Intr-o zi vei realiza ca tot ce-ai visat a fost în zadar si asta pentru că n-ai luptat suficient, nu te gândi ca au apărut obstacole, ele mereu vor exista, însă tu când ai ajuns la un grad mai mare de dificultate a obstacolului te lași bătut, nu, nu asta înseamnă să fii o persoana puternica, puternică înseamnă să ai suficient curaj sa mergi mai departe oricât de mult dor rănile pe care le-au cauzat împrejurimile. Oricât de mult te-ar durea sufletul, nu mai cauta fericire acolo unde ai avut parte de cea mai multă suferință și bucurie trecătoare, iubeste ce te iubește și pleaca de unde nu simți ca esti dorit. Toti se vor întoarce la tine cand vor vedea cât de bine iti este. Unii se întorc chiar mai devreme decât ai fi crezut, ei nu realizează cât rău îți fac având parte doar de satisfacție, da, ei sunt satisfăcuți pentru că aveau un moft care a fost îndeplinit, i-ati luat în serios. Nu, nu luati în serios toate gesturile care e posibil să simțiți ca acea persoană încă ține la tine, poate așa o fi , nu zic nu, dar nu dati crezare oricărui lucru marunt. Nu mai răspundeți la mesajele celor care v-au făcut cândva sa suferiți... câtuși de puțin!
A trecut o săptămână de când s-au dat petrecerea acasă la Hayden, nu am îndrăznit sa mai ies din casă o săptămână, am stat ferita de ochii lumii, vizitandu-ma din când în când Corag, Sonja si intr-una din zile a venit chiar si Sylvester sa vadă cum mă simt. Nu știe nimic despre viața mea si motivele pentru care prefer de cele mai multe ori sa stau deoparte. Il cunosc de puțin timp, prea puțin ca sa știe ceva despre mine. Intradevar, a doua zi, după seara in care a ramas la mine, de dimineață am stat împreună cu el să luăm micul dejun, astfel vorbind unul despre celălalt. Am aflat dar am si dedus din spusele sale câteva lucruri, dar am si analizat intens anumite trăsături, din punctul meu de vedere bine conturate si scoase in evidenta prin caracterul său și capacitatea de a simplifica lucrurile, dar și simplitatea sa propriu-zisă. Era un bărbat dintr-o familie modestă, el singur încă de la 18 ani a lucrat pentru a obține banii necesari lui, pentru sentimentul de mândrie a propriilor forțe. Este un bărbat care știe să se oprească când e intr-o situație dificilă, care nu-i place sa se complice dacă nu e convins ca intradevar merita pe deplin. E o persoana care apreciază calitățile unei persoane, iar daca nu, ii spune subtil pentru a nu o răni. Preferă sa păstreze tăcerea când e vorba de trecutul său, redand doar anumite pasaje mici, pentru a-ti crea totuși o concluzie. E genul de bărbat căruia nu i-ai putea rezista, insa el știe să aleagă ce este bun, iar dacă alege greșit își asumă si acest lucru. Parul lui saten închis este aranjat cât mai natural, fără prea mult efort, ochii lui căprui sunt pierduți si triști, chiar daca schițează des un zâmbet , un zâmbet mai mult de disperare absurdă. Cu cât am vorbit mai mult, am observat ca e o persoana puternica, încerca sa meargă mai departe deși toată viața lui a fost un colos. E genul de băiat glumeț, care îți aduce mereu un zâmbet pe buze, iar eu...fata care rade mereu.
Dupa mult timp in care chicotelile mele si tentele de râs erau limitate, în acea zi am râs cu placere si drag, așa cum o făceam acum 6 ani. Gândurile din trecut erau undeva intr-o camera în mintea mea, iar Sylvester mi-a închis acea ușă temporar. Nu stiu daca persoana din trecut va apărea prea curând din nou să ma facă sa sufăr, iar dacă va apărea cu siguranță nu aș mai trăi. Însă stiu ca pe viitor va regreta, fie că sunt eu vie sau nu, el va veni după mine oriunde m-as duce.Astăzi e ziua în care eu si Corag ne întoarcem la cineva din trecut, la cineva care mi-a făcut un bine si acum e momentul pentru verdict. Tanis.
