Am rămas singură și nu știu ce să zic despre petrecerea la care mă invitase Sonja, chiar nu pot să o dezamăgesc, în ultimii ani nu am facut decât să stau în casă, nu am însoţit-o la vreo petrecere, iar la mall mereu când mergeam împreună cu ea se simțea aiurea pentru că de fiecare dată făceam în aşa fel fel încât sa nu atrag vreo atenție, de orice natură. Bineînțeles nu lipseau ochelarii, fie că erau de soare sau veșnicii mei ochelari de vedere, pe care ii port doar ca sa nu risc sa fiu recunoscuta drept Iris Diamont. În concluzie, trebuie măcar acum sa o însoţesc pe So la petrecerea noului ei prieten, Hayden.Este ora 14:03, nu știu la cat incepe petrecerea asa ca mai bine ii las un mesaj prieteni mele:
"Hei, So! Deci la cat incepe? "
"Yaay! Habar nu ai cat ma bucur ca ai decis sa vii! Incepe la 21:00, vedeto! "
Mi-e foarte frică de ceea ce ma paşte, dar ce dracu' pot să fac? Mai e destul timp pana înceapă petrecerea, a zis să mă îmbrac lejer și totuși nu prea stiu ce-ar fi potrivit pentru o petrecere. Poate ar trebui sa merg la cumpărături, măcar astazi. Nu-mi cumpăr des haine și cred că asta e ocazia potrivită.
*din dong*
Sonja?
Merg să deschid ușa și îmi amintesc de persoana pentru securitate pe care zicea Corag ca o să-l cheme.
-Buna, tu trebuie sa fii cel care se ocupă de securitate!
-Desigur!
-Ok, eu nu o sa fiu acasă câteva ore, deci am încredere în munca ta de data asta.
Tipul nu zice nimic și intra în casă. Mi se pare ciudat, suspect e faptul ca stătea cu capul în jos și nu am putut să văd cum arăta, iar vocea lui îmi pare teribil de cunoscuta...Sunt paranoică, dar am încredere deplina în Corag, deci mă las pe mâinile lui.
-E totul bine?
-Nu vă faceți griji!
-Am plecat, multa bafta!
Ies pe uşă, iar urmatoarea destinație...Mall-ul!
Din perspectiva lui : ? *
Toată casa îi poartă parfumul. M-a dezamagit acum 6 ani, acum nu-mi mai scapă, vreau să știu absolut tot ce face, iar daca găsesc pe cineva că se atinge de ea, îl omor cu mâna mea.
Nu a fost chiar așa de greu sa intru in casa ei, de fapt a fost floare la ureche. Tot ce am facut a fost să aștept si asa am prins într-un final frecventa...păcat, mă ajuta foarte mult toata tehnologia lor. Asa ca nu mi-a fost prea greu sa scap de omul de la securitate si să mă îmbrac eu însămi ca unu. Măcar așa am un motiv întemeiat in sfarsit sa intru si sa ma ocup de tot ce tine de intrare/ieşire.
Ușile sunt foarte bine setate acum , intra cine vreau eu si iese cine poate, camere ascunse in bucatarie, living, dormitor , scari si sistem de securitate la ferestre.
Oh, Domnisoara Diamont, vei fi a mea!Din perspectiva lui Arris/Iris:
Cea mai obositoaree plimbare la mall, se părea ca sunt distractive cumparaturile, ei bine, eu una nu prea cred ca o să mai fac cumparaturi prea curand.
M-am întins pe canapeaua din living si sunt chiar obosita. Îmi verific mobilul și observ că este ora 18:00, serios? Ce fac eu atata timp? Mă duc sa încep o schiţa, măcar pana la 19:30.
Imi iau frumos toate tipurile de creioane, speciale pentru schiţe, radiera si bineinteles foile pe care lucrez. Încep prin a trasa niste simple linii si curbe, apoi incep cu umbre si intr- un final...toate emotiile mele ajung sa fie transmise in varf de creion: teama, durerea...amintirile. Sa schitez o latura pe care eu nu vreau sa o arat nimanui. Ar fi prea dureros pentru ei, nici nu stiu daca ar putea să mai traiasca cu o astfel de traumă întipărită în suflet și mai ales pe creier, ar fi supraomenesc pentru ei.
Arta mea, e arta lor...dar in primul rând...sentimentele mele.
~♡~
CITEȘTI
C++
Mystery / ThrillerDupa 6 ani de liniste, s-a întors. Poate Iris Diamont ascunsă sub numele de Aris Terra, o artista, să facă față inteligenței lui "Jacob", un geniu in calculatoare, care dupa 6 ani s-a întors în viața lui Iris pentru a se răzbuna ?