Chapter one

2.6K 154 70
                                    

Všechno už jsem měla zabalené v menším kufříku, který stál v dveří a já ještě v zrcadle kontrolovala svůj vzhled. Své dlouhé černé vlasy jsem měla svázané do pečlivého copu, který mi padal po ramenou. Šedomodré oči jsem měla lehce zvýrazněné řasenkou a na rty jsem si nanesla lehce červený lesk. Sice jedeme do přírody, ale já se prostě oblíkla jako normálně, i když mamka hlasitě protestovala proti mému oblečení. Měla jsem na sobě uplé červené tílko a světlé džínové šortky a na nohou jsem místo těch úděsných starých tenisek, které mi máma nutila měla páskové sandály.

Nemyslete jsi, že jsem nějaká.... No lehká holka když jsem se takhle oblékla, jen nesnáším hnusné oblečení. A taky se řekněme chci tak trochu zalíbit jednomu klukovi, který taky jede a to rozhodně nezvládnu ve volných plátěných tříčtvrácíkých s kytkami, slaměným kloboukem a sportovním triku. Já prostě cítím, že tenhle výlet bude osudový, něco se na něm musí stát, je to náš poslední rok na základce já si ho hodlám pořádně užít, hned co se vrátíme bude vysvědčení a já většinu lidí už asi nikdy neuvidím. 

Sebevědomě jsem se usmála na svůj odraz v zrcadle, ještě jednou zkontrolovala jak vypadám a sešla dolů, kde už čekala mamka.

,,Tory, neměla by jsi přeci jen vzít ty druhé kalhoty? Tenhle materiál by ti mohl být nepříjemný při pohybu" starala se máma a držela v ruce tu hrůzu, kterou na mě za žádnou cenu nedostane.

,,Mami, není mi pět abych nosila něco, co má na sobě růžové kytky a na kapsy ve tvaru srdíčka" protočila jsem oči na svoji až moc starostlivou matku a radši i s kufrem šla ven, kde už táta čekal v autě. Na mámu, která div nebrečela jsem jen kývla, zamávala své mladší sestře, která se schovávala za matkou. Brzo mi zmizeli z dohledu a já si mohla v klidu nasadit sluchátka do uší a čekat, až budeme na místě.

*****

,,Jsme tu zlatíčko" vyndal mi jedno sluchátko z uší táta a já kývla. Otevřela jsem dvířka auta a šla do kufru pro kufr. Vytáhla jsem malý kufřík, mávla na tátu, který šel něco řešit s učitelkou a hned se vydala do menšího hloučku, kde už stály moje tři nejlepší kamarádky- světlovláska s čokoládovýma očima Jessie, zrzka s dvěma smaragdy místo očí Lily a nakonec brunetka se světle modrými kukadly Sissy.

,,Ahoj Tory!" všimla si mě jako první Lily a hned běžela mě sevřít v pevném objetí. To, že se Jessie a Sissy přidaly do objetí jsem zjistila brzy, protože jsem se začala dusit.

,,Nemůžu dýchat" dostala jsem ze sebe přiškrceně a holky se naštěstí rychle odtáhly.

,,Promiň Tory, ale já se tak moc těším! Budu moct být celý víkend s Brandonem...... A samozřejmě s vámi" doplnila Sissy, když viděla náš ne zrovna milý pohled a omluvně se zazubila. Mimochodem, Brandon je její přítel, se kterým Sissy tráví hromadu času a já se jí ani nedivím. Brandon je vysoký fotbalista s opálenou pletí, medově blond vlasy a nádhernými jantarovými oči. 

,,Ahoj Siss, ty už jsi tu lásko?" ozval se hlubší hlas a já hned viděla zmiňovaného pane dokonalého, jak si to k nám míří se svými taktéž dokonalými kamarády. Rychle jsem se začala stejně jako Lily a Jessie narychlo upravovat a na tvář nasadila okouzlující úsměv. Sissy se s vypísknutím vrhla Brandonovi do náruče hned, co ho spatřila a jako obvykle se objetí proměnilo na hluboký polibek, na který jsme my ani kluci nechtěli zrovna dívat. Já místo toho pohledem skenovala svojí potencionální oběť- Úžasného kluka s tmavě hnědými vlasy a zelenomodrými oči a tetováním na levém rameni.

,,Hej, Tory posloucháš nás?" drkla do mě Jessie a tím mě probrala z mé fantasie, kde jsem právě tančila s tím nejhezčím klukem- Rafaelem.

,,Ne tak úplně, o čem se mluvilo?" omluvně jsem se usmála a nervózně si zastrčila pramen vlasů za ucho.

,,O tom, že se buď budeme muset rozdělit na dvě skupinky ve vlaky, protože kupé jsou určená pro maximálně pět lidí, nebo si holky budou muset sednout na kluky. Co na to říkáš ty?" řekla Jessie a na mě se dívalo všech sedm párů očí, včetně zelenomodrého pohledu, ze kterého jsem jihla.

Co mám dělat?!

A) Hlasovat pro rozdělení a doufat, že budu s Rafaelem

nebo

B) Hlasovat pro sezení na klíně a doufat, že budu já a Rafael


Tohle je první kapitola, kapitoly budou asi takhle dlouhé. Snad se vám kapitolka líbila, svojí volbu piště do komentářů a já doufám, že se vám tenhle styl příběhu líbí a že vás bude i bavit :)

Cathy-corn

WeekendKde žijí příběhy. Začni objevovat