#9

7.5K 406 8
                                    

Тэр хоёр охин зугтаж,ард ньТэёон муухан инээсээр үлдлээ.Нахён ангидаа орж суухад Каи өнөөх л инээмсэглээрээ түүнлүү мишээсээр сууж байв.

Би: өглөөний мэнд!!!

Каи: чамд ч бас

Тэдний яриа үүгээр дуусан хичээл эхлэж,гэхдээ хичээлийн дунд Каи,Нахён луу ширтэж Нахён яагаад байгааг нь ойлгохгүй түүнд эвгүй байсан ч Каид мэдэгдэхгүй гэсэн дээ,зүгээр юм шиг жүжиглэж үнэхээр хэцүү байлаа.Нахёны хүссэнээр хонх дуугарахтай зэрэгцэн утасанд мессеж ирлээ.

Бэкхён"гараад ир!!"

Би: "Каи руу харах" гарах уу??

Каи: за

Тэднийг гарахад Эксо-К тэднийг хүлээж байлаа.

Каи: юу хийж байгаа юм?? "инээмсэглэх"

Сухо: чамайг авахаар ирээгүй

Каи: гомдмоор юм бэ??

Чанёол: гэхдээ Тэёон??

Кёнсүү Бэкхён,Нахён луу харан худлаа инээсээр Чанёолыг чимхэн: дуугүй бол!! "шивнэх"

Би: "инээмсэглэх" би та нартай хоол идэхгүй болохоор Тэёонтэй хоол иддээ "явах"

Бэкхён: "Чанёол руу харах" Битгий хамаагүй юм яриад бай!!!

Чанёол: "доош харах" гэхдээ л чиний жил үерхсэн найз охин бас бидний сайн найз ш д "үглэх"

Сухо: хэн ч Тэёонтэй нийлэхгүй гэж хэлээгүй байна

Кёнсүү: тэнэг амьтан!! "явах"

Чанёол: залуусаа хүлээл дээ "араас нь орилох"

Нахён түрүүлэн хоолны газар орж ирэхэд Эксо-М сууж байлаа.Хоолоо аван тэднийг зүг очвол тэд ч найрсагаар хүлээж аван ширээндээ суулгаллаа.

Тау: одоо ч Бэкхён орж ирэн чамайг бидэнтэй суусан байхыг хараад бөөн юм болох байх даа

Би: гайгүй байх аа

Лэе: би тэдэнтэй дахиж ороолцолдох хүсэл алга "явах"

Нахён түүний хэлсэн үгэнд тэгэж хэлсэн үг нь яг л Нахён тэднийг холбоод байх шиг санагдсан болохоор Нахён Лэе-н араас гарлаа.

Би: Лэе!! "орилох"

Лэе: яасан??

Би: надтай ярилцаач!!

~Миний үзэсгэлэнт боол 2~ "COMPLETE"Where stories live. Discover now