15. února, pondělí
Jupííí! Sice je dnes škola, ale já do ní nepříjdu! Jdu totiž na alergologii. Já bych do školy šla na první hodinu, ale ta nám odpadá. A po alergologii taky nemůžu, protože to bude trvat asi 1-2 hodiny. No, vlastně je do škoda, protože neuvidím Bena :(. "Už můžem jít?" ptám se mamky, když vycházíme z 'ordinace'. "Asi jo" odpoví mi a obléká si kabát. "Půjdeme na pizzu?" ptá se mě s úsměvem. "Co to je za otázku? Jasně." odpovím jí a úsměv jí oplatím. "Jakou chceš?" ptá se mě, když jsme přišli do restaurace. "Hádej. Jasně že margharitu," odpovídám. Já totiž jím jen margharitu. "Ta je ale dobrá," vychvaluju si pizzu a cpu se.
Cestou domů jsem po té dobré pizze málem usnula v autobuse. Konečně doma a to o hodinu a půl dřív, než kdybych šla do školy. Chtěla jsem napsat Benovi, ale uvědomila jsem si, že je ve škole. "Tak si pustím nějaký film v televizi," řeknu si pro sebe. Nakonec jsem si pustila Harry Pottera 2. díl. Ten je můj nejoblíbenější ze všech Harry Potterů. Supér, už je 14:30, což znamená, že Ben by už měl být doma.
Lili: Ahoj. Co jste dělali ve škole?
Asi čtvrt hodiny čekám na odpověď. Asi ještě nedorazil domů.
Ben: Nic moc. V matice jsme začali dělat pravidelné mnohoúhelníky (6-uhelnik...) . Ve F něco s tlakem, v CH opakovali chemické rovnice a v ČJ pokračovali dál.
Lili: Takže vlastně nic
Ben: Jo, nic.
Ben: Proč jsi vlastně nepřišla do školy?
Lili: Šla jsem na alergologii. Já bych přišla na první hodinu, ale ta nám odpadla. :P
Ben: Se máš :)
Lili: Jo, to se mám. A šli jsme s mamkou na pizzu. :)
Ben: Chci taky :[
Lili: Tak musíš být alergický :P
Ben: A ty jsi na co alergická?
Lili: Na pyl :(
A při tom miluji kytky :/Ben: Úúú, nechtěl bych
Lili: Ježiš přestaň
Ben: A proč? :P
Lili: Jinak já budu štvát tebe
Ben: A jak to chceš udělat?
Lili: Nevím
Lili: Nevím
Lili: Nevím
Lili: Nevím
Lili: Nevím
Ben: Přestaň spamovat!
Lili: Proč
Lili: Proč
Lili: Proč
Lili: Proč
Lili: Proč
Ben: Přestaň! Já taky přestanu. :(
Lili: Vidíš, taky dokážu být otravná :P
Ben: Nemyslím si :)
Lili: :/ :P
Ben: OK
Lili: Já už musím jít do baletu :(
Ben: Úúú, nechtěl bych.
Lili: :( :[
Ben: Jo, sorry
Lili: Čau
Ben: Čau
Musím do baletu, ale vůbec se mi nechce. Cestou tam mám hlavu plnou Bena. Od kdy je aspoň trochu seriózní? Je to divný, zítra se ho nenápadně budu vyptávat. Už jsem tu. "Čau holky!" pozdravím a jdu se převléct. Celou hodinu jsme nacvičovaly nějaký nový tanec. Učitelka na nás řvala, že to vůbec neumíme, jako kdybychom to měly umět už měsíc.
"Ahoj," pozdravím, když přicházím domů. "Jakej byl balet?" ptá se mě mamka hned u dveří. "Celkem blbý. Učitelka na nás řvala, že to neumíme," odpovím jí se smutným výrazem :). Dnes se těším až si lehnu do postele, protože jsem naprosto vyřízená. "Můžu po večeři tablet? Chci napsat Benovi." zeptám se mamky. "Jasně," odpoví mi. "Díky." řeknu a pustím se do jídla.
Lili: Ahoj. Už jsem přišla z baletu :)
Ben: Ahoj. A jakej byl? :P
Lili: Strašnej. Paní učitelka na nás pořád řvala :(
Ben: Tak to máš dost blbý :)
Lili: Hmm, to mám :/
Lili: Co děláš?
Ben: Nic. Bože jak já nesnáším tuhle otázku :P
Lili: A proč?
Ben: Protože je to taková doplňující otravná otázka :/
Lili: Tak sorry no :)
Lili: Už musím jít do pokoje :P
Ben: No jo, to tvoje brzké spaní :)
Lili: No jo no- blbý. Ahoj
Ben: Dobrou noc, ať tě brácha štípe celou noc :P
Konečně čtvrtá kapitola která je sice trochu opožděná, protože nebyl čas a prostor :/
Tak doufám že se aspoň trochu líbíLili85Forever
ČTEŠ
Tajná Láska
RomanceKniha je o 15-ti leté Lili, které se stane něco, co by nikdo z nás nechtěl. Kluk, který se jí líbí začne chodit s jinou holkou. Tu holku začne z celého srdce nenávidět...