Într-adevăr, faptul ca in acest moment sunt nevoita sa pierd si fărâma de încredere pe care o aveam in Hayden si Sylvester, simt cum tot ce mi se întâmplă frumos se intoarce impotriva mea într-un fel sau altul. Tanis cauta informatii despre Hayden si Sylvester in continuare iar eu aștept cu sufletul la gura si îngrijorată un rezultat.
Telefonul îmi suna iar eu ma duc grăbită și aproape împiedicându-ma cu speranța că sunt sunată de Tanis. Corag este lângă mine pe canapea și așteaptă la fel de mult ca mine sa afle "verdictul".-Alo? Tanis?
-Bună prințesă, se pare ca așteptai telefonul meu.
-Nici nu îți închipui!
-Corag e lângă tine?
-Da, iar în acel moment ma îndepărtez de Corag, gândindu-mă ca nu ar trebui sa afle el ceva anume; s-a întâmplat ceva?
-Nu, am vrut doar sa știu dacă te poate aduce acum la sediu.
- Bineînțeles ca poate, ai aflat ceva?
- Foarte puține, însă vreau sa fii de față cât cercetăm și sa faci cunoștință cu cineva.
-Venim acum.
Fără alte comentarii, Corag a înțeles ca imediat trebuie sa ajungem la Tanis, asa ca m-am asigurat ca ușa este închisă bine.
Sylvester povestește :
Mi-am parcat masina într-un loc special amenajat, încercând sa ajung la scările clădirii, se aude un motor. Întorc capul iar aceasta persoana sta oprita la 10 metri de mine. Privesc acea persoana cu casca pe cap și cum pare ca încearcă sa prindă viteza. În secunda următoare corpul meu este la pământ în încercarea mea de a evita sa nu fiu lovit și lăsat sa zac pe jos, dându-mi seama ca cineva tocmai încearcă sa ma omoare. Motorul încearcă din nou sa prindă viteza, iar eu încă zac pe jos, așa că mă ridic rănit la cap și fug. În spatele meu se aude în continuare acel motor, iar în clipa următoare se afla în fata mea. Caut scările de incendiu sau scările normale, însă îmi pare imposibil sa ajung la ele. Persoana cu, casca de motocicleta cade iar eu am o șansă să ajung la scări sa scap. Sar câteva trepte și apoi peste bara, sa ajung la strada, cu speranța că am scapat, merg spre sediul de poliție.
Iris povestește :
-Care-i treaba, Tanis?
- Hei, prințesă, vreau sa iti fac cunoștință cu cel care ne va ajuta la adunarea informațiilor cu privire la cei doi amici ai tai. Un bărbat îmbrăcat în cămașă alba și cravata, poarta ochelari, iar parul ii este aranjat cu prea mult gel, lipit de cap, își face apariția în scaun cu rotile. El este Julien și și e aici sa te ajute. E informatician în cadrul genurilor acestea de sedii.
-Bună Aris! Sau sa îți spun Iris?
-Ă, poți sa îmi spui cum vrei.
-Am înțeles, deci eu am căutat deja informațiile necesare și vreau sa iti spun ce am aflat.
-Te ascult Julien.
-Deci, Hayden Smith, 25 de ani, trăiește de mic în New York, nu mai are frați, tatăl lui e un inginer foarte cunoscut iar mama sa administrează propriul hotel. Nu are urme de ilegalități, doar denunțuri pentru petreceri zgomotoase, perturband liniștea publica în miez de noapte. A absolvit Facultatea de Drept...restul sunt detalii care nu ne privesc.
CITEȘTI
C++
Mystery / ThrillerDupa 6 ani de liniste, s-a întors. Poate Iris Diamont ascunsă sub numele de Aris Terra, o artista, să facă față inteligenței lui "Jacob", un geniu in calculatoare, care dupa 6 ani s-a întors în viața lui Iris pentru a se răzbuna ?