Με αγγίζει σε όλο μου το σώμα. Αν δεν ήμουν σε αυτή την κατάσταση θα τον έσπρωχνα επιτόπου απο πάνω μου και θα του φώναζα να μην με ξανά ακουμπήσει. Αλλά αυτή την στιγμή κάνω ακριβώς το αντίθετο και υο απολαμβάνω πολύ, με κάνει να έχω ένα υπέροχο συναίσθημα. Το άγγιγμα του είναι τόσο ευγενικό πάνω στο σώμα μου και το άρωμα του τόσο μεθυστικό, μπορώ να πώ πως έχω μεθύσει απο το άρωμα του έλλ και όχι από το ποτό. Γυρνάω και τον κοιτάζω. Είναι τόσο όμορφος. Τα μάτια του είναι λίγο κόκκινα απο το αλκοόλ υποθέτω και έχει ένα στραβό χαμόγελο που άλλες φορές με νευριάζει αλλά αυτή την φορά απλά το λατρεύω! Τον κοιτάζω στα μάτια και με κοιτάει επίμονα.
"Τι;" τον ρωτάω χαμογελαστή.
" είσαι όμορφη. " λέει αρκετά σιγά αλλά εγώ το ακούω. Του χαμογελάω ντροπαλά και συνεχίζω να χορεύω. Νιώθω την καυτή του ανάσα στον λαιμό μου , αφήνει ένα φιλί εκεί και πλησιάζει το αφτί μου
" θέλω να σε φιλήσω" μου ψιθυρίζει.
"Μμμμμ" είναι το μόνο που λέω και γυρναω για να κάνω αυτό που θέλει πραγματικότητα. Πλησιάζω και τα πρόσωπα μας απέχουν λίγα εκατοστά. Σκύβει κάτω σε εμένα και πλησιάζει όλο και περισσότερο. Κλείνω τα μάτια μου και περιμένω να νιώσω τα ροζ χείλια του πάνω στα δικά μου. Όμως αντί αυτού δεν νιώθω τίποτα. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον ράικερ δίπλα μας. Κοιτάζω τον έλλ και έχει ένα βλέμμα απογοήτευσης και...θυμού;;
" πρέπει να φύγουμε. Είναι περασμένες 3 και αύριο δουλεύω " λέει αργά την κάθε λέξη. " εμείς θα περιμένουμε έξω " λέει όταν δεν απαντάω. Εγώ απλά γνέφω και όταν βγαίνουνε έξω ο έλλ με πλησιάζει. Με πλησιαζει όλο και περισσότερο. Πάει να με φιλήσει και εγώ την τελευταία στιγμή γυρίζω το κεφάλι μου και με φιλάει στο μάγουλο.
" καληνύχτα έλλινκτον" λέω παιχνιδιάρικα και του κλείνω το μάτι. Πάω έξω και μπαίνουμε στο αμάξι. Μετά απο αυτό κλείνω τα μάτια μου και με πέρνει ο ύπνος στο αυτοκίνητο. Το μόνο που θυμάμαι είναι τα δυνατά χέρια του ρόκυ να με κουβαλάν στις σκάλες και να με αφήνουν στο κρεβάτι, με σκεπάζει και μετά απο αυτό βυθίζομαι σε έναν βαθύ λήθαργο.
.................................................
Το ξυπνητήρι μου χτυπάει ιστορικά με τον πιό απαίσιο τρόπο! Πετάγωμε απο το κρεβάτι μου και νιώθω έναν τρομερό πονοκέφαλο! Θεέ μου!!! Ποσό ήπια χθες;; θυμάμαι αμυδρά την χθεσινή βραδιά. Ξαπλωνω λίγο και κλείνω τα μάτια μου ...μετά απο λίγα λεπτά όλα επανέρχονται στην μνήμη μου..θεέ μου, τριβομουν κυριολεκτικά πάνω στον έλλ. Τι ντροπή! Αλλά και αυτος δεν πάει πίσω. Έχει ωραία χείλια ο άτιμος. Κοναω το κεφάλι μου για να φύγουν αυτές οι παρανοϊκές σκέψεις. Πάω γρήγορα στο μπάνιο και κάνω το πιό γρήγορο μπάνιο που θα μπορούσα να κάνω ποτέ
Στεγνωνω τα μαλλιά μου και πάω να ντυθω. Βάζω ένα μαύρο Nike κολαν και ένα άσπρο φανελάκι. Παίρνω τα πράγματα μου και κατεβαινω κάτω. Πάω στην κουζίνα και βλέπω τα αγόρια το ένα χειρότερα απο το άλλο. "Καλημέρα παιδιά " λέω μουντά. Δεν έχω απολύτως καμία όρεξη . Και όπως φαίνεται ούτε και αυτοί αφού δεν μου απαντανε.
