Cześć :) Wiem, że juz nie dostane od ciebie żadnej wiadomości. Tesknie bardzo. Szkoda, że od razu nie napisałeś. Tesknie za toba. Mam nadzieje, że patrzysz na mnie z gory. :*
Następnego dnia rano czekał na mnie Kacper. Nie chciałam go przez jakiś czas widzieć. Wstydzilam się tego co zrobilam. Na szczęście chyba mnie nie zobaczył. Poszlam w kierunku szkoły.
Nagle ktoś mnie złapał za rękę. Bardzo się przestraszyłam. Odwróciłam się. Zobaczylam go.
(On) - Unikasz mnie?
(Ja) - Nie... Co to za pytanie?
(On) - No nie wiem... Tak jakoś... Czekałem na ciebie, a ty... Nie chcesz mnie widzieć? Zrobiłem coś nie tak?
(Ja) - Nie nic... To nie twoja wina tylko moja. Chce sobie przemyśleć wszystko. Przepraszam.
Rozpłakałam się i pobiegłam w kierunku domu. Naszczecie nikogo nie było. Miałam w tedy gdzieś, że mnie nie bedzie na lekcji.
Ryczałam chyba 4-5 godzin. Musiałam się uspokoić i wyjść z domu bo zaraz mama miała wracać. Poszłam do parku bo do końca lekcji zostały jeszcze 2 godziny.
Chwile posiedziałam na ławce. Po pewnym czasie poszłam do sklepu. Kupilam cos do picia i jedzenia oraz stary chleb dla ptaków. Wrocilam do parku. Gdy zaczełam karmić ptaki dostałam SMS.
Od: Kacper
- Cześć skarbie. Jak się czujesz?Do: Kacper
ŹLE. A ty nie na lekcji?Od: Kacper
Juz się skończyły. Skonczyliszmy godzinę temu.Do: Kacper
Aha :(Od: Kacper
Gdzie jesteś?Do: Kacper
W parku, a co ?Od: Kacper
Zaraz będę :*Zdziwiło mnie to. Nie chciałam go widzieć. Skończyłam jak najszybcie karmic i jak szłam w stronę domu.
Nie udało mi się opuścić parku.(On) - Unikasz mnie?
(Ja) - Nie po prostu muszę iść juz do domu.
Nagle mnie pocałował. Nie wiem czemu ale nie ucieklam. Odzwajemnilam ten pocałunek.
(On) - Kocham cie !
(Ja) - Ja ciebie tez.
Nie wiedziałam, że mogę się tak szybko zakochać ale jednak.
Codziennie czekał na mnie. Spotkalismy się nawet w tedy kiedy szkoły nie było. Czulam cos czego nigdy w życiu nie doswiatczylam.
Może to dziwnie zabrzmi ale naprawdę go kocham. To jest inne uczucie niż to co było miedzy mną, a Kamilem albo Dominikiem.
P.S. Tesknie za toba.
.............................................................
Przepraszam za wszystkie błędy. Mam nadzieje, że się podoba.
Od dzisiaj nie będę dodawac codziennie rozdziałów tylko co dwa dni. Następny rozdział w piątek. :)
CZYTASZ
Życie Niechcianej Nastolatki
Historia CortaTo jest historia o pewnej nastolatce o imieniu Izabel. Pisze ona list do swoje dobrego znajomego, w którym opowiada mu cale swoje życie. Ale nie wie, że nigdy nie dostanie od niego odpowiedzi. Bo nie wie, że on nie żyje.