Ell POV:
"Ή μου τα λες όλα ή τελειώσαμε " λέει αποφασιστηκα και μπαίνει μέσα σε ένα μαύρο Jeep , ο οδηγός πατάει αμέσως το γκάζι και φεύγουν. Με παράτησε και έφυγε. Δηλαδή τι;; νομίζει πως μπορεί να με παρατάει έτσι; εγώ έπρεπε να ζητάω εξηγήσεις όχι αυτή. Ειπαμε μου αρέσει. Καλά ίσως και να έχω δαγκώσει την λαμαρίνα αλλά δεν θα της επιτρέπω να μου μιλάει έτσι, πόσο μάλλον να με κερατωσει. Γιατί δεν μου είπε με ποιον μιλάει που πάει να πει πως κάτι τρέχει. Και με απείλησε κιόλας. Ακου εκεί "ή μου τα λες αύριο ή τελειώσαμε " ποιά νομίζει πως είναι;; εντάξει δεν είμαι και αθώος σε όλο αυτό ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
Με αυτές τις σκέψεις πήρα τον δρόμο για το σπίτι μου. Στην πόρτα μία δυσάρεστη έκπληξη με περίμενε.
"Τι θέλεις πάλι εδώ; είπαμε πως τελειώσαμε " αναστεναζω.
"Ήρθα για να σε δω. Επιπλέον έχουμε να κανονισουμε και τις πρόβες." Χαμογελάει πονηρά. Την λυπάμαι τόσο πολύ, όταν την είχα γνωρίσει ήταν αθώα και καλή με όλους και τώρα είναι μια φαντασμένη σκύλα. Το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πέρνει χωρίς να δίνει ούτε στο ελάχιστο το ίδιο που εισπράττει.
"Οι πρόβες θα γίνονται κανονικά στην σχολή. Δεν θέλω παρέδωσε μαζί σου έξω από αυτή. " την ακουμπάω ελαφρά στον ώμο για να την προσπερασω , να μπω μέσα στο σπίτι και να αποδεσμευτώ από αυτή την συζήτηση.
" μα δεν σου έχω λείψει;; " ρωτάει ναζιαρικα. Αυτή η κοπέλα ή είναι χαζή ή το παίζει. Σίγουρα είναι.
"Όχι" απανταω κοφτά και ξεκλειδωνω την πόρτα του σπιτιού.
Μπαίνω μέσα και δυστυχώς με ακολουθεί και αυτή σαν λυσσαρα που είναι.
"Τι θέλεις ρε κελλυ;" αγανάκτηση έχει γεμίσει όλο μου το σωμα.
"Εσένα! " λέει θυμωμένα. Αχου μωρέ, θύμωσε κιόλας.
"Έχω ήδη πολλά να σκεφτώ, δεν θέλω να σε έχω μέσα στα πόδια μου" ειρωνευομαι.
"Θέλω να σε έχω εγώ όμως " λέει και πιάνω αμέσως το προστυχο σχόλιο της. Θα ξερασω εδώ και τώρα. Πως γινόταν να κοιμάμαι μαζί της; πόσο μάλλον να είμαι ερωτευμένος. Έχω πολλά στο κεφάλι μου και δεν την θέλω να προσθεθει στην λίστα με τα πρόβληματα μου.
"Δρόμο έχω άλλα προβλήματα! " της δείχνω την πόρτα.
"Με την ραϊντέλ σωστά; " χαμογελάει πονηρα.
"Δεν είναι δουλειά σου να ξέρεις. " γρυλιζω. Είναι τόσο ενοχλητική.
"Την είδα και εγώ να μπαίνει μέσα στο μαύρο Jeep. " περηφανεύεται.