Capitolul 6

62 11 4
                                    

Am lungit-o chiar foarte mult cu schiţa și s-a făcut ora 20:02. Prietena mea poate să ajungă din clipa în clipa iar eu încă nu sunt gata.  Urc sus în camera să-mi iau ceva lejer pe mine si să-mi rezolv faţa si parul caci in mai puţin de 28 de minute trebuie să ajungă Sonja. 

Îmi iau o pereche de pantaloni scurţi din jeans și un tricou alb,  plus o jacheta din piele.  Îmi prind părul cât mai lejer într-un coc destrămat şi aplic pe fata puţin rimel pe partea de jos și tuş,  nu intru prea mult în detalii.  Văd pe fereastra de la camera mea o lumină...de lanternă însă... Și..dispare...ok, asta n-a fost deloc alarmant... Pentru altii. Totuși dacă ar fi Jacob, îl știam mai inteligent de atât, să umble cu lanterna? Sau mă înșel?

Iau telefonul de pe mobila și o sun imediat pe Sonja.

- Sonja,  unde ești?

-Ajung în doua minute. S-a intamplat ceva? 

- Mnu,  hai mai repede.

- S-a intamplat ceva?

-Da... Nu... E totul bine.

-Ajung imediat , tu ieși afară. Și inchide...

Cobor scările și încerc să-mi fac ieșireausa din spate se aude trantindu-se,  iar eu rămân câteva secunde pe loc,  imediat deschizandu-se și usa din fata. Totul e vag,  mă înspăimântă,  viata mea are sa continue de unde a ramas? Parcă m-aș uita la filmul meu preferat iar producatorii au oprit filmarile din cauza lipsei de  raiting,  așteptând să înceapă sezonul 2. Păcat,  căci ăsta nu-i un film  și în nici un caz n-ar fi preferatul meu.  Stau pur si simplu stană de piatră,  așteptând să se întâmple ceva cu mine.

- Aris esti bine? 

-S-a intors...

*

-Ce? 

-Da... S-a întors... E aici,  acum...Ma urmărește,  ii spun cu lacrimi in ochi , riscand sa -mi stric machiajul.

-Jacob...a venit...

-După mine.

-Fetelor sunteti bine?

- Da...

-Nu!   Intervine Sonja , Jacob a fost aici!

- Cum?  Nu se poate... L -ati vazut?

-Da...adica nu...A fost aici... Stiu asta.

-Zi-mi cum s-a intamplat...De ce crezi ca a fost Jacob...

- Coboram scarile si...uşa din spate a fost trântită.

- Poate a fost vântul...O pisica...un hoț...

-În primul rând,  uşa era încuiată,  deci prietenul tau nu și-a făcut treaba bine,  în al doilea rând timp de 6 ani nu am avut parte de hoți,  știu sigur că e Jacob...A venit dupa mine,  vrea să se descotoroseasca de mine.

-Liniștește-te Aris.

-Corag...

-Da,  Sonja.

-Tu de ce ai venit... Adică cum ți-ai dat seama că s-a întâmplat ceva? 

-Eram în trecere,  știam că Aris trebuie să mearga la petrecere și am vrut să știu că e  totul în regulă.

-Bine Corag,  noi plecam,  Domnișoara Terra trebuie să se relaxeze maxim  in seara asta.

L-am lasat pe Corag să se ocupe de securitate,  iar eu și Sonja am plecat spre petrecerea lui Hayden.

C++Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum