NEDEN Mİ BURDAYIM?

131 13 9
                                    

     Benim adım Selen.Selen Akkaya.16 yaşındayım. Babam dünyaca tanınmış   Akkaya Holding in sahibi. Amerika,İsviçre, Almanya  gibi birçok  yerde Holdinglerimiz var.Annem ise sosyatenin  tanınmış  kişilerinden. Sosyetelerin üye  olduğu  o dernekler  vardır ya.Hani şu alttan alta "Ben daha fazla bağışta  bulundum "muhabbetlerinin yapıldığı  yerler. İşte o derneklere annem sıkça  bağışta bulunur. Derneğin  gözde üyelerinden  ve dernek başkanıdır. Birde Akkaya Holding in Velihat ıabim var. Çağrı  Akkaya. Küçükken "Benim abim senin abini döver "dediğim  çocuk. Ne kadar umursamaz  biri olsada beni korur kollar. 1 haftaya  kadar kendimi böyle tanıtırdım . Peki ya şimdi? Sadece Selen. Selen Akkaya değil. Peki ya şimdi  neredeyim ? Neden  buradayım ? Bana bakamayacak kadar zengin  olan amcam yüzünden mi buradayım? Ya da beni kızları  gibi sevdiğini söyleyen  Gülden  teyze yüzünden mi? Ben söyleyeyim  bizi sadece paramız  yüzünden seven .Açtığı  holdingleri  bile babamın  verdiği  para ile açan amcam ve beni hiç  sevmeyen  ,annemi kıskanan  Gülden teyze yüzünden buradayım. Eskiden küçümser  gözlerle  baktığım insanların  içindeyim. Onlarla aynı odadayım  .Aynı  odada güne uyanıyorum. Onlarla aynı yemeği  yiyor. Aynı masayı  paylaşıyorum. Nerdesin abi?Neredesin anne?Nerdesin baba? Hadi  çıksanız  ya o derin suların  altından  .
************************************
#1haftaönce#
   Tam  francisco  beni öpüyordu  ki ...İçeriye  "Kalksana  lan.Seni mi beklicez biz"diyen bir abi girdi. Yapılır mı bu bana ama...yapılır mı ?"Çık  odadan . Tam Francisco  ile öpüşüyordum. Bil bakalım  rüyanın  içine kim etti." Ağzını  yaya yaya güldü .Pislik  bide gülüyor. Kaç kıza nasip olur francisco   ile öpüşmek  ha söyleyin.
Haklısın  bu abin olacak hayvan senin rüyanın  içine etti. Onu 4 parçaya  ayırıp buzluğa  sok  sonra buzluktan  çıkarıp ateşlere  at.
Diyen iç sesim psiko haklıydı. Rüya  bölmenin  cezası  büyük 
Ama içimdeki  Necmiye  nine ise:
Yavrum! Yapma ! Yazıktır. Etmiş bir hata . Hem ben onu bizim torun Ayçayla  evlendircem.
Ah be Necmiye  ninem  haklısın  ama.. Hadi neyse bu sefer senin dediğin  gibi olsun. "Kızım kime diyom ben.Kalk hadi. Sedef abla kahvaltıyı  hazırlamış  .""Tamam be kalktım. Çık sen ben üzerimi  değiştirip  geliyorum. "Dedim. Kapıyı sertçe  kapattı.
Ne bu hava koçum . Dikkat ette havanı  almasınlar.  Diyen bakkal Naci ye burdan selam olsun. Hemen üstüme  kot şortumu  beyaz üzerinde  dream  yazan tişörtümü  ve kareli  kırmızı gömleğimi giydim. Ayağıma da kırmızı  Converse  lerimi  giydim. Tamamdır. Sonuçta  mal bu ne kadar ugraşsamda  anca bu kadar. Koşar adımlarla aşağıya  indim. "Bu ne kızım tatile mi gidiyon. Yoksa koca bulmaya mı  gidion. "Önce üstüme baktım. Ne vardı  yani giydiklerimde. Tabi içimdeki  sokak kadını her ne kadar .İstersen  edep konuşması  yapmayalım. Sen zararlı çıkarsın desede...Tabi ki de öyle bir şey yapmadım."Ne var ki üstümde..."diye kendimi savunacakken. Sözümü  kesti."Bende onu diyorum ne var ki üstünde."İmalı  İmalı konuşuyor  bide ya. Açık konuş abi. Gizli saklımız  mı var."Burda seninle laf dalaşına  girerdim  ama karnım  aç. Hatırlat  bi ara laf dalaşına  girelim. "Yüzü sinirden  kırmızıya  dönmüştü. Bu dünyada  francisco  yu izlemek birinci abiyi kızdırmak  ikinci zevkim. Gülümsemem  hala yüzümdeyken  abimin  yanındaki yerimi aldım . Babam ve annem hergün  aynı senaryo yu izlemekten bıkmış  gibi bize bakıyorlardi. Benim de masaya oturmamla  kahvaltı  başladı. Masada çatal kaşık  seslerinden başka bir ses yoktu. Bu ne böyle .Niye kimse konuşmuyor .Bu masa masa olalı  böyle sessizlik  görmedi. Ben bu sessizliği bozarım  diyen kabadayiya  hak veriyorum yani."Eee Akkaya ailesi nasıl gidiyor."Ay bu biraz kankamla  konuşuyormuş  gibi oldu ama olsun. "Ee işte nolsun  be sessizce  yemek yiyoruz.Ama  adı lazım değil  Selen yüzünden sessizlik bir anda bozuldu. " Hey allahım  ya . Bildiğin  gel bana laf sok diyor. Tabi abi  isteği bende hiç boş dururmuyum. "Akkaya ailesi dedim. Sen niye kendi üstüne alınıyorsun. Yani sen evlatlıksın .Annem bana geçen gece anlattı. Seni aşağı  mahalledeki çöp konteynerlerinden almışlar. Biliyorum. Biliyorum. Bu çok ağır bir şey ama gerçekler. Değil  mi anne sende söylesene  hala kendini  bir Akkaya zannediyor."Annem ve babam sıkıldığını  belli eder derecede bir iç çekip dışarı verdiler." Yeter artık  Selen." Ben naptim şimdi ya doğruları  söyledim . Yani boşuna demiyorlar "doğru söyleyeni  dokuz köyden kovarlarmış  "diye. Bende onuncu köye giderim  yani napıyım. " Hadi bay bay Akkaya  ailesi ben onuncu köye gidiyorum. "Annem,Babam ve abim bana sen ne kafasın bakışını attılar. Ay bunlarda hiç espri anlayışı .Annem ,Babam ve canım  abimle  konuşmak  yerine ben en iyisi francisco  ile konuşayım. Anlayışlı ,yakuşuklu ,karizmatik, mavi gözlü  daha ne isterim yani. Odama girip dolabın üzerindeki  francisco  posterine  bakmaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YETİMHANEDEKİ ÇİÇEKLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin