Rydel's POV:
"Τι θέλεις;" ρωταω λίγο πιό απότομα από όσο ήθελα. Μου στριφογυρίζει ειρωνικά τα μάτια του και παίρνει μια βαθιά ανάσα για να ξεκινησει να μιλάει.
"Είπαμε πως αργά ή γρήγορα θα μιλούσαμε " το εννοεί λες και είναι το προφανές.
"Και εγώ σου απάντησα αργά! " χαμογελαω ειρωνικά.
"Αχ μην κάνεις σαν μωρό " αγανακτεί.
"Εγώ κάνω σαν μωρό;; εσύ με αντιμετωπίζεις σαν να είμαι ενα. Είμαι 20 χρονών,όχι 16 για να διώχνεις τα αγόρια! Δεν είναι φυσιολογικό να σε έχω πάντα ανάμεσα στις σχέσεις μου! Είσαι αδερφός μου και όχι ο μπαμπάς μου για να μου λέει με ποιόν θα είμαι! Σαγαπαω αλλά αυτό πρέπει να σταματήσει ράϊκερ!" Καθώς έλεγα τα παράπονα μου κινούσα σαν τρελή τα χέρια μου και πήγαινα πάνω κάτω στο μικρό γεμάτο με ροζ πράγματα δωμάτιο.
"Είναι κακό που δεν θέλω να καταντησεις σαν μια τσουλα που πηγαινει με τον καθένα στα κλαμπ; Κακό είναι που δεν θέλω να πληγωθείς;; κακό είναι που θέλω να έχεις λίγη αξιοπρέπεια;; πήγες και διάλεξες το χειρότερο άτομο! Δεν ξέρεις τίποτα για αυτον! Μπορεί να είναι κολλητός μου και να τον αγαπάω αλλά εσύ είσαι η αδερφή μου και οφείλω να σε προστατέψω!" Ενώ ξεκίνησε τον λόγο του ήρεμα κατέληξε στο να ωρύεται. Δεν τον αντεχω. Είναι αποπνικτικος.
"Ναι όταν όμως πηδας αυτές τις τσουλες είναι ωραία σωστά; " χαμογελαω ειρωνικά.
"Έχει παραβεί πλέον τα όρια! Πως μιλάς έτσι; εσύ ποτέ δεν μιλούσες με αυτόν τον τρόπο! Σε πήρα με το καλό, σε πήρα με το κακό αλλά με τίποτα δεν συμμορφωνεσαι! Άλλαξε "μυαλά " γιατί δεν θα τα πάμε καλά το κατάλαβες; θα έχεις σεβασμό για τον μεγάλο σου αδερφό! " φωνάζει και με πιάνει δυνατά από το μπράτσο. Πόσο μου την σπάει που μιλάει σαν να είναι ο αρχηγός μου!
"Λοιπόν θα κάνω ότι θέλω" τραβάω το χέρι μου "και θα φύγω από εδώ μέσα! Μακρυά από εσένα!" Δάκρυα νεύρων κάνουν την εμφάνιση τους και τρέχουν στο πρόσωπο μου.
"Δεν έχεις νά πας πουθενα! Είμαι ο μεγαλύτερος και θα κάνεις ότι σου λέω! " φωνάζει ακόμα περισσότερο και αρχίζω να τον φοβάμαι.
"Εδώ δεν μπορείς να κάνεις κουμάντο τον εαυτό σου,θα κάνεις και εμένα; κοίτα τα δικά σου χάλια και μετά προσπάθησε να διορθώσεις τους άλλους! " παίρνω μια σχετικά μεγάλη τσάντα και βάζω μεσα αυτά που χρειάζομαι. Τα καλλυντικά μου,την μασια για τα μαλλια μου, ρούχα για αύριο, εσώρουχα, φορτιστή και λεφτά.