Chapter eleven

894 114 43
                                    

Mlčela jsem, to co řekla mě zarazilo, ale souhlasila jsem s ní, ráda bych byla sama s Rafaelem.
Lily to asi poznala, protože se zašklebila a naznačila ostatním ať jí následují a jdou pryč.

Zůstala jsem tam sama s Rafaelem a svými rozpaky. Nevěděla jsem, co mám říct a jediné co rušilo ticho mezi námi byl zběsilý tlukot mého srdce a jeho klidný dech, který mě šimral na krku. Bože, už jen z jeho dechu jsem cítila mravenčení po celém těle.
A když jsem na ramenou cítila i jeho dlaně, tak jsem začala tát jako ledovce pod africkým sluncem. Jeho dlaně se pomalu přesouvaly z ramen dolů, cítila jsem jejich doteky na klíčních kostích a nechápala jsem, jak mi může být taková zima a zároveň horko zároveň. Pomalu si mě natočil tváří k sobě a já musela sklopit pohled, nechtěla jsem aby věděl, jak velký vliv na mě má.

Slyšela jsem jeho uchechnutí a pak jeho prsty na mé bradě, které ji jemně uchopily a zvedly mi hlavy na úroveň jeho. Se skousnutým rtem jsem se mu podívala do očí a pohledem hypnotizovala jeho tvář.

Usmál se na mě, měl tak okouzlující úsměv, ze kterého by se mi určitě podlamila kolena kdybych stála a snažila jsem se zahnat červeň z mých tváří, ale neúspěšně.

Jeho ruce se obtočily kolem mého pasu a přitáhly se mě blíž, jeho rty byly od těch mých jenom pár milimetrů a stačil by jeden jediný pohyb, aby se setkaly.
Jednou rukou pustil můj pas a pohladil mě palcem po tváři, i tenhle nevinný dotek na mě silně zapůsobil, byl jako vlna která mě strhla a já neměla ani čas se vzpamatovat, protože se naše rty setkaly.
Líbal mě jemně, nebyl to žádný z těch vášnivých polibků kde se strhávalo oblečení, byl to pomalý a sladký polibek který mě naplňoval pocitem štěstí.

Rafael se ode mě pomalu odtáhl, dech jsem měla stejně jako on zrychlený a srdce mi bušilo jako splašené.

,,Mohu se tě na něco zeptat" zeptal se mě potichu Rafael, naše rty od sebe byly jen pár centimetrů. Nervózně jsem kývla, neměla jsem v plicích dost vzduchu na to, abych mu slovně odpověděla.

,,Co ke mě cítíš?"

A) Mlčet a pokrčit rameny
B) Mám tě ráda

A/N
Čauky mñauky kočičáci, konečně je tu nová kapitolka😉🐱
Jak pak se máte? Já se nám skvěle, i když do mě hučí moje dvě milovaný dcerušinky ať to už konečně vydám a já to schválně protahuju.
Hrozně ráda bych sice napsala víc, ale hrozí mi smrtí takže pápá😂❤

Cathy-corn

WeekendKde žijí příběhy. Začni objevovat