Chapter eighteen

902 119 48
                                    

,,Jsem jen trochu mimo" nervózně jsem zamumlala a skousla si spodní ret.

,,A proč pak?" sladce se na mě usmál a přitáhl si mě k sobě na hruď. 

,,Mluvil se mnou Brad" zašeptala jsem a snažila se zklidnit tep svého srdce. 

,,No a o čem s tebou mluvil?" pokusil se zasmát Rafael, ale v jeho hlase byly stopy nervozity. 

,,O vás dvou" roztřeseně jsem řekla a cítila, jak celý ztuhl.

,,Co přesně říkal?" zeptal se a jemně mě políbil do vlasů, bylo těžké s ním probírat to co o něm špatného řekl jeho kamarád, když se ke mě choval tak... Láskyplně.

,,Říkal, že jste si něco udělali a on si pak něco začal s holkou, kterou jsi měl rád a ty jsi mu to taky udělal a teď se ti chce pomstít" nervózně jsem mu řekla pravdu a v tu chvíli bych se nejradši propadla do země. 

,,Z jeho pohledu je to zajímavé, ale asi bych ti měl říct i svůj pohled na věc. Ta holka, kterou jsem měl rád a Brad si s ní něco začal byla moje sestra Paige, se kterou jsi začal a vyspal se s ní ještě už v době, kdy chodil se Sissy. Naštvalo mě, že využil naivity mojí sestry, tak jsem mu dal do huby a tím to haslo. A taky mi to dalo odvahu promluvit si s tebou, protože tě mám už delší dobu rád" usmál se na mě a políbil mě. V tu chvíli jsem zapomněla na naprosto všechno a se šťastným srdcem, že on nic neprovedl jsem mu polibek opětovala. 

,,Mohl bych tě o něco poprosit?" zašeptal do polibku a já přikývla, v tuhle chvíli bych pro něj udělala naprosto cokoliv.

,,Dnes v noci přijď prosím mezi desátou a jedenáctou do chatky číslo třináct, je opuštěná a mám od ní klíče" zašeptal mi do ucha a jemně se mi otřel o rty. 

Mám mu to slíbit?

A) Odmítnout to a vymluvit se na to, že je to moc nebezpečné

B) Přijmout to, vždyť je to kluk mých snů a stojí o mě

WeekendKde žijí příběhy. Začni objevovat