14. února, neděle (Valentýn)
Dnes jsem spala až do osmi, což je oproti včerejšku úspěch. Dopoledne musím dělat věci do školy = dějepis + referát = jistá smrt. Referát musím dělat do češtiny. Divný, co? Referát na knížku :( A v dějepisu se musím učit Habsburky. Týrám se s tím asi dvě hodiny. "Už to mám!" vítězoslavně zakřičím a letím do obýváku. "Ty už to máš?" zeptá se mě nevěřícně mamka. "Jo mám" odpovím a sedám si na gauč. "Můžu tablet?" ptám se Mattyho. "Jo, sežer si ho" řekne Matty a odejde do našeho pokoje. Na tabletu zapínám wattpad a čtu si. Jo dělám to poslední dobou často, ale protože tam jsou dobrý knížky.
13:05
"Děcka, oběd!" volá na nás mamka. "Jo. Tortily!" mňam, mňam. Až dojím, ptám se: "Můžu si něco pustit na počítači?" "Tak jo," odpoví a zapne mi počítač. "Díky" poděkuju a začnu se koukat. Ja vím. Jsem strašnej telečumil. Když film končí, vypnu počítač a jdu do pokoje za Mattym. "Chceš si zahrát lodě?" ptá se mě a při tom dělá psí oči. "Tak jo," řeknu mu a sedám si. "D4?" "Voda. G6?" "Zásah" (...)
Teď si uvědomuju, že je Valentýn. I tak se pro mě nic nemění, protože kluk, kterého miluji, o mě nemá zájem. Když v tom mě v mém přemýšlení vyruší mamka: "Až dohrajete, běžte se umýt," oznámí. "Však jo. Za chvilku mě stejně Matty porazí." řeknu mamce a ušklíbnu se na Mattyho. Běžím do koupelny, protože si dneska musím umýt vlasy a jak se znám bude mi to trvat nejmíň půl hodiny. Až to mám, jdu se převléknout a sedám si k tabletu a píšu Benovi.Lili: Čau. Co děláš?
Ben: Ahoj. Zase nic. No vlastně si s tebou píšu :P
Lili: Hele, to říkám já :( :P
Ben: No jo, jsem malý zlodějíček
Lili: To teda jsi. Jsi taky malý magoříček. Co jsi dělal když je dnes Valentýn?
Ben: Ha, ha. Moc vtipný
Ben: Jeli jsme nakupovat :(
Lili: My jsme jeli nakupovat včera :(
Ben: Jak tak vidím, jsme na tom stejně. A já jsem myslel, že holky nakupování zbožňují :P
Lili: Ha, ha. No,většinou to tak je. Já nakupování moc nemusím, teda když se nekupuje něco pro mě a včera jsme kupovali jen něco pro bráchu :)
Ben: Hele, proč mi většinou píšeš večer?
Lili: Já ani nevím. Prostě mi to tak většinou vyjde. Přes dopoledne nemám moc čas.
Ben: Aha. Já mám čas pořád :P
Lili: A co škola?
Ben: To se nepočítá
Lili: Ale houby. Vše se počítá :)
Ben: Tak jo, kromě školy
Lili: Takže si můžeme psát jen odpoledne. A já mám po škole kroužky, takže ti mužů psát jen večer a ve čtvrtek, pátek a o víkendu ti píšu i jindy než večer (až na dnešek a včerejšek :)
Lili: To je ale debilní téma :P
Ben: To teda je :)
Ben: Já ti mužů kromě školy a pátku psát pořád :)
Lili: Už musím spát
Lili: Tak čau
Ben: Proč vlastně musíš jít spát tak brzo???
Lili: Protože máma
ČauBen: Úúú, nechtěl bych :P
Čau"Lili okamžitě do postele!" zařve na mě mamka. "A nemůžu chvilku ponocovat? Pjosím." žadoním. " Zítra stejně nevstávám, protože jdu k alergologovi." "Prostě ne!" řekne zvýšeným tonem. "Tak jo," řeknu otráveně a šinu se k posteli.
Třetí kapitola o 500 slovech takže zatím nejdelší :)
Doufám že se líbíLili85Forever
ČTEŠ
Tajná Láska
RomanceKniha je o 15-ti leté Lili, které se stane něco, co by nikdo z nás nechtěl. Kluk, který se jí líbí začne chodit s jinou holkou. Tu holku začne z celého srdce nenávidět...