Το πρωί με ξυπνάνε οι ηλιαχτίδες του ήλιου που λούζουν το δωμάτιο μου. Τεντώνομαι και γυρνάω πλευρό για να δω την Αλίσια αλλά το μόνο που αντικριζω είναι μία άδεια πλευρά κρεβατιού. Λογικά θα ξύπνησε πιό νωρίς και δεν θα ήθελε να με ξυπνήσει και εμένα. Σηκωνομαι από το κρεβάτι με το πάσο μου και προχωράω με αργά βήματα στο μπάνιο. Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου και κατεβαινω κάτω στο σαλόνι. Το θέαμα που βλέπω με κάνει να παγωσω στην θέση μου. Στο σαλόνι είναι όλα μου τα αδέρφια η Αλίσια και ο έλλ! Τι θέλει πάλι αυτός εδώ; γιατί δεν με αφήνει ποτέ στην ησυχία μου;; και το χειρότερο είναι πως είναι φίλος με τα αδέρφια μου.
" καλημέρα μικρή " λέει ο Ράϊκερ. Εγώ προσπαθώ να χαμογελασω και να αγνοησω το βλέμμα του έλλ που νιώθω πως καίει όλο μου το σώμα. Ρίχνω μια ματιά στην Αλίσια και χωρίς δεύτερη σκέψη με ακολουθεί στην κουζίνα. "Τι κάνει αυτός εδώ; " ρωτάω αγανακτισμένη. "Προσπαθούσα να σε ξυπνησω για να στο πω αλλά εσύ αρνιοσουν κατηγορηματικά να σηκωθεις απο το κρεβάτι η να μου δώσεις έστω λίγη σημασία για να στο πω" απαντάει ψιθυριστά. Εγώ ξεφυσαω και κάθομαι με απελπισμένο ύφος σε μία καρέκλα. " μου μίλησε ο έλλ " λέει μετά από κάποια δεύτερα ησυχίας. Εγώ δεν δίνω και πολύ βάση σε αυτά που λέει "σε σχέση με εσένα " συμπληρώνει και εγώ πεταγομαι από την θέση μου. "Τι ακριβώς είπατε;" ρωτάω με περιέργεια " με ρώτησε αν ξέρω μήπως παίζει κάτι ανάμεσα σε εσένα και τον Ίαν! Σε θέλει! Γιατί δεν του λες και εσύ πως τον θες για να είστε επιτέλους μαζί; " λέει με ενθουσιασμό κάνοντας μία περιγραφή σαν από ταινία. Αν ήταν κάποιο άλλο αγόρι θα μπορούσα να του πω τι νιώθω. Αλλά φυσικά αυτό δεν γίνεται διότι το αγόρι το οποίο θέλω είναι ο έλλ! Μπορεί να με παιδεύει, να με νευριαζει και αλλά πολλά αλλά αυτά που με κάνει να νιώθω όταν είναι κοντά μου είναι το κάτι άλλο! Η ταχυπαλμια και οι πεταλουδες στο στομάχι όταν με φίλησε. Η ανατριχιλα που νιώθω σε κάθε άγγιγμα του και το ωραιότερο, ο εθισμός που έχω πάθει με το πόσο ωραία κάνει να ακούγεται το όνομα μου όταν βγαίνει από το στόμα του. Μπορεί να μην θέλω να το παραδεχτώ αλλά κατά βάθος χαίρομαι που είναι τριγύρω μου. Και πλέον ναι! Το παραδεχομαι! Είμαι ερωτευμένη με τον έλλ! Και θεέ μου σε κάθε άλλη φορά θα χαιρομουν τόσο απίστευτα πολύ! Αλλά στην προκειμένου περίπτωση το αγόρι με το οποίο είμαι ερωτευμένη είναι ο έλλ που δεν θα έχω ποτέ καμία ελπίδα. "Ραϊντέλ με ακούς που σου μιλάω; " η χαρακτηριστική φωνή της Αλίσια με βγάζει από τις σκέψεις μου. "Συγνώμη αφαιρέθηκα, τι έλεγες;" ρωτάω όσο πιό ευγενικά μπορώ " λέω! << χτυπά >> τον έλλ εκεί που πονάει! " λέει ενθιυσιασμενα. Εγώ όμως για κακή της τύχη δυνατό να καταλάβω τι εννοεί. Αυτή αναστεναζει και μου στρυφογυριζει τα μάτια που είναι υποχρεωμένη να μου εξηγήσει " θα πάμε cinema το απόγευμα! Φώναξε τον Ίαν να έρθει! Ο έλλ θα ζηλέψει και ίσως επιτέλους εκδηλώσει τα συναισθήματα του προς εσένα! " λέει χαμογελαστή. " αν όμως αυτό δεν πετύχει; " ρωτάω ανήσυχη " Θα βρούμε να δοκιμάσουμε κάτι άλλο! Θα είμαι δίπλα σου σε αυτό το θέμα! " λέει και εγώ την παίρνω μια αγκαλιά. Την φιλική αυτή υπέροχη στιγμή χαλάει η εισβολή του Ρόκυ στην κουζίνα. " κορίτσια συγνώμη οου σας το χαλαω αλλά πρέπει και κάποια στιγμή να βγητε έξω " λέει χαμογελαστός με μία ελαφριά δώση ειρωνείας. Εμείς γελαμε και πάμε έξω. Εγώ πάω και κάθομαι επίτηδες δίπλα στον έλλ. Αυτός με κοιτάζει από πάνω ως κάτω και χαμογελάει. Ήρθε η ώρα να του κόψουμε αυτό το χαμόγελο " λέω να πω και στον φίλο μου τον Ίαν να έρθει μαζί μας το απόγευμα " λέω και όπως το περίμενα το χαμόγελο του εξαφανίστηκε. Με κοιτάει με ένα βλέμμα σχεδόν δολοφονικό και εγώ κάνω τα πάντα για να μην γελασω με την συμπεριφορά του.
" ναι φερτον να τον γνωρίσουμε " συμφωνεί ο Ράϊκερ και ο έλλ παίζει νευρικά με τα δάχτυλα του. "Ωραία θα του στείλω μετά μύνημα " λέω ναζιαρικα.
"Ααχ Ραϊντέλ ξεχασαμε να σου πούμε τα ευχάριστα νέα " λέει ειρωνικά ο έλλ "έλα Ράϊκερ φιλαρακο πες της " συμπληρώνει " αχ ναι. Όσο ήμασταν στην κουζίνα αποφασησαμε να κοιμηθεί εδώ ο έλλ το βράδυ. " λέει και έχω μείνει κάγκελο στην θέση μου. Θα περάσει το βράδυ σπίτι μου. Και δηλαδή τι θα γίνει; αν είναι ο κλασσικός αντιπαθητικος εαυτος του θα είναι μία δύσκολη νύχτα. Αν όμως βάλει στην άκρη τον εγωισμό του τότε θα.είναι μια πολύ ωραία βραδιά. Η ώρες πέρασαν γρήγορα και εγώ έχω ηδη συνεννοηθεί με τον Ίαν για να έρθει μαζί μας και αυτός δέχτηκε με.μεγάλη του χαρά να έρθει. Ο έλλ απο το πρωί δεν έχει φύγει απο το σπίτι μου και εγώ σαν δειλη που είμαι έχω κλειδωθεί στο δωμάτιο μου. Φοβάμαι να βγω έξω και να του μιλησω . Όχι οτι φοβάμαι πως θα μου κάνει κακό αλλά φοβάμαι αυτά που θα ακολουθήσουν αναμεσα σε εμένα και αυτόν κατά την διάρκεια της διαμονής του εδώ. Και αν ακολουθήσει τίποτα τι θα είναι αυτό; έβαλα όλες μου τις σκέψεις στην άκρη και αρχιζα να ετοιμαζομαι . Άφησα τα μαλλιά μου στο φυσικό τους ίσιο και βαφτηκα ελαφρά και φορεσα ένα μαύρο κολαν και μία αερινη ροζ μπλούζα με μια σταμπα που γράφει " kiss me" και τελειωπιω τι στυλ με τα μαύρα μου all star. Κατέβηκα κάτω και πάω στην κουζίνα και το μόνο άτομο που ήταν εκεί ήταν ο έλλ! Τέλεια! Τόσο υπέροχα τέλεια! Νιώθω ήδη τους παλμούς μου να ανεβαίνουν. Εγώ κάνω πως είμαι πολύ χαλαρή. Απλώς θα πάρω αυτό που θέλω και θα φύγω . Ανοίγω το ψυγείο και βγάζω ένα μικρό μπουκάλι νερό. Πάω να φύγω αλλά η φωνή του με σταματάει σαν να με δεσμεύει κάτι πρός αυτόν. " Ραϊντέλ θέλω να μιλήσουμε " λέει και εγώ έχω κοκαλοσει στην θέση μου. Εγώ απλά γνεφω και κάθομαι σε μια καρέκλα. Αναρωτιέμαι αν μπορεί να ακούσει τους δυνατούς χτύπους της καρδιάς μου.