Бэкхён: би нэг хүнд сайн,үгүй ээ...хайртай маргааш тэрний минь төрсөн өдөр,тийм болохоор маргааш надтай бэлэг сонголцоод өг!!
Би: бид ингэж нэгэндээ туслах харьцаатай хүмүүс мөн бил үү??
Бэкхён: тийм ээ
Би: чи надтай бараг л харьцдаггүй байж уу?? "гайхах"
Бэкхён: чи миний боол биз дээ "ёжтой инээх"
Би: үгүй ээ...чамаас бусад нь намайг гэр бүлийн хүн шигээ л санадаг
Бэкхён: "элгээ тэврэх" маргааш шинэ сургуульдаа найзтай болмоор байгаа биз дээ...тэр сургууль баячуудын сургууль харин чи манай гэрийн үйлчлэгч
Би: "муухай харах" тэгээд??
Бэкхён: ингэж хэлвэл сургууль даяар гадуурхах болно...үүний хүсэхгүй байгаа биз дээ
Би: юу хүсээв??
Бэкхён миний эрүүнээс өргөөд: миний боол болоод хэлснийг хийхэд л болно гэж хэлээд надаас түрүүлэн алхсаар гэрлүү орж би энд түүнлүү муухай харсаар үлдлээ.Зивүүн,хөгийн,ааш муутай дээрэнгүй балиар амьтан.Би чиний боол болох оо?? Бас хэлснийг чинь хийнэ ээ.Ямар азгүй охин нь энэнтэй үерхдэг бол?? Ааш миний муухай төрсөн өдөр боллоо.Гадаа хэсэг зогсон уураа гаргаж байгаад маргааш хичээлийн эхний өдөртөө бэлдэн давхар Бэкхён,Тэхён нарын хувцасыг ч бас бэлдэж өгнө.Тэхёнд хувцасыг өгөөд,Бэкхёний өрөөний гадаа ирээд хаалга тогших эсэхтэй хэсэг эргэлзэн зогслоо.Тэр их зантай амьтан бас яах бол гэхээс дотор арзганаж байна.Хаалгийг тогшилгүй онгойлгоход тэр орон дээрээ нүдээ анин хэвтээд утасаар ярьж байлаа.Би чимээгүй гаргалгүй алхсаар ширээн дээр тавин гарах гэж байгаад яриаг нь сонсчихов.Тэр найз охинтойгоо ярьж байгаа юм байна.Гэхдээ тэр үнэхээр аз жаргалтай ярьж бас инээж байна.Сонин юм,энэ 10 жил хамт амьдрахдаа инээж байгааг нь харж байгаагүй юм байна.Гэнэт түүнийг харамлах шиг эсвэл гомдох шиг,тийм нэг сонин мэдрэмж...өрөөндөө орж ирээд тэр мэдрэмжийн тухай дахин бодоход би түүнд сайн болсон бол,сайн учраас хардсан...үгүй ээ,би түүнд сайн биш,зүгээр л хамтдаа 10 жил амьдарсан болохоор жоохон дассан байх.Өглөө бүр дасал болсон,цагтаа сэрэн усанд ороод бяцхан дүүдээ мөн энэ гэрийн хамгийн ааш муутай мөн их зантад хоолыг нь бэлдэн аягалж дуусахтай зэрэгцэн хонх дуугарлаа.Гэхдээ надад шуудан ирж үзвэл маш жижигхэн,нарийн хээтэй эрхэмсэг зүүлт бас нэг захидал.Өрөөндөө орон тэрхүү захиаг уншивал нөгөө л үл мэдэгдэх залуу.
YOU ARE READING
~Миний үзэсгэлэнт боол 2~ "COMPLETE"
FanfictionСолонгосын Бюн гишүүний гэрийн үйлчлэгч...хэн нэгэн залуугийн үзэсгэлэнт боол. ... "Миний үзэсгэлэнт боол" цуврал өгүүллэгийн 2 бүлэг юм.