Κάθομαι και τρώω πρωινό και παρακολουθώ τον ρόσς να προσπαθεί να φάει με κλειστά τα μάτια, τον ρόκυ να κοιμάται πάνω στο τραπέζι και τον ράικερ να είμαι σαν ζόμπι. Είναι αρκετά αστείο αλλά δεν είμαι σε καλύτερη κατάσταση. Όταν τελειωνω τους χαιρεταω και πάω στην σχολή. Η διαδρομή ήταν ήρεμη αλλά ο πονοκέφαλος μου με έχει πεθάνει. Όταν φτανω πάω τα πράγματα μου στα αποδυτήρια και πάω στην αίθουσα και βρίσκω την αλίσια με τα παιδιά. Πάω προς το μέρος τους .
"Καλημεεερα " λέει ή αλίσια τραγουδιστά. Που την βρίσκει την όρεξη ήθελα να ήξερα. "Καλημέρα " λέω σε όλους και προσπαθώ να χαμογελασω. Νιώθω το βλέμμα του έλλ κολλημένο πάνω μου αλλά αρνουμε να τον κοιτάξω. Η κύρια Megan μας φωνάζει να κάνουμε ζεσταμα. Σε όλη την διάρκεια του ζεσταματος κοιτάζω τον έλλ από τον καθρέφτη. Μου χαμογελάει καμία φορά όμως δεν καταλαβαίνω αν είναι ειρωνικό ή φιλικό χαμόγελο οπότε κάνω πώς δεν κοιταω αυτόν. Τελειώνουμε το ζεσταμα και αρχίζουμε την χορογραφία. Αυτή την φορά συμμετέχω και εγώ. Με.έβαλαν δεύτερη σειρά στο κέντρο. Είναι καλή θέση. είμαι ανάμεσα στον έλλ και τον Ίαν. Χορεύουμε και κάνω τα βήματα σωστά και συγχρονισμένα παρόλο που δεν την ξέρω όλη την χορογραφία προς το τέλος κοιτάζω απο τον καθρέφτη και ευτιχος για εμένα καταφαιρνω να τις κάνω σωστά. Κάνουνε δύο ακόμα φορές την χορογραφία και κάνουμε διάλειμμα. Καθόμαστε στο πάτωμα ή γνωστή παρέα και συζητάμε.
" έχεις βρει ζευγάρι; " ή βραχνή φωνή του με ξαφνιάζει.
"Ο-οχι " λέω με δυσκολία.
" εγώ ο Ίαν και ή αλίσια θα κάνουμε μία ομάδα και είδαμε πως χορεύειως αρκετά καλά. Θέλουμε ένα ακόμα μέλος. Τι λες; θες να μπεις; " ρωτάει αδιάφορα.
" δεν ξέρω... " λέω σκεφτηκη.
" έλα απλά πες ναι! Ιδέα της αλίσια ήταν!!! " λέει νευριασμενος
" ναι σε παρακαλώ!! " λέει ή αλίσια.
"Καλά θα γίνω μέλος " λέω και η αλίσια χτυπάει παλαμάκια χαρούμενη μαζί με τον Ίαν και ο έλλ στριφογυρίζει τα μάτια του. Σηκωνομαι χωρίς να πω τίποτα και πάω στα αποδυτήρια για να πάρω ένα ντεπον. Πάντα έχω μαζί μου. Ψάχνω για λίγο όταν το βρίσκω το παίρνω και κάθομαι λίγο στο πάτωμα. Πονάει πολύ το κεφάλι μου.
" αχ να που πάλι σε ξανά πετυχενω " ακούω την φωνή του έλλ και ανατριχαζει όλο μου το σώμα.
"Τι θες; " λέω και σηκωνομαι απο το πάτωμα.
" οοοο κάποιος είναι κακοκεφος!! " λέει με ειρωνική σαν παιδιού φωνή.
" δεν έχω όρεξη για τις μαλακιες σου. " λεω και τον προσπερνάω
"Χθες όμως όταν τριβοσουν πάνω μου είχες! " λέει και όταν γυρνάω να τον δω έχει ένα αυταρεσκο χαμόγελο χαραγμένο στα χείλια του.
" ήμουν μεθυσμένη! " λέω νευριασμένη και τον πλησιαζω
" αυτό ντελλυ δεν είναι δικαιολογία! " λεει και μου κλείνει το μάτι. Περιεργαζομαι τον χώρο γύρω μου και ψάχνω κατι βαρύ να του πετάξω στο κεφάλι απεγνωσμένα! Πως τολμαει και μου μιλάει έτσι;;
" θέλω να σε φιλησω!! " κάνω την φωνή μου βαριά προσπαθώντας να μιμηθώ αυτόν χθες το βράδυ. " εσύ ήθελες να με φιλήσεις" συνεχίζω ειρωνικά. Τα χαρακτηριστικά του σκληρενουν αμέσως.
" ήμουν μεθυσμένος! " έχει μέσα από τα δόντια του.
"Αυτό δεν είναι δικαιολογία e-rat! " λέω κοροϊδευτικά
" ναι σωστά. Αλλά ήσουν τόσο εύκολη και έκανες σαν λυσσαρα !" Λέει και γελάει. Στιγμές αργότερα το χέρι μου προσγειώνεται πάνω στο μάγουλο του με φόρα και φεύγω απο τα αποδυτήρια.