Chapter nineteen

811 106 41
                                    

Srdce mi tlouklo tak rychle, jako snad nikdy dřív, skoro mi vyletělo samým vzrušením z hrudi.

,,Budu tam" nervózně jsem se na něj usmála a nestihla jsem říct nic víc, protože během chvíli byly jeho rty zase přitisklé na těch mých a žádaly si o vstup, kterým jsem jim s radostí udělila a vychutnávala si polibek plnými doušky.

,,Měl bychom se vrátit k ostatním, všimnou si že oba chybíme a dají si dva a dva dohromady. Tedy, ne že by mi to vadilo, to rozhodně ne, to v žádném případě, tak jsem to nemyslela, ale chci se vyhnout nepříjemným otázkám, ale nemyslím to tak, že ty jsi nepříjemné téma p-" zase mě bohudík přerušil a znovu políbil, tenhle způsob přerušování mám velmi ráda.

,,Ne já nebo ty. My" zašeptal mi do rtů a pomalu se ode mě odtáhl, takže viděl jak moc jsem kvůli tomu jednomu slovu zrudla. My, to znělo tak zvláštně, tak... Nádherně. Splnil se mi sen, jsem s klukem, který se mi líbí už od třetí třídy. Prostě je tu všechno jako z pohádky.

,,Tak pojď, Sissy už má určitě připraveno dost otázek" zasmál se Rafael a ruku v ruce jsme se vydali k vodě, kde měl být zbytek lidí.

.....

S tím, že Sissy bude mít hromadu otázek měl Rafeal pravdu. Zase.

,,Hej jak dlouho máš vlastně Rafa ráda?" zeptala se mě Sissy a celá mokrá mě objala.

Jaj, co mám říct teď?

A) Pravdu, že se mi líbí už od třetí třídy

B) Pokrčit rameny, co když to Rafovi bude připadat divné?!

WeekendKde žijí příběhy. Začni objevovat