#7

8.1K 415 4
                                    

Жилийн өмнө Эксо гэх хөвгүүдийн бүлэг 12 гишүүнтэй,хэзээ ч хагацаж салахгүйгээр сайн найзууд байсан юм.Гэвч тэднийг салгаж чадсан зүйл бол Бэкхёны одоогийн найз охин болох Ким Тэёон гэх охин.Тэёон тэр сургуульд шилжиж ирэхэд Лухан,Бэкхён нар түүнд дурласанаар тэдний нөхөрлөл салсан юм.Гэхдээ Бэкхёны хайр жинхэнэ хайр биш зөвхөн шохоорхол байсан төдийгүй Нахёныг мартах гэсэн
сэтгэл байсан юм.Тэдний удаан үргэлжилсэн хайрын тулаанд Лухан бууж өгсөнөөр Бэкхён үерхэх болсон ч одоо ч тэд сэтгэлдээ шархтай,нэгэндээ гомдон явдаг билээ.Лухан түүнд бууж өгөхдөө "хэрвээ дахиад бид нарын хэн нэгэн зэрэг нэг хүнд дурлах юм бол тэр охиныг бидэнд өгнө шүү" гэж хэлэн тэдний маргаан дуусан дахиж харьцахаа болиод байтал Нахён гарж ирсэнээр тэдний дахин өрсөлдөөн эхлэх гэж байсан ч мэдээж тэдний амлалт Чэнд өгөх болохоор яг одоо Бэкхён үнэхээр хэцүү байдалд ороод байлаа.

Бэкхён: Би...Нахёнд хайртай

Тэёон: юу??

Бэкхён: сонссон чинь үнэн

Тэёон: "алгадах" чи надад хайргүй надаар тоглож байсан юм уу??

Бэкхён:...

Лухан: одоо яах яадаг билээ?? Нахён Чэнийх болно тийм үү??

Бэкхён: өөрийн болгох гээд үз л дээ "зивүүн инээх"

Чэн: дахиад тоглоё гэж байгаа юм биз дээ

Бэкхён: "явах"

Бэкхёнийг явахад Тэёон уйлан зогсож Эксо М гаран Эксо К л Тэёоныг аргадан сууж байлаа.Бэкхёны хэлсэн үгсээр тэд дөнгөж сая салчихлаа.Одоо Бэкхён эрх чөлөөтэй болж Нахёныг өөрийн болгохыг л хүснэ.

Бэкхён: Нахёнаа "орилох"

Би: яасан??

Бэкхён: Тэхёнаа явж бай!!

Тэхён: "явах"

Би: юу болоод???

Бэкхён гэнэт түүнийг татан бэлхүүсээр тэврээд уруулаа түүний уруулд хүргэн үнсэх нь тэр.Нахён маш ихээр гайхан түүнийг түлхэж байсан ч Бэкхён улам чанга тэврэн өөртөө наалдуусаар үнсэж байлаа.Нахён эхэндээ түүнээс холдох гэж байсан ч түүнд хайртай гэх түүний сэтгэл түүний оюун ухааныг дийлэх нь тэр.Бэкхён түүнээс холдоход Нахён ичин эргэн тойрноо харвал бараг л бүх сурагч нар тэднийг ширтэн амандаа үглэцгээнэ.

Бэкхён: "сөгдөн" Нахён...би чамд хайртай,би чамайг 2 жил хайрлаж байна,тийм болохоор минийх болох уу??

~Миний үзэсгэлэнт боол 2~ "COMPLETE"Where stories live. Discover now