla jsem se do prvního patra na záchod. Brečela jsem tam asi deset minut a cítila se strašně. Měla jsem chuť utéct domů a umřít.
Ok, tohle k chození patří, ale na mě je to moc.
Nejspíš jsem vyšla z těch dveří se zarudlýma očima, protože se na mě všichni dívali jako na přízrak.
Hned, jak jsem vešla do třídy, řítila se ke mně Katy. "Co se stalo?" zeptala se vystrašeně. "J..já jsem vi...viděla Bena a Ellen jak se..." nedořekla jsem, protože jsem se znovu začala utápět ve vodopádu slz. "Klídek, to bude dobrý. Ššš" začala mě utěšovat Katy. "Viděla jsem, jak se líbají" odřekla jsem a vrhla do její náruče. Mezitím k nám přišla i Scharlott. "Co se stalo?" zeptala se a přejela nás pohledem. Katy jí to zřejmě pošeptala, protože mě tak obejmula. "My to spolu nějak zvládneme" řekla Katy a lehce se usmála.Dnes už jsem se těšila na jediné. Vypadnout ze školy. Už jsem chtěla ležet doma v posteli a nic nedělat. Vždy, když jsem se podívala na Bena, vzpomněla jsem si na tu otřesnou vzpomínku. Odpočítávala jsem vteřiny do konce. 10, 9, 8, 7, 6, 5 ,4 ,3, 2, 1! Crrrrr! Konečně. Už můžů vypadnout z té strašné školy. Navíc mám celé odpoledne volné, protože nám zrušili cirkus. Ani nevím proč a je mi to upřímně jedno.
Cestou domů jsem koukala z okna a v hlavě mi poletovalo tisíce myšlenek. Pořád dokola se mi to vracelo. Bylo to děsuplné.
Konečně další kapitola po velmi dlouhé době. Omlouvám se případně chyby.
Doufám, že se líbí. Votes i komentáře potěší.Lili85Forever
ČTEŠ
Tajná Láska
RomanceKniha je o 15-ti leté Lili, které se stane něco, co by nikdo z nás nechtěl. Kluk, který se jí líbí začne chodit s jinou holkou. Tu holku začne z celého srdce nenávidět...