#6

8.4K 441 1
                                    

Тэхён,Бэкхён нар машинаараа явж Нахён алхасаар сургууль дээрээ ирнэ.Тэр ямар нэгэн юм бодон алхана.Түүний бодох зүйл нь өнөөдөр нөгөө нууцлаг захидалын эзэн түүнрүү захиа явуулаагүй.Тэр тэрхүү захидлыг хүлээн,явуулахаа больчихсон юм болов уу??,шуудан хүргэгч нь ажилтай байгаа юм болов уу?? эсвэл өвдчихсөн юм болов уу?? гэх мэтчилэн гэх мэтийн хэрэггүй зүйлс бодсоор сургууль дээрээ ирлээ.Хэн нэгэн түүний мөрөн дээр гараа тавих мөчид тэр цочих нь тэр.

Чэн: зүгээр үү??

Би: чи намайг цочиочихлоо

Чэн: уучлаарай

Би: зүгээр дээ

Чэн: юм асууж болох уу??

Би: "толгой дохих"

Чэн: Бэкхён-

Бэкхён: Нахён "орилох"

Чэн: "Бэкхён луу харах" за орой больё доо "явах"

Бэкхён хүрч ирэн: тэрэнтэй битгий ойрт гэж хэлээ биз дээ

Би: тэр бол миний найз тийм болохоор надад битгий заагаад бай!!! гэж хэлээд явах гэхэд Бэкхён гарнаас нь барин зогсоогоод

Бэкхён: найз болсоон?? "уурлах"

Би: "гайхах"

Бэкхён: найзлахаа боль!! ойлгов уу?? "уурлах"

Би:...

Бэкхён: дуугараач "орилох"

Би: Бэкхён чи яагаад байгаа юм??

Бэкхён: "доош харах" уучлаарай...зүгээр л тэдэнтэй битгий харьц!!

Би: "явах"

Нахён,Бэкхёны яагаад ингээд байгааг ойлгохгүй байлаа.Тэдний дунд юу болсон гээд түүнд мэдэхийг хүссэн зүйл олон байлаа.Хичээл эхлэж,Нахён хичээл хийлгүй тэдний дунд болсон зүйлийг мэдэхээр Тэхён луу мессеж билээ.

Би"өглөө хэлэх гэж байсан үгээ гүйцээ дээ"

Тэхён" юу ч биш дээ,эгчээ...санаа битгий зов!!"

Би" чи өглөө хэлэх гэж байсан мөртлөө одоо яагаад хэлэхгүй байгаа юм??"

Нахёны ингэж бичсэнээс хойш Тэхёнаас хариу ирсэнгүй.Тэр утасаа ширтсээр л

Каи: дуу сонсох уу?? "шивнэх"

Би: яасан?? "шивнэх"

Каи: сэтгэл санаа чинь юу байгаа бололтой "шивнэх"

Би: уянгын биш тийм цоглог луу сонсмоор байна "шивнэх"

Каи: за...май "чихэнд нь чихэвч хийх"

~Миний үзэсгэлэнт боол 2~ "COMPLETE"Where stories live. Discover now