Μα γιατί να τον αγκαλιάζει; θα τις κόψω τα χέρια και θα την χτυπησω με αυτά. Ο ελλ με κοιτάζει και την αγκαλιάζει. Θα τον κανονισω μετά αυτόν.
"Αυτή είναι; " με ρωτάει στο αυτί ο Νίκολας. Εγώ απλώς γνεφω και κατεβαζω το ποτό μου με μια γουλια.
"Ηρέμησε πότη. Θα μεθύσεις. " αστειεύεται.
"Γιατί είναι γύρω του; γιατί της δίνει σημασία; γιατί; " κλαψουριζω.
'Ελα ρε ντελλυ,ηρέμησε. Μιά αγκαλιά της έκανε. Μην αντιδράς υπερβολικά. " με συμβουλεύει. Έχει δίκιο, αντιδράω υπερβολικά. Δεν έγινε και τίποτα. Ηρεμω τον εαυτό μου και χαλαρωνω. Κοιτάζω την "πίστα " και βλέπω τον ροσς να χορεύει με την αλισια, τον ροκυ με μια κοπέλα που γνώρισε, τον ραικερ με μια κοπέλα που εξίσου γνώρισε σήμερα και φυσικά ο ελλ με την κελλυ. Μην χάσει. Έτσι και εγώ παίρνω το χέρι του Ίαν και τον τραβάω για να χορεύψουμε. Στην αρχή είναι έκπληκτος αλλά δεν χάνει καιρό και βάζει τα χέρια του χαμηλά στην μέση μου. Κουνιεμαι στον ρυθμό και νιώθω ένα χέρι να χουφτωνει τα οπίσθια μου. Κοιτάζω πίσω στον ελλ που παρακολουθεί ότι γίνεται και το μόνο που κάνει είναι να σφίξει το σαγόνι του. Ναι αγόρι μου,μπράβο . Έτσι διεκδικείς ότι είναι δικό σου. Είναι τόσο εξοργιστηκος. Κοιτάζω τον Ίαν και αρχίζει να πλησιάζει τρομακτικά πολύ κοντά μου. Θα με φιλήσει. Δεν κάνω καμία κίνηση για να το αποφυγω. Λίγο πριν ενωθούν τα χείλη μας νιώθω ένα χέρι να με τραβάει δυνατά και στιγμές αργότερα ο Ίαν είναι στο πάτωμα με τον ελλ απο πάνω του να τον βαραει. όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Ο ράϊκερ με τον ροσς προσπαθούν να τους χωρίσουν. Αρχίζω να ζαληζομαι. Παραπαταω και ο ροκυ με πιάνει και με πάει έξω.
"Τι στο καλό έγινε εκεί μέσα;" φωνάζει.
"Δεν ξέρω " κλαψουριζω.
"Ντελλυ πες μου, παίζει κάτι με εσένα και τον ελλ; " ψιθυρίζει.
"Εγώ...δεν...εμ.." κομπιαζω.
"Άσε, κατάλαβα. Ο ραικερ το ξέρει;;" ρωτάει. Δεν απανταω.
"Τώρα νομίζω πως θα το μαθει. Μετά από όλα αυτα. " με μαλώνει.
"Μα ροκυ,δεν φταιω εγώ. Είδες πως ήταν με την κελλυ; μέχρι και εσυ ειπες πως είναι <<καλό κομμάτι >> . Πως μπορώ να την συναγωνιστώ; κοίτα την και κοίτα εμένα, δεν έχω καμία ελπίδα. " κλαψουριζω και κάνω μούτρα σαν μωρό.
"Ραϊντέλ μην λες βλακειες. είσαι μακράν καλύτερη. Εσύ είσαι σεμνή και αυτή ειναι μια τσουλα. Θα έπρεπε να χαίρεσαι που δεν είσαι σαν αυτή! " με παρηγορεί.