Corpul meu e total amorțit, îmi descui uşa și mă opresc pentru a mă uita în urmă spre Corag. Acesta îmi face semn din faruri și pornește mașina. Pătrund în casa printr-o crăpătură dintre uşă și toc, aruncându-mi pantofii undeva prin casă. Îmi dau rochia jos și rămân în lenjerie, mult mai bine, cu siguranță.
Urc scările și intru în baie pentru o baie cu spumă, am mare nevoie de asta. Îmi urmez rutina și spuma mă încălzește, parfumul ei linisindu-mă. Stând în cadă mă gândesc la această seară și nu a fost chiar așa de rea. Picturile m-au introdus în lumea mea, iar acel băiat...băiat...a da, Sylvester...m-a introdus într-o altă lume. Părul său șaten închis, ochii aceia căprui și zâmbetul său...plus că purta sacou, îi dădea un aer destul de sexy....și nu, eu nu spun asta prea des, nu-mi place de el...normal că nu, n-am avut un prieten de foarte mult timp și acum să mă gândesc la Sylvester e ciudat, iar sentimentul, e anormal.
Aud o bubuitură jos și tresar din cadă, sunt speriată, gândurile mele sunt anapoda acum și îmi sta gândul acum doar la un lucru...să nu fi fost acolo, Jacob. Mă înfășor într-un prosop și ies din cadă, intrând rapid în camera de lângă, camera mea. Îmi iau rapid pijamalele mele roșii, simple și îmi prind părul ud într-un coc neîngrijit. Ies din camera dupa 10 minute și cobor în liniște scările.
-Corag?
Nimic. Niciun răspuns. Văd o pisică stând pe canapea.
-Ce naiba? Eu nu am pisica.
Merg in bucătărie și se pare că uşa din spate e deschisă. De ce? Când am plecat de acasă toate ușile erau foarte bine încuiate.
În fine, dau pisica afară și încui toate ușile foarte bine, inclusiv ferestrele. Urc înapoi în camera mea și mă bag direct în pat. Sunt extrem de obosita, mai ales după noaptea asta care m-a cam lăsat rece. Cu gândul că a fost doar o întâmplare ciudată, îmi las corpul să înțepenească în plapumă și adorm.
Dimineata:
Aud un ciocănit în uşa camerei mele și tresar, mă uit la ceas și e ora 11:09, cine să fie la ora asta? Stai, cine sa fie la ora asta în casa mea? Toate ușile sunt încuiate.
Mă îndrept tiptil spre uşa camerei mele...pun mâna neliniștită pe clanță. Recunosc sunt speriată și cred ca au trecut 5 minute de cand stau în fața ușii holbându-mă la clanță, doar cred.
-Haide Arris, sunt Corag!
-Corag? Ce naiba e cu tine la ora asta?
-Ce-i cu tine la ora asta? Micul dejun nu l-ai luat aşa-i?
-Ok, haide și nu!
-Bun, ce mâncăm?
-Ce ai adus?!
-Paine, miere, cereale și lapte, e bine?
-O să ajung cât un urs!
-Ai nevoie de hrană!
-Deja vorbești ciudat!
-Cum ți s-a părut aseară ?
-Super!
-Și tipul ăla?
-Sylvester?
-Da, el!
A fost...perfect aş spune.
- Da, a fost ok!
-Perfect!
Se aude un bocănit în ușa de la intrare și merg să deschid, acum mult mai calma căci e Corag cu mine.
E Sonja, cea care m-a lăsat singură pentru un bărbat.
-Neața vedeto!
-Bună Sonja!
Cât timp Corag a pregătit masa, eu și Sonja am vorbit continuu, se pare că tipul cu care stătea aseară se numeste Hayden și e noua ei pradă.
După ce am terminat de mâncat ne-am așezat pe canapea și am început să vorbim despre diferite lucruri. După ce s-a lăsat liniștea între noi, le-am spus într-un final.
-Corag, Sonja...aseară când am ajuns acasă, eram în cadă și s-a auzit o bubuitură jos, parcă cineva a dat cu piciorul în canapea. Am coborât jos și uşa din spate era deschisă și o pisică stătea pe canapea. M-am speriat, apoi am închis uşa....nu știu dar...Corag spuneai că încuietorile mele sunt cele mai bune.
-Așa este, Arris...nu-mi vine să cred, ești sigură că era încuiată uşa?
-Sunt sigură, foarte sigură .
-Atunci eu plec și mă duc să sun pe cineva să rezolve cu securitatea casei!
-Mulțumesc Corag!
-N-ai pentru ce prințesă!
-Deci ce facem azi, scumpo?
-Azi...odihnă clar.
-Mmh...eu am o altă idee.
-Ha.
-Mergem la o petrecere.
-Nu Sonja !
-O, haide...Hayden o dă și ne vom distra pe cinste!
-Ce fel de party e?
-Lejer...stai calma, te imbraci foarte lejer!
-Perfect!
-Iei. Te las atunci. Eu trebuie sa-l ajut pe Hayden cu tot ce e nevoie. Tu uită-te la Tv sau nu știu. Pa, te pup!
-Pa!
~♡~
CITEȘTI
C++
Mystery / ThrillerDupa 6 ani de liniste, s-a întors. Poate Iris Diamont ascunsă sub numele de Aris Terra, o artista, să facă față inteligenței lui "Jacob", un geniu in calculatoare, care dupa 6 ani s-a întors în viața lui Iris pentru a se răzbuna ?