Chapter nine

948 127 63
                                    

Nejistě jsem pohnula svými rty proti jeho a o malou chvíli později jsem naprosto zapomněla na všechno, co před chvílí řekl a vznášela jsem se na svém růžovém obláčku a přitom se roztékala.

,,Nazdar To- A jéje my radši nebudeme rušit" ozvalo se kousek od nás chichotání a já se od Rafaela rychle odtrhla. Kousek od nás stála Sissy, která se debilně culila a držela za ruku Brada s ledovým výrazem ve tváři. Rafael si mě k sobě přitáhl blíž a vtiskl mi krátký polibek na tvář, který vyvolal moje zčervenání, další úsměv Sissy a Bradovy křečovitě stisknuté pěsti.

,,Ale to je úžasné, to musím hned všem říct, pojď Brade, necháme tady ty dva osamotě a nebudeme je radši rušit" uculila se Sissy a tahala Brada pryč.

,,Tobě nevadí, že to Sissy všem řekne?" špitla jsem po chvíli rozpačitého mlčení.

,,Ani ne, ať si to klidně řekne" pousmál se Rafael a já se pokusila potlačit úsměv, který se mi tvořil na tváři. No, ale moc se mi to nepovedlo a já se culila stejně debilně jako před chvílí Sissy. 

,,A teď už pojď, vsadím se, že i přesto že jim Sissy určitě všechno řekla, tak budou mít dost otázek i na nás dva" řekl Rafael po chvíli, kdy jsme mlčeli a já kývla. Vstal a pak natáhl ruku ke mě, aby mě taky vytáhl na nohy. Nejistě jsem chytila jeho ruku a zase jsem ve tvářích nabrala červenou barvu a tělem mi projelo mravenčení. Rafael si musel všimnout, jak na něj reaguji a jen se usmál a táhl mě zpět k chatkám.

.....

,,...a pak jí Raf začal sundavat tričko...Jejda, vy už jste tady? Nemuseli jste pospíchat, my bychom počkali" zachichotala se Sissy, když nás viděla přicházet a já ještě víc zrudla, protože Sissy si to co se stalo v tom lese očividně trošku poupravila. 

,,Jo jsme" usmál se Raf a zatáhl mě na verandu před jednou z chatek, abych si mohla sednout.

,,A co mezi vámi dvěma vlastně teď je" zeptal se mě Brad a přísahám, že mi srdce vynechalo minimálně tři údery. Co mu mám sakra odpovědět?!

A) Mlčet a nic neříkat

B) Pokrčit rameny, jakože nevím

C) Chodíme spolu

WeekendKde žijí příběhy. Začni objevovat