Нахёны шинэ сургуулийн анхны өдөр ийнхүү дуусаж тэрээр сургуулиасаа гаран гэрийнхээ зүг алхлаа.Нэг хүн гүйсээр түүний мөрөнд хүрэхэд тэрээр эргэн харлаа.
??: Сайн уу??
Би: "бөхийх" сайн байна уу??
??: Намайг Ким Жондэ гэдэг,Чэн гэж дууддаг
Би: Нахён
Чэн: хүргээд өгөх үү??
Би: хэрэггүй ээ
Чэн: зүгээр дээ,явцгаая гэж хэлээд Нахёны мөрнөөс нь түлхэж байлаа.Нахён ч үнэхээр их гайхаж байв,тэд саяхан танилцсан атал тэр түүнийг хүргэж өгөх гээд мөрнөөс минь түлхэн явж байна.Тэр хажууд Нахёны хажууд түүнлүү ширтэх нь Нахёнд үнэхээр эвгүй байсан болохоор өөр тийш харан харцаа бууруулна.
Би: манайх энд "заах"
Чэн: тэгвэл баяртай...маргааш уулзья гэж хэлээд гараа далалсаар явж,Нахён ч гэрлүүгээ орон хувцасаа солин,удахгүй Тэхён,Бэкхён ирэх болохоор тэдэнд хоол хийж дуусгаллаа.Залуус ч ирэхгүй удаж,Нахён том өрөөнд зурагт үзэн өдрийг өнгөрөөлөө.Орой харанхуй болж Тэхён орж ирлээ.
Би: Тэхёнаа хаашаа явж байгаад ирсэн юм??
Тэхён: найзуудтайгаа гарсан юм
Би: хоолоо идсэн үү??
Тэхён: идчихсэн "өрөөрүүгээ орох"
Хийсэн хоолоо өөрөө арай гэж идэж дуусгаад оройн хоол хийлгүй өрөө рүүгээ орлоо.Нахён өрөөндөө ороод гитараа барин ая тоглон суулаа.Нахён гитар тоглох дуртай,хамгийн анх Бэкхёнийг гитар тоглон,дуулж суухад Нахён сурахыг хүссэн юм.Бюн ах нь түүний төрсөн өдрөөр нь авж өгч байсан юм.Тэхён ч бас дуулах дуртай болохоор тэд нийлэн заримдаа дуулан суудаг.Нахёныг гитараа тоглон суухад доор чимээ гаран доош буухад Бэкхён ирсэн байв.Гэхдээ тэрнээс архи үнэртэж байлаа.Өнөөдөр Бэкхёний найз охины төрсөн өдөр шүү дээ.Тийм болохоор уух нь ч аргагүй байх.
Би: хоолоо идсэн биз дээ
Бэкхён: идээгүй
Би:...
Бэкхён: хоол хийж өг!!
Ингэж түүнд тушаасан маягтай хэлэх нь түүнд үнэхээр таалагдахгүй байв.Хэдхэн минутын өмнө орж ирсэн бол тэр хоолтой л байх байсан гэтэл аль хэдийн дуусаны дараа орж ирээд түүнээс хоол нэхэн бас төрсөн өдөрт явсан атал хоол идээгүй гэх нь Нахёны дургүйцлийг хүргэлээ.
YOU ARE READING
~Миний үзэсгэлэнт боол 2~ "COMPLETE"
FanfictionСолонгосын Бюн гишүүний гэрийн үйлчлэгч...хэн нэгэн залуугийн үзэсгэлэнт боол. ... "Миний үзэсгэлэнт боол" цуврал өгүүллэгийн 2 бүлэг юм.