Îmi sună telefonul, privindu-l ma gândesc la ceea ce urmează, la ceea ce vom afla, deoarece, e momentul ca eu să ies din casă și să urc in masina alături de Corag. In drum spre sediu, niciunul dintre noi nu spune nimic, Corag privindu-ma de câteva ori îngrijorat de starea mea confuza.
-Arris, am ajuns, fii liniștită și încearcă să îți păstrezi calmul. Trebuie să vorbim cu Tanis sa vedem ce putem face
-Stiu Corag. Sunt bine, nu-ți face griji.
Intru alături de Corag în clădirea de dimensiuni prea mari, cautand biroul lui Tanis la etajul 6. Ajungand in biroul sau, Tanis mă privește cu strălucire in ochi si admirație.
-Iris, fetițo! N-ai idee ce mult ma bucur sa te văd!
-Buna, Tanis! Ce dor mi-a fost de tine, ii spun sărindu-i in brațe.
-Si mie de tine, prințesă. Ce te aduce pe aici?
-Pai, Tanis, avem o întrebare, intervine Corag.
-Ce s-a întâmplat?
-Tanis...Ce poți să -mi spui despre Jacob?
-Ce? S-a întâmplat ceva?
-Tanis, spune-ne mai întâi și dupa iti spunem ce avem de spus.
-Pai, după cum știți, cazul a fost închis, Jacob n-a fost prins nici în ziua de astazi, intr-un final am dedus că nu o sa te mai deranjeze, presupunând că s-a retras.
-Tanis! Nu este așa absolut deloc! M-a găsit! Mi-a intrat în casă, se joacă cu mine si nervii mei, zilele trecute mi-a lăsat mesaj cu număr privat.
-Ce tot spui acoli Iris?
-E adevărat, Tanis.
-Citeste mesajul.
- " Buna iubito, ti-a fost dor de mine? Mie enorm, de mult. Am crezut ca nu te voi mai revedea niciodată, însă n-a fost asa, mi-a fost dor să vorbesc cu tine. Probabil nu-mi vei răspunde, încă ești supărată pe mine. Da nu ai de ce iubito. Părinții tăi nu ne lăsau sa fim fericiți împreună, a trebuit sa fac ceva pentru a putea fi fericiți. Ne vedem curând! "
-Nu cred așa ceva ! Am crezut că ...
- Te-ai înșelat!
- Ai cunoscut persoane noi recent, înainte să se întâmple asta? Ai folosit site-urile de socializare?
- Nu am folosit niciun site. Am cunoscut niste persoane, dar nu par a fi obsedați de mine.
- O persoana obsedata, poate face orice sa fie aproape de tine, chiar și să joace teatru.
-Am înțeles, dar nu, nu cred .
- Știu ce zic. Așa că spune-ne numele acelor persoane.
-Hayden Smith si ...Sylvester Darko.
-In regulă, voi investiga si te vom anunța cat de curând .
-La revedere, Tanis!
-Cu bine, micuțo!
Intradevar, intr-o zi toată încrederea atârnă de un fir de ață, în cazul meu, mi-e foarte greu si dureros să cred că Sylvester ar putea fi suspectat de o asemenea faptă.
Si totul se întoarce împotriva ta.
~♡~
CITEȘTI
C++
Mystery / ThrillerDupa 6 ani de liniste, s-a întors. Poate Iris Diamont ascunsă sub numele de Aris Terra, o artista, să facă față inteligenței lui "Jacob", un geniu in calculatoare, care dupa 6 ani s-a întors în viața lui Iris pentru a se răzbuna ?