Chapter 2

56 18 2
                                    


" χαχ και εσύ σε αυτή την τάξη; " ρωτάει όλο ειρωνία
"Όπως βλέπεις ναι" απαντώ με τον ίδιο ειρωνικό τόνο. Αυτός με κοιτάει με βλοσυρό βλέμμα
" ήρεμα e-rat!" Του λέει ο Ίαν
Όταν ακούω το υποκοριστικό που τον αποκάλεσαι μου ξέφυγε ένα γελάκι. Τι γελοίο θεέ μου! Και αυτός με στραβοκοιταξε ακόμα περισσότερο. Η αλίσια κατάλαβε την ένταση που είχαμε μεταξύ μας και έτσι με πήρε απο το χέρι και πήγε να με γνωρίσει στα υπόλοιπα παιδιά. Γνωριζομουν με τα παιδιά όταν η δασκάλα φώναξε όλα τα παιδιά να πάνε κοντά της, και έτσι κάναμε! Την έλεγαν Megan ηταν κάπου στα 30.
"Όπως ξέρετε είναι η σεζόν που κάνουμε ζευγάρια, μπορείτε να διαλεξετε εσείς τα ζευγάρια σας αλλά πρέπει να το σκέφτηκε καλά, διότι δεν θα μπορείτε να αλλάξετε το τερυ σας και θα συνεργαζεστε μαζί για την υπόλοιπη σεζόν! καλώς ήρθατε εσείς τα καινούρια άτομα ελπίζω να κάνετε αυτό που αγαπάτε καλά! Λοιπόν ας αρχίσουμε το μάθημα! " είπε χαμογελώντας και πήγε στο κέντρο τής αίθουσας προβών! Τα παιδιά μαζεύτηκαν εκεί και αρχίσαμε να κάνουμε ζεσταμα. Όταν τελειώσαμε τα καινούρια άτομα έκαναν στην άκρη για να δουν την χορογραφία, το τραγούδια άρχισε και τα παιδιά ξεκίνησαν να χορεύουν. Η χορογραφία ήταν καλή αλλά δεν θα την έλεγα εύκολη είχε πολλά βήματα και θα πρέπει να έχεις καλό συγχρονισμό. Κοίταζα τον καθένα προσεκτικά όταν το βλέμμα μου σταμάτησε στον Ellington. Ηταν καλός βασικά πολύ καλός δεν με ξαφνιάζει καθόλου αυτό, έχει μια πράσινη μπαντανα για να διώχνει τα μαλλιά του απο το πρόσωπο του. Κρίμα για ένα τόσο όμορφο αγόρι να είναι τόσο μαλάκας! Η χορογράφο τελειώνει και η δασκάλα βάζει τους τρεις καλύτερους μαθητές να διαλέξουν ένα απο τα τρία καινούρια άτομα που μέσα σε αυτά ήμουν και εγώ για να μας μάθουν την χορογραφία. Μέσα σε αυτά ήταν η Bethany αλλά της αρέσει να την φωνάζουν Beth, ξέρω πως μόλις σήμερα ήρθα στην σχολή αλλά δεν την συμπαθώ . Μετά ηταν ο Ίαν και.τέλος όπως φανταζομουν ηταν ο Ellington! H beth όπως πάντα διαλέγει τον πιό ωραίο απο τα δύο αγόρια που ειναι καινούρια. Ο Ίαν το άλλο το παιδί και μένω εγώ. Δεν το πιστεύω! Θα μου μάθει την χορογραφία αυτός ο ηλίθιος!! Ξεφυσαω και τον βλέπω να έρχεται στο μέρος με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο. ΘΈΛΩ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΌΜΟΡΦΗ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΗΛΊΘΙΑ ΜΆΠΑ ΤΟΥ!!!
" πιασε δουλειά! " λέει αυστηρά.
Ααχ δεν θα τα πάμε καλά... καθόλου καλά εμείς οι δύο!
Γνεφω αδιάφορα. " μήπως θα ήθελες να μου δείξεις και τα πρώτα βήματα;; " ρωταω όσο πιό ευγενικά μπορώ.
"Δεν μου αρέσει ο τόνος σου!" Λέει.
Ούτε εμένα η μάπα σου αλλά την ανεχομαι γιατί σε χρειάζομαι!
Ξεφυσαω και περιμένω. Αυτός μου δείχνει τα πρώτα βήματα αρκετά γρήγορα. Με κοιτάει και περιμένω να κάνω το ίδιο. Προσπαθώ να τον μιμηθω αλλά τα μπερδεύω πρός το τέλος,
" λάθος! " λέει αυστηρά. ΣΩΠΑ! ΕΣΈΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ
"Τοο ξέρω! " απανταω νευριασμένα.
προσπαθώ να το κάνω πάλι αλλά το ξανά μπερδευω.
"Με μέσο μπήκες σε αυτη την σχολή έτσι;; "λέει γελώντας.
" εσύ; με μέσο μπήκε στο ανθρώπινο είδος έτσι; " λέω και το γέλιο του κόβεται.
" άσε τα κακογουστα αστεία για τους φίλους σου γιατί εγω δεν είμαι! Τώρα σκάσε και πιασε δουλειά! " λέει και ανεβάζει τον τόνο της φωνής του. Αναρωτιέμαι αν ειναι μαλάκας εκ φύσεως ή αν παρακολουθεί μαθήματα!
.....................
Μετά απο πολύ κόπο και κούραση έμαθα την χορογραφία. Το μάθημα τελείωσε και πάω σπίτι. Όταν φτανω και μπαίνω μέσα βλέπω τα αγόρια να παίζουν χαρτιά.
" πώς πήγε το πρώτο μάθημα; " ρωτάει όλο ενδιαφέρον ο ρόσς
" μια χαρά αν εξαιρέσεις έναν σπαστηκό παιδί όλα μια χαρά! Είναι μέχρι να προσαρμοστω και όλη την κατάσταση! " χαμογελάω και πάω στην κουζίνα να κάνω κάτι να φάω.
" το βράδυ θα βγούμε για να γιορτασουμε την υποτροφία σου στην σχολή. Θα είναι και ένας φίλος μου, είμαι σίγουρος οτί θα τα πάτε πολύ καλά εσείς οι δύο! " η φωνή του ράικερ ηχεί απο το σαλόνι.
"Εντάξει " φωνάζω απο την κουζίνα και κάθομαι να φάω ένα μύλο.
Βγαινω έξω και τους βλέπω να παίζουν.
"Εγώ πάω να κάνω ένα μπάνιο. Τι ώρα θα πρέπει να είμαι έτοιμη; "
"Στις 10 θα φύγουμε απο εδώ " λέει ο ρόκυ, και κοιτάζω τον ρόσς και τον ράικερ να προσπαθουν να κλέψουν. Εγώ γελαω και πάω πάνω στο μπάνιο. Κάνω ένα γρήγορο ντουζ, ντυνομαι και πεφτω για έναν σύντομο ύπνο. Έχω πολύ ώρα μπροστά μου μέχρι τις 10 ,σκέφτομαι και βυθιζομαι σε έναν βαθύ λήθαργο!

LOVE WHEN YOU ARE READYDonde viven las historias. Descúbrelo ahora