" λοιπόν ραϊντέλ θέλω να σου πω κάτι... εγώ... " δυσκολεύεται να εκφραστεί και εγώ τον κοιτάω περίεργα. Έχω ανεβάσει υψηλούς καρδιακούς παλμούς και νιώθω οτι θα πεθάνω εδώ και τώρα αν δεν μου πει σε τι αναφέρεται.
"Εσύ τι;" ρωταω με τρεμάμενη φωνή. Αναστεναζει και με κοιτάζει. "Είμαι πολύ μπερδεμένος ραϊντέλ! Τι μου έχεις κάνει;;; " με ρωτάει λες και υπάρχει κάποια πιθανή απάντηση στην ερώτηση του. Τι εννοείς;
"Τι εννοείς;" ρωτάω και μου αφήνει το χέρι.
"Εννοώ πως από τότε που πάτησες το πόδι σου στην σχολή δεν είμαι ο ίδιος! Όλη την ώρα σε σκέφτομαι, σκέφτομαι για το τι θα πεις και για το ποιά θα είναι η άποψη σε αυτά που κάνω. Λες πως αλλαζω συνεχώς διαθέσεις, ξέρεις όμως οτι εσύ είσαι αυτή που το προκαλεί αυτό;; Αν με παρακολουθούσες θα ένιωθες περίεργα που έχω συνέχεια τα μάτια μου κολλημένα πανω σου. Αυτό είναι άλλο ένα πρόβλημα, δεν μπορώ να σταματήσω να σε κοιτάζω. Κλείνω τα μάτια μου, σε βλέπω. Πάω να κοιμηθώ είσαι μέσα στι μυαλό μου. Χορεύω, πάλι σε εσένα γυρνάει ο νούς μου. Τι μου έχεις κάνει ραϊντέλ;;; μετά την εξομολόγηση σου για την αγάπη που νιώθεις προς εμένα με έκανες να νιώσω... να νιώσω πως ίσως υπάρχει ελπίδα για εμάς τους δύο. " λέει και αφήνει μια μεγάλη ανάσα. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω ή να πω. Τα λόγια του επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά μέσα στι αυτιά μου κοιτώντας το κενό.
"Και εμένα μου αρέσεις ραϊντέλ " λέει και απότομα γυρνάω και τον κοιταω. "Τι;" ρωτάω δύσπιστη. Δεν μπορεί να άκουσα σωστά, με γελούν τα αυτιά μου. "Αυτό που ακουσες. Μου αρέσεις " λέει και εγώ χαμογελαω πλατιά. Δεν το πιστεύω! Του αρεσω! Απο μέσα μου κάνω ένα μεγάλο πάρτι και χοροπηδάω από χαρά. Μπορεί να χαίρομαι αλλά στην πραγματικότητα εν ξέρω τι να κάνω. "Θες να γίνεις το κορίτσι μου;" λέει και βλέπω πωε έχει κοκκινίσει. Είναι τόσο χαρητομενος. "Ναι θέλω " λέω χαροπα και πριν προλαβω να κάνω τίποτα με αρπάζει και με φιλάει. Το φιλί είναι τελείως αθώο και γλυκό. Χαϊδεύει τα ζυγωματικά μου και χαμογελαω μέσα στο φιλί. Δεν είναι η πρώτη φορά που φιλιομαστε αλλά η κάθε φορά είναι μαγική. Απομακρυνόμαστε ο ένας από τον άλλον και χαμογελαμε
" Δεν ξέρω αν θα μπορώ να δώσω ότι χρειάζεται σε μία σχέση. Αλλά σου υπόσχομαι πως δεν θα σε πληγωσω. Ακόμα και αν χωρίσουμε δεν θα σε πληγωσω. " λέει και εγώ τον χαιδευω στα μαλλιά " σε εμπιστεύομαι" λέω και ένα στραβό χαμόγελο κάνει την εμφάνιση του στο τέλειο πρόσωπο του. "Νιώθω τόσο ωραία " λέει και γνεφω συμφωνώντας " έλλ θες να έρθεις σπίτι μου για ταινία; θα είναι και τα παιδιά " προτείνω και αυτός συμφωνεί χωρίς δεύτερη σκέψη. Ή διαδρομή προς το σπίτι είναι σιωπηλή αλλά ούτε στο ελάχιστο άβολη. Φτάνουμε έξω από την πόρτα και τον σταματάω " στον Ράϊκερ πως θα το πούμε; " ρωταω και αυτός κάνει μια έκφραση άγχους. " πραγματικά δεν ξέρω. Αλλά γνωρίζω πως σου έχει τρελή αδυναμία. Πριν έρθεις εδώ στην California μου μίλαγε συνέχεια για εσένα και για το πρώτο σου αγόρι που ουσιαστικά φοβερισε και χωρισατε " λέει αγανακτισμένος "ναι, τι θα κάνουμε; " ρωτάω. Πρέπει να μιλήσω σοβαρά με τον Ράϊκερ στο θέμα με τα προσωπικά μου. Δεν γίνεται να τα βγάζει όλα στην φορά.
"Προς το παρόν είμαστε μόνο φίλοι για αυτόν. Και τα υπόλοιπα θα τα κάνουμε κ λήτ οορυφά! " Χαμογελάει πονηρά, εγώ κοκκινιζω και ανοίγω την πόρτα. "Γειά παιδιά! Δείτε ποιόν είδα στον δρόμο και του είπα να έρθει για ταινία " λέω και τα παιδιά σηκώνονται για να τον χαιρετίσουν "ποιά ταινία θα δούμε; " ρωτάει ο Ρόσς " θέλετε να δούμε κωμωδία; " ρωτάει ο Ράϊλαντ. " ηλίθιος και παν ηλίθιος; " ρωτάει ο Ράϊκερ. "Καλή ιδέα!! " συμφωνεί ο έλλ.
"Ραϊντέλ θα κάνεις τα snacks; " ρωτάει ο Ράϊκερ και εγώ γνεφω και πάω στην κουζίνα για να τα ετοιμασω.
Αφού είναι όλα έτοιμα τα βάζω μέσα σε μεγάλα και μικρά μπολ και τα πάω εξω. Κάθομαι απέναντι από τον έλλ και του χαμογελαω. Η ταινία αρχίζει και μπορώ να πω πως είναι αρκετά βαρετή για κωμωδία. Νιώθω τι κινητό μου να δονείται μέσα στην τσέπη μου και οταν βγάζω βλέπω πως έχω ένα μύνημα από τον έλλ. Χαμογελαω και το διαβάζω.
<<βαριεμαι πολύ >> μου έχει στείλει <<και εγώ πολύ >> του απαντάω .
<<έχεις πολύ ωραία πόδια >> είναι το απομενο μύνημα που λαμβάνω. Τον κοιτάζω και αυτός μου χαμογελαει πονηρά ενώ εγώ κοκκινιζω <<εμ...ευχαριστώ >> απαντάω και τον ακούω να χαχανιζει << τι χρώμα εσώρουχα φοράς; " είναι το αμέσως επόμενο μύνημα και εγώ με το που το διαβάζω γουρλωνω τα μάτια μου και πετάω το κινητό μου. "Τι έγινε; " ρωτάει ο Ράϊκερ "τίποτα... " ψελλιζω και γυρνάω να δω την ταινία ενω νιώθω το βλέμμα του ελλ να με καίει. Ακόμα δεν μπορώ να χωρεσω στο μυαλό μου τι ακριβώς έχει γίνει ανάμεσα σε εμένα και αυτόν. Θα είναι δύσκολο και για τους δύο γιατί είμαστε τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες αλλά αξίζει να προσπαθήσουμε.
Η ταινία τελειώνει και τελικά δεν είναι τόσο βαρετή όσο νόμιζα στην αρχή. Ήταν αρκετά αστεία. Μετά απο την ταινία παίξαμε επιτραπέζια και βλέπαμε φωτογραφίες. Απολαμβάνω αυτές τις κλέφτες όλο νόημα ματιές που ανταλλαζω με τον Έλλ. Έχουμε πολλά να συζητήσουμε αλλά ήδη είναι πολύ ωραίο όλο αυτό. Τα αγόρια κάθονται και βλέπουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου ενώ εγώ ξαπλωνω στο πάτωμα και χαζευω τον Έλλ. Είναι πολύ όμορφος με αυτό το χαμόγελο και την φρατζουλα που πέφτει μπροστά στα μάτια του. Χαμογελαω και σηκωνωμαι απο το πάτωμα . "Εγώ πάω να κάνω ένα μπάνιο " ανακοινωνω και όλοι γνεφουν ενώ είναι πορομενοι στην τηλεόραση. Πάω στο δωμάτιο μου και βγάζω τα ρούχα μου. Πάω στο μπάνιο και ανοίγω την βρύση και ζεστό νερό γεμίζει την μπανιέρα. Αφού η μπανιέρα έχει γεμίσει εντελώς μπαίνω μέσα στο ζεστό νερό και νιώθω να χαλαρώνει όλο μου το σώμα .
Ellington pov:
Επιτέλους είμαι μαζί με την ραϊντέλ! Νιώθω λίγο περίεργα διότι είναι τελείως διαφορετική αυτή η εμπειρία την οποία βιωνω. Ο αγώνας έχει τελειώσει και κανονίζουμε με τα παιδιά να βγούμε την παρασκευή το βράδυ σε ένα μαγαζί που μόλις άνοιξε και έχει ζωντανή μουσική. Θα είναι καλή ιδέα. Ο Ροσς φεύγει λέγοντας πως θα βγει με την Αλίσια και όλοι του ερχόμαστε καλή επιτυχία καθώς ανταλλαζουμε πονηρά βλέμματα. Ο Ρόκυ και ο Ράϊλαντ πάνε στο υπόγειο που έχουν κάνει σαν στούντιο μουσικής για να παίξουν κιθάρα και έχω μείνει μόνος με τον Ράϊκερ "Δεν μου λεε ρε φίλε. Εσύ δεν θέλεις καμιά κοπέλα; " με ρωτάει και το αίμα μου παγώνει. "Εμ...ξέρεις κλασσικά... one night stand " λέω νευρικά και γνέφει. "Γιατί ρωτάς; " συμπληρωνω " έτσι απλά ρωτάω. Αυτός ο Ίαν φαίνεται πως θέλει την ραϊντέλ, καλό παιδί είναι " λέει και εγώ τσιτονομαι ''δεν κάνει για την ραϊντέλ " λέω θυμωμένα
" και γιατί όχι; " ρωτάει και σοβαρά θα τον δειρω!! "Δεν είναι καλό παιδί " λέω και αυτός δείχνει να ξαφνιαζεται
"Θέλω να την προσεχεις" λεει. Αχ που να'ξερε!!! "Θα την προσέχω, πάντα θα την νοιαζομαι και θα την προστατεύω " λέω και αφήνω να εννοηθουν περισσότερα απο όσα μπορεί να καταλάβει. " πάω να την χαιρετησω φεύγω. " λέω και πάω προς το δωμάτιο της και μπαίνω μέσα χωρίς να χτυπησω. Με το που μπαίνω βλέπω την Ραϊντέλ να κρατάει σφιχτά μία μικροσκοπική πετσέτα γύρω της. Θεέ και κύριε δώσε μου δύναμη να μην της ορμηξω!!
<< έλα Έλλ συγκρατήσου >> επαναλαμβάνει η μικρή σπαστική φωνουλα στο κεφάλι μου. Την κοιτάζω από πάνω ως κάτω και αυτή έχει κοκκινίσει. " γειά " λέει ντροπαλά "γει-α " ψελλιζω. Είναι τυχερή που είναι ο Ράϊκερ κάτω. "Ήρθα να σε χαιρετησω " λέω και δεν ξεκολλαω τα μάτια μου από πόδια της. Την πλησίαζω και την αγκαλιαζω "τα λέμε αύριο " της ψιθυρίζω στο αυτί και ανατριχιαζει
"Τα λέμε....ααυριο.." τραυλίζει και εγώ χαμογελαω. Της δίνω ένα γλυκό φιλί και φεύγω.
Rydel POV:
Μετα το περιστατικό του Έλλ με την πετσέτα έχω ήδη βάλει μπιτζαμες και συνεχίζω να διαβάζω το βιβλίο μου. Οι ώρες περνάνε και είναι 11. Όταν είμαξ έτοιμη να πάω για ύπνο το κινητό μου δονείται ειδοποιώντας με πως έχω μύνημα. Είναι από τον Έλλ << ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ ΠΑΝΈΜΟΡΦΗ >> μου έστειλε και έχω ένα τεράστιο χαμόγελο "καληνύχτα ♥ " του απαντάω και πεφτω για ύπνο σκεπτόμενη αυτόν. Είναι απλώς υπέροχος!