Tak jo Tory, to dáš nebuď srab.
,,O-od třetí třídy" zamumlala jsem a hned sklopila pohled, protože jsem nechtěla vědět, jak se Rafael teď asi tváří, co když mu připadám divná?!
,,A ty Rafe?" zeptala se Jessie. Nenene, ne a ne ne ne! Prosím ne, Jessico já tě zabiju!
,,Líbila se mi od první třídy, měla ty roztomilé copánky. Od čtvrté třídy jsem ji měl rád a od osmičky jsem do ní zamilovaný" Beru zpátky, miluji tě Jessico! Panebože, panebože panebože! On řekl, že mě miluje! Nevím, pokud mám omdlít nadšením, začít šílet nebo ho rovnou políbit je toho tolik a já nevím co udělat s tou náhlou energií, která zaplavila moje tělo.
,,Radši pojďme do vody, Tory by asi potřebovala zchladit" zasmál se Sean a já pořád se sklopenou hlavou vlezla do vody. Plavala jsem co nejdál od břehu, abych někde našla místo, kde bych si mohla utřídit myšlenky, je toho na mě moc, během jednoho jediného dne jsem se líbala s klukem, který je pro mě princ na bílém koni, asi s ním chodím a teď řekl, že mě miluje. Pokud je to sen, tak se nechci nikdy probudit.
,,Jsi v pořádku? Zmizela jsi hrozně rychle, řekl jsem něco špatně?" ozval se za mnou hlas a já polkla trochu vody, jak jsem se lekla. Přede mnou stál Rafael a voda mu byla do polovinu trupu, mě sahala skoro ke krku.
Co mu mám říct?!
A),,Ne, jen jsem zmatená"
B) ,,Taky tě miluji!"
C) Rovnou ho políbit
A/N
Vím, že zase nejsem vůbec aktivní a kapitoly jsou krátké, ale snažím se, přeci jen jsou prázdniny a já nemám moc času na psaní, protože mě matka nutí být venku :/ Ale teď jsem se vrátila z chaty, takže budu mít víc času na psaní, i když příští sobotu jedu na tábor a to zase nebudu čtrnáct dní skoro čas na psaní :/
Cathy-